Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea infrastructurii : Extindere si imbunatatire retea drum de interes local,renovare camin cultural, construire azil de batrani Comuna Bautar jud. Caras-Severin


Anunt de participare numarul 115301/14.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
comuna bautar (primaria bautar)
Adresa postala:  Str.Principala nr.55 loc.Bautar jud. Caras Severin, Localitatea:  Bautar, Cod postal:  327015, Romania, Punct(e) de contact:  Primaria Bautar, Tel. 0255521602, In atentia:  Grigore Silviu Boldea, Email:  [email protected], Fax:  0255521658, Adresa internet (URL):  www.primariabautar.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea infrastructurii : Extindere si imbunatatire retea drum de interes local, renovare camin cultural, construire azil de batrani Comuna Bautar jud. Caras-Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Bautar, judetul Caras-Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare (elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea autorizatiilor, avizelor si acordurilor faza PT, si asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului pentru fiecare actiune) si executie lucrari si dotari pentru ?Modernizarea infrastructurii: Extindere si imbunatatire retea drum de interes local, renovare camin cultural, construire azil de batrani comuna Bautar, judetul Caras-Severin?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71000000-8-Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 9.111.982 lei lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 9, 111, 982RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 182.000 lei. Garantia de buna executie egala cu 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare: ?programul FEADR?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantul castigator se obligasa legalizeze asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante inainte de data semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181din OUG 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006
Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat
Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarie
Certificat de inregistrare si constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Atestat ANRE pentru proiectare si executie de lucrari de instalatii electrice
In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document solicitat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil pe ultimii trei ani (31.12.2007, 31.12.2008 si 30.12.2009)si bilantul contabil la data de 30.06.2010, insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente (D.G.F.P.);
- identificare financiara - Formularul 8;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Profitul net pe cei trei ani sa fie pozitiv;Angajament ferm ? in forma autentica (la notar) - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006, se va face dovada resurselor invocate, prin depunerea de documente justificative;
Cifra globala de afaceri in ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) sa fie de 18.000.000 lei.
- balanta de verificare la 31.12.2009 si declaratia privind cifra de afaceri la 31.12.2009, vizata de catre organele competente;
In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document solicitat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale; lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti; formular de experienta similara; centralizator cu experienta similara; copii contracte nominalizate, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor/procesul verbal de predare-primire al proiectului tehnic si recomandari; declaratie privind dotarea tehnica; declaratie privind informatii de personal; centralizator privind informatii de personal; Declaratii privind personalul pentru contract (pentru prestare servicii de proiectare si pentru executie lucrari si dotari); ISO 9001; ISO 14001; OHSAS 18001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document solicitat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
35%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de interventie si de remediere a defectiunilor in perioada de garantie
20%
Descriere:
3.
Proceduri tehnice de executie a lucrarilor
15%
Descriere:
4.
Planul de management al securitatii si sanatatii muncii
15%
Descriere:
5.
Plan de organizare a executiei lucrarilor
10%
Descriere:
6.
Termenul contractului
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.02.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.03.2011 11:00
Locul: Primaria Bautar, loc. Bautar , nr. 55, judetul Caras Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate doi reprezentanti imputerniciti din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin programul FEADR, Masura 322 ? ?Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
La capitolul II.1.6) se adauga: Pentru constructii de cladiri: 45210000-2Pentru dotari codurile CPV sunt urmatoarele: 39130000-2- Mobilier de birou39140000-5 - Mobilier de uz casnic39141000-2 - Mobilier si echipament de bucatarie39144000-3 - Diverse tipuri de mobilier39144000-3 - Mobilier de baie39141400-6 - Bucatarii echipate39220000-0 - Echipament de bucatarie, articole de menaj si de uz casnic si articole de catering39221200-9 - Vesela de masa39223000-1 - Linguri, furculite39710000-2 - Aparate electrice de uz casnic39711130-9 ? Frigidere39713430-6 ? Aspiratoare30213300-8 - Computer de birou30232100-5 - Imprimante si trasatoare38652120-7 ? Videoproiectoare48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice;30121410-0 - Telefoane cu fax32324000-0 ? Televizoare32223000-2 - Aparate de transmisie videoLa capitolul III.2.3) Capacitatea tehnica se solicita si: - dovada semnarii si indeplinirii in ultimii 3 ani a maxim 5 contracte similare, cu o valoare totala egala cu valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit.- Se vor anexa in copie dovada detinerii utilajelor, instalatiilor, echipamentelor, soft-urilor(sau contracte de inchiriere pe perioada contractului de servicii si de executie) pentru utilajele si echipamentele de constructii necesare pentru executia lucrarilor de sevicii proiectare si lucrari decontructii conform cerintelor proiectului, detaliate in documentatia de atribuire.- Se solicita personal specializat pt. serviciile de proiectare si lucrari, cf. cerintelor din documentatia de atribuire.- Pentru toate persoanele nominalizate se vor prezenta copii ale urmatoarelor documente: CV-urile ? in original; Diplome de studii; Contracte de munca vizate la ITM /Carte de munca la zi;copie diplome, atestate, autorizatii necesare conform prevederilor legale; Declaratie de disponibilitate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de achizitii publice din cadrul Primariei Bautar
Adresa postala:  Bautar, str. Principala, nr. 55, judetul Caras-Severin, Localitatea:  Comuna Bautar, Cod postal:  327015, Romania, Tel. 0255-521602, Email:  [email protected], Fax:  0255-521658, Adresa internet (URL):  www.primariabautar.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2011 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer