Licitatie Publica - Modernizarea infrastructurii rutiere in Orasul Chitila, Judetul Ilfov - Etapa a II- a - Executia lucrarilor de modernizare a strazilor
Anunt de participare numarul 104113/20.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL CHITILA (CONSILIUL LOCAL CHITILA)
Adresa postala: str. Ion Olteanu, nr. 6, Localitatea: Chitila, Cod postal: 077045, Romania, Punct(e) de contact: Elena Petre, Tel. 021.436.37.09, Email: [email protected], Fax: 021.436.37.10, Adresa internet (URL): www.primariachitila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea infrastructurii rutiere in Orasul Chitila, Judetul Ilfov - Etapa a II- a- Executia lucrarilor de modernizare a strazilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Chitila, Judetul Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructie privind modernizarea infrastructurii rutiere pe o lungime totala de 9.819, 48 m cu retea stradala de colectare, transport si evacuare a apelor pluviale in lungime de 6.830, 00 m si statie de pompare tip cheson din beton armat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizarea infrastructurii rutiere pe o lungime totala de 9.819, 48 m, cuprinzand un numar de 18 strazi, realizarea unei statii de pompare tip cheson din beton armat si a unei retele stradale de colectare, transport si evacuare a apelor pluviale in lungime de 6.830, 00 m, conform specificatiilor tehnice anexate (Proiectul tehnic cu Detalii de executie).
Valoarea estimata fara TVA: 17, 455, 615RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Garantie participare: 300000Lei-scrisoare/instrument garantare emis banca/soc.asigurari;ordin de plata, contRO96TREZ4225006XXX000296 Trez.Buftea;2.Garantie buna executie: 10%din val.fara TVA contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare: 98% si bugetul local al orasului Chitila: 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere (daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006; Declaratia privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat de inregistrare in care, in mod obligatoriu, sa existe codul CAEN pentru executia de lucrari in domeniul contractului supus prezentei proceduri; Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale; Cazier judiciar al societatii; Cazier judiciar al administratorului societatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentareabilanturilor contabile dela fineleanilor2007, 2008si2009 (la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009; Fisa de informatii generale;Informatii privindcifra de afaceri medie anuala;Declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare;Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Rezultatele exercitiilorfinanciarepe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) sa fie pozitive; Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 34900000 Lei; Accesul la facilitatile de credit in suma de cel putin 3500000 lei;Inexistenta datorii, debite rezultate din contracte anterioare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara; Informatii privind resursele tehnice; Informatii privind resursele umane; Standarde de asigurare a calitatii, protectiei mediului, SSM
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indepl. in ultimii 5 ani, din 1 contr.finalizat, a unei exper.simil.exec.lucr.drumurival. min. 8500000 Lei (excl.TVA); Indepl. in ultimii 5 ani, din 1 contr.finalizat, a unei exper. simil.exec.lucr.ret.canaliz. val.min. 4100000 Lei (excl.TVA); Indepl. in ultimii 5 ani, din 1 contr.finaliz., a unei exper.simil.exec.lucr.constr.si install. (exclusiv utilaje si echip.)st.pomp. ape uzate tip chesonval.min. 450000 Lei (excl.TVA); PVrec.term. lucrari; recomandari; utilaje, mij.transp., echip.specifice, respectiv: statie mixturi asfalticecapac.min. 100 tone/ora, statie bet. si min.: 2 finisoare astern. asfalt lat.min. 3, 5 m, 4 cilindrii compact. min. 8 to, freza asfalt lat.min. 1000 mm, 3 echip.excav.senile capac. cupa min. 1, 2 mc, 5 echip.buldoexcav., 2 echip.incarc.frontal, 1 motocompresor, 1 automacara cu capac.min.18 to, 1 echip.sudura PEHD, 2 autogudronatoare emulsie, 1 instal.foraj oriz., 15 autobasculante = 16 to; pers.calific., respectiv min.: 1 absolv.st.sup. lunga durata tehn./ec.- funct.manager proiect, 1 ing. CFDP/CH ? funct. Asist.Manager, 1 ing. CH -funct. SefSant.Ret.Canaliz., 1 ing.CFDP- funct. SefSant.Drumuri, 1 ing. Instal./Echip.Electr.- funct. SefEchipa Automatiz., 2 atestati RTE, o pers.atestatamanager sist. management calitate ? funct. manager calitate, o pers.atestata ca managersist. management mediu ? funct. manager mediu, o pers. atestata SSM ? funct.resp.SSM, 2 specialisti, atestati CQlucr. drumuriret. Canalize. ? funct.Resp.Calit. Exec.; Certificate ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001; Autoriz.exec. lucrari in zona CFR si Atestatul A.F.E.R.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 8
Vor fi selectati pentru et.a2a primii 8 op.ec.calific., prioritiz.in ordinea descr.a sumelor la care au acces prin linii de credit/resurs.financ.dovedite prin contr.de credit/scris.de confort bancar
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
40%
Descriere: Conform Fisei de date a achizitiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. proiect BI/12/2/2.1/81/18.05.2009, Cod SMIS 7297
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2010 11:00
Locul: CONSILIUL LOCAL CHITILA, Orasul Chitila, Str. Ion Olteanu, nr. 6, Judetul Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, alte persoane autorizate in acest sens
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 ? Axa prioritara 2 ? , ,Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale??, domeniul de interventie 2.1 , ,Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura??
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021 319.51.83, Fax: 021 332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Chitila - Compartimentul investitii, integrare si derulare programe europene
Adresa postala: Str. Ion Olteanu, nr. 6, Localitatea: Chitila, Cod postal: 077045, Romania, Tel. 021 436.37.09, Email: [email protected], Fax: 021 436.37.10, Adresa internet (URL): www.primariachitila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2010 15:29