Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea infrastructurii de transport in comun pentru fluidizarea traficului fortei de munca intre cele doua platforme industriale ale Polului de crestere Craiova


Anunt de participare numarul 133314/24.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 251415907, In atentia: Sef Serviciu - Sabina Dumitru, Email: [email protected], Fax: +40 251411561, Adresa internet (URL): www.primariacraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
PRIMARIA MUNICIPIULUI CRAIOVA
Adresa postala: str. A. I. Cuza nr. 1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul de Relatii Publice si Audiente, Tel. +40 251416235, In atentia: Serviciului Achizitii Publice, Fax: +40 251411561
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea infrastructurii de transport in comun pentru fluidizarea traficului fortei de munca intre cele doua platforme industriale ale Polului de crestere Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1-Modernizare cale dubla linie de tramvai pe b-dul Decebal 1.630 m
Lot 2-Realizare sistem pentru managementul traficului pentru 16 intersectii
Lot 3- Modernizare cale simpla linie de tramvai pe Calea Bucuresti , b-dul Nicolae Titulescu , Calea Severinului , inclusiv bucla de intoarcere pasaj denivelat Electroputere si acces depou tramvaie 10.878 m.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234126-5 - Lucrari de constructii de linii de tramvai (Rev.2)
45316210-0-Instalare de echipament de monitorizare a traficului rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 : Reabilitarea caii de rulare a tramvaiului pe portiunea b-dul Decebal, pod Electroputere - str. Caracal in muncipiul Craiova, conform cerintelor caietului de sarcini si proiectului tehnic aprobat.
Valoare estimata: 10.175.254 lei(excl. TVA, conform Devizului general aprobat, din care:
- 166.350lei(exclusiv TVA) - Amenajarea terenului
- 9.262.880 lei(exclusiv TVA) - Constructii si instalatii
- 113.150 lei (exclusiv TVA) - Organizarea de santier
- 463.144 lei(exclusiv TVA) - Cheltuieli diverse si neprevazute?Lot II: Realizare sistem pentru managementul traficului pe axa Calea Bucuresti - Bd. Nicolae Titulescu - Calea Severinului, conform cerintelor caietului de sarcini si proiectului tehnic aprobat.;
Valoare estimata: 9.812.201 lei (exclusiv TVA), conform Devizului general aprobat, din care:
- 57.950lei(exclusiv TVA) -?Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului?- 5.364.120 lei(exclusiv TVA)-?Constructii si instalatii?
- 408.130 lei (exclusiv TVA) - Montaj utilaje tehnologice
- 3.465.520 lei (exclusiv TVA) - Utilaje, echipamente tehnice si functionale cu montaj
- 462.840 lei(exclusiv TVA)-?Active necorporale?
- 53.641 lei(exclusiv TVA)-?Cheltuieli diverse si neprevazute?Lot III: Reabilitare linii de tramvai in muncipiul Craiova 11 km, conform cerintelor caietului de sarcini si proiectului tehnic aprobat.
Valoare estimata: 27.179.174 lei (exclusiv TVA), conform Devizului general aprobat, din care:
- 22.380lei(exclusiv TVA)- ?Amenajarea pentru protectia mediului?- 24.753.270 lei(exclusiv TVA)-?Constructii si instalatii?
- 175.730 lei(exclusiv TVA)-?organizarea de santier?
- 2.227.794 lei(exclusiv TVA)-?Cheltuieli diverse si neprevazute?
Valoarea estimata fara TVA: 47, 166, 629RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: - pentru Lot I: 110.000 lei;
- pentru lot II: 100.000 lei;
- pentru Lot III: 300.000 lei.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire (conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): a) virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular 3 din Sectiunea Formulare).b) O.P. in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Nota: In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este : - pentru Lot I: 8.577, 53 lei;
- pentru Lot II: 8.541, 22 lei;
- pentru Lot III: 10.277, 92 lei.In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, aceasta se poate realiza in cont de virament: RO04TREZ2915006XXX000180, deschis la Trezoreria Craiova. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului(exclusiv TVA), pe fiecare lot in parte.Mod de constituire: conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala(FEDR), bugetul national si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr. 10.1 din Sectiunea Formulare;
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr. 10.2 din Sectiunea Formulare;
2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular nr. 12C din Sectiunea Formulare;
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare;
4. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Solomon Antonie - Primar, Miulescu Nicoleta - Secretar, Pascu Nicolae - Director executiv economic, Chiciu Georgeta - Director executiv adjunct economic, Predus Dorina - Director Dir. Elaborare si Implementare Proiecte, Fetoiu Mihaita, Ditoiu Daniel, Radulescu Oana, Smarandache Florin, Popescu Andrei, Stroe Tiberiu Stefan, Dumitru Sabina - Sef ServiciuAchizitii Publice, Cretu Cristina, Ungureanu Elena, Chesoiu Vasile, Scaiceanu Ramona, Dole Teodora, Ciobanu Mihaela.
5. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata:
-Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte:
a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;
b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.
Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.
Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional:
- Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.
- Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertelor.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010 si 2011.
In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, acesta cerinta va fi indeplinita de fiecare membru al asocierii.
2. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri.Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011)sa fie egal sau mai mare decat: - pentru Lot 1:20.000.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 4.600.874, 16 Euro (1 Euro= 4, 3470 lei la data de 03.02.2012);
- pentru Lot 2:19.000.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 4.370.830, 45 Euro (1 Euro= 4, 3470 lei la data de 03.02.2012);
- pentru Lot 3:54.000.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 12.422.360, 24 Euro (1 Euro= 4, 3470 lei la data de 03.02.2012).
In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.
In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va completa Anexa nr. 11 din Sectiunea Formulare.
3. Tert sustinator (daca este cazul).
In conformitate cu prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
6. Autorizatii solicitate - Lot 1 si Lot 3
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este autorizat de Autoritatea Feroviara Romana (AFER) sau echivalent pentru construirea/ reabilitarea de infrastructura de transport feroviar (pentru Lot 1, Lot 3).
7. Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze
Atunci cand pentru indeplinirea contractului de lucrari nu este necesara subcontractarea, in cadrul formularului - Anexa nr. 18 se va face precizarea ?Nu este cazul?.
In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.
Daca un grup de operatori economici depune
oferta comuna, fiecare membru al grupului are
obligatia de a prezenta Anexa nr. 18 - Lista cu subcontractantii si specializarea acestora.
8. Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazul
In conformitate cu prevederile art.190, alin (2), in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de carebeneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate
Persoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
1. Lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani.
Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
In scopul verificarii informatiilor declarate, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita certificari/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr. 16 din Sectiunea Formulare.
2. Experienta similara: Ofertantul are obligatia de a a face dovada executarii in ultimii 5 ani de lucrari similare cu obiectul contractului, pe fiecare lot in parte, duse la bun sfarsit, incluse in cadrul unui/unorcontract(e), care vor avea ca obiect:
- lot 1: lucrari de construire/ reabilitare linii de tramvai, cu o valoare >= 10.000.000 lei(excl. TVA), reprez. 2.300.437, 08 Euro(1Euro= 4, 3470 lei la data de 03.02.2012).
- lot 2: lucrari de instalare de echipamente de monitorizare a traficului rutier, cu o valoare >= decat 9.500.000 lei(excl. TVA), reprez. 2.185.415, 22 Euro (1Euro=4, 3470lei la data de 03.02.2012).
-lot 3: lucrari de construire/ reabilitare linii de tramvai, cu o valoare >= decat 27.000.000 lei(excl. TVA), reprez. 6.211.180, 12 Euro (1Euro=4, 3470lei la data de 03.02.2012).Contractul/contractele de lucrari declarat(e) ca experienta similara va/vor fi cuprins(e) obligatoriu in Anexa nr.16.
3. Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in conformitate cu solicitarile din Proiectele Tehnice aprobate.
Nota: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului.
In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr. 13 din Sectiunea Formulare.
4. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr. 14 din Sectiunea Formulare.
5.1. Informatii referit. la personalul/ organismul tehnic de specialit. de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii - Lot 1:
Ofertantul va face dovada ca in echipa de lucru esteinclus urmatorul personal:
- 1 sef de santier, cu diploma de absolvire a unei facultati sau institut de constructii, specialit. Cai ferate, drumuri si poduri, cu exper. profes. specifica min. 3ani;
- min 1 ing. constructor specialit. Cai ferate, drumuri si poduri, cu exper. profes. specifica min. 3ani;
- RTE, atestati profesionali de MDRL sau echivalent, in domeniile: II ? Constr. rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele si III -Cai ferate;
- responsabili CQ, atestati sau numiti prin decizie interna de catre ofertant, in dom.: cai ferate, drumuri, produse pt constr.;
- min 1 coordonator SSM, care sa aiba atributiile prevazute de HG300/2006;
- min 1 topograf autorizat ANCPI/OCPI.
5.2. Informatii referit. la personalul/ organismul tehnic de specialit. de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii - Lot 2:
Ofertantul va face dovada ca in echipa de lucru esteinclus urmatorul personal:
- 1 sef de santier, cu diploma de absolvire a unei facultati de automatizari, cu exper. profes. specifica min. 3ani;
- min 1 ing. automatizari, cu exper. profes. specifica min. 3ani;
- min 1 ing. instalatii electrice, cu atestat ANRE sau echivalent, cu exper. profes. specifica min. 3ani;
- responsabili CQ, atestati sau numiti prin decizie interna de catre ofertant, in dom.: automatizari, instalatii electrice, produse pt constructii;
- minim 1 coordonator SSM, care sa aiba atributiile prevazute de HG300/2006;
- minim 1 topograf autorizat ANCPI/OCPI.
5.3. Informatii referit. la personalul/ organismul tehnic de specialit. de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii - Lot 3:
Ofertantul va face dovada ca in echipa de lucru esteinclus urmatorul personal:
- 1 sef de santier, cu diploma de absolvire a unei facultati sau institut de constructii, specialit. Cai ferate, drumuri si poduri, cu exper. profes. specifica min. 3ani;
- min 1 ing. constructor specialit. Cai ferate, drumuri si poduri, cu exper. profes. specifica min. 3ani;
- RTE, atestati profesionali de MDRL sau echivalent, in domeniile: II ? Constr. rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele si III -Cai ferate;
- responsabili CQ, atestati sau numiti prin decizie interna de catre ofertant, in dom.: cai ferate, drumuri, produse pt constr.;
- min 1 coordonator SSM, care sa aiba atributiile prevazute de HG300/2006;
- min 1 topograf autorizat ANCPI/OCPI.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent).
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.
Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari (ISO 14001 sau echivalent).
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S125-207329 din 02.07.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2012 12:00
Locul: Primaria Municipiului Craiova, str. A. I. Cuza nr. 1, Sala de sedinte - parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant, prin reprezentantii sai imputerniciti, are dreptul sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect: Modernizarea infrastructurii de transport in comun pentru fluidizarea traficului fortei de munca intre cele doua platforme industriale ale Polului de crestere Craiova, cod SMIS 31254, contract de finantare nr. 2685/30.12.2011, in cadrul POR 2007-2013, Axa Prioritara 1 "Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere", Domeniul major de interventie 1.1
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
- In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociereconform Anexei nr. 44 ? Model de acord de asociere din Sectiunea Formulare, care va include, obligatoriu, si urmatoarele clauze: - toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului; - liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv; - liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile; - toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului.In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului contractant legalizarea acordului de asociere- Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost si completata ulterior) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M.- Ofertantii straini de tip IMM pot beneficia de de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip IMM din Romania. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, sunt considerati ofertanti de tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii grupului detin calitatea de IMM.- In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii acestor oferte.- Se va incheia contract de lucrari cu ofertantul declarat castigator pe fiecare lot in parte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile, in conformitate cu prevederile art. 256^2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova - Directia Juridica
Adresa postala: str. A. I. Cuza nr. 1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel. +40 251416235, Fax: +40 251411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2012 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer