Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea infrastructurii educationale a Universitatii ,,Eftimie Murgu" din Resita


Anunt de participare numarul 71236/27.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA EFTIMIE MURGU
Adresa postala: PIATA TRAIAN VUIA, NR.1-4, Localitatea: Resita, Cod postal: 320085, Romania, Punct(e) de contact: ANGELA ANGHELOIU, Tel.0255-215135, Email: [email protected], Fax: 0255-215135, Adresa internet (URL): www.uem.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea infrastructurii educationale a Universitatii , ,Eftimie Murgu" din Resita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Caminul studentesc si cantina Universitatii
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea /modernizarea/ dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua a Universitatii Eftimie Murgu din Resita, care va consta in modernizarea si extinderea a 2 corpuri de cladire apartinand campusului universitar.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71315400-3-Servicii de inspectare si verificare a constructiilor (Rev.2)
79311200-9-Servicii de realizare de studii (Rev.2)
79400000-8-Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 5, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
78 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
15000 RON. Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in participatiune
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea in conformitate,
Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181;
Certificat de atestare fiscala in original sau copie legalizata privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetelor locale;Certificat de atestare fiscala in original sau copie legalizata privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat, eliberat de Administratia Finantelor Publice;
Copie dupa certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului;
Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original;
Copie dupa documentul care atesta afilierea la o asociatie de consultanta nationala/internationala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008 vizate si inregistrate de organele competente, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economica financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; Lista expertilor cheie responsabili pentru prestarea serviciilor;Cel putin 3 studii de fezabilitate/documentatii de avizare a lucrarilor de interventie si 3 servicii de asistenta in elaborarea cererilor de finantare pentru proiecte cu o valoare a investitiei de cel putin 4.000.000 Euro fiecare;
Cel putin 2 proiecte tehnice si detalii de executie realizate pentru lucrari de constructii cu o valoare a investitiei mai mare de 1.000.000 Euro fiecare;
Servicii de implementare pentru 3 proiecte finalizate pe parcursul unui an , in perioada 2006-2008, cu finantare nerambursabila.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Punctaj financiar
60%
Descriere:
2.
Punctaj tehnic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2009 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria Universitatii Eftimie Murgu Resita.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2009 11:00
Locul: Universitatea Eftimie Murgu Resita, Corp A, etaj 3, Directia Generala Administrativa
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati ai ofertantilor cu imputernicire scrisa in original.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.4
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.((+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Universitatii Eftimie Murgu Resita
Adresa postala: Piata Traian Vuia, nr. 1-4, Localitatea: Resita, Cod postal: 320085, Romania, Tel.+40(255) 215.135, Email: [email protected], Fax: +40(255) 215.135, Adresa internet (URL): www.uem.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.01.2009 16:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer