Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea infrastructurii de acces in zona turistica Rachitele-Prislop - Ic Ponor


Anunt de participare numarul 70625/08.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: 21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Punct(e) de contact: ALIN TISE, Tel.0264503300, In atentia: ALEXANDRU CRETU, Email: [email protected], Fax: 0264503300, Adresa internet (URL): WWW.CJCLUJ.RO, Adresa profilului cumparatorului: WWW.E-LICITATIE.RO
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea infrastructurii de acces in zona turistica Rachitele-Prislop - Ic Ponor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Rachitele-Prislop - Ic PonorDJ 108 C km 61+830-78+400; DJ 763 km 35+130-39+060
JUD CLUJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea Drumului Judetean 108 C si aDrumului Judetean 763 (Rachitele Prislop Ic Ponor)pe o distanta de 20, 5 Km, care consta in lucrari de executie infrastructura si suprastructura drum, ziduri de sprijin, parapeti de protectie, reabilitarea podurilor existente, rigole pentru apele pluviale, semanlizare verticala si marcaje, amenajarea torentilor si alte lucrari conexe .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizarea Drumului Judetean 108 C si aDrumului Judetean 763 (Rachitele Prislop Ic Ponor)pe o distanta de 20, 5 Km, care consta in lucrari de executie infrastructura si suprastructura drum, ziduri de sprijin, parapeti de protectie, reabilitarea podurilor existente, rigole pentru apele pluviale, semanlizare verticala si marcaje, amenajarea torentilor si alte lucrari conexe .
Valoarea estimata fara TVA: 45, 740, 706RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE-900000 lei;GARANTIE DE BUNA EXECUTIE-10% din Suma Contractuala Acceptata, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea prin POR : Fondul European De Dezvoltare Regionala85, 0%, bugetul central de stat 13%, buget propriu 2%. Costurile neeligibile vor fi acoperite de catre Autoritatea Contractanta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;Ca cerinta minima, urmatoarele documente trebuie sa fie anexate la formularul specific autoritatii emitente: Certificatul constatator de la Oficiul Registrului Comertului ; Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre stat; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;Certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului. ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala
Bilant contabilSolvabilitate patrimonialaLichiditate generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantulsa aibalichiditatea generalamai mare sau egala cu 100%, iar solvabilitatea patrimoniala mai mare sau egala cu 30%- cifra de faceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim137.222.118 LEI (34.434.660 euro)Ofertantul, sa aibasolvabilitate patrimoniala mai mare sau egala cu 30%Ofertantul, sa aibalichiditatea generalamai mare sau egala cu 100%,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale lucrari in ultimii 5 ani
Informatii privind capacitatea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada cu recomandari, ca a incheiatcontracte similare cu obiectivul supus licitatiei , respectiv lucrari de drumuri la sistemul rutier in ultimii 5 ani cu valoarea de 45.740.706 RON (11.487.220 EURO)sau mai multecontracte similare in ultimii 5 ani cu o valoare cumulata de45.740.706 RON (11.487.220 EURO) dar cel putin unul dintre aceste sa fie de minim 30% din valoarea totala respectiv 13.722.212 lei (3.443.466 euro)Certificatul ISO 9001:2001 (2000);Certificatul ISO 14001:2005 (2004);Certificatul OHSAS 18001:2008 (2004), - toate certificatele trebuie sa fie pentru domeniul Constructii drumuri si autostrazi
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Durata executiei
10%
Descriere:
2.
Durata de garantare a lucrarilor
30%
Descriere:
3.
Pretulofertei
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11870/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S212-281595 din 30.10.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.02.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASERIA AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2009 11:00
Locul: SEDIUL CONSILIULUI JUDETEAN CLUJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR SAU IMPUTERNICITII
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): CONTRACTUL DE FINANTARE NR. 7/2008 INTRE CJC SI AGENTIA DE DEZVOLTARE REGIONALA NORD-VESTFINANTARE PRIN POR Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Regional Axa prioritara 2 Domeniul de interventie 2.1.
VI.3) Alte informatii
Data vizitarii amplasamentului: din 12.01.2009 pana la data de 30.01.2009, si se va face la solicitarea operatorilor economici interesati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021/310.46.42, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-593.865, Email: [email protected], Fax: 0264-593.866, Adresa internet (URL): PORTAL.JUST.RO
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN CLUJ SERVICIUL DE ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: B-DUL 21 DECEMBRIE 1989 NR. 58, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400094, Romania, Tel.0264-503360, Email: [email protected], Fax: 0264-503360, Adresa internet (URL): WWW.CJCLUJ.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.01.2009 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer