Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea infrastructurii rutiere in orasul Chitila, judetul Ilfov - Etapa II - Executia lucrarilor de modernizare a strazilor


Anunt de participare numarul 110923/10.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL CHITILA (CONSILIUL LOCAL CHITILA)
Adresa postala:  str. Ion Olteanu, nr. 6, Localitatea:  Chitila, Cod postal:  077045, Romania, Punct(e) de contact:  Elena Petre, Tel. 021.436.37.09, Email:  [email protected], Fax:  021.436.37.10, Adresa internet (URL):  www.primariachitila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale administratiei publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea infrastructurii rutiere in orasul Chitila, judetul Ilfov - Etapa II - Executia lucrarilor de modernizare a strazilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Chitila
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivele de investitii vizate prin acest proiect integrat vor fi realizate in Orasul Chitila, Judetul Ilfov, dupa cum urmeaza: -modernizarea infrastructurii rutiere pe o lungime totala de 9.819, 48 m, cuprinzand un numar de 18 strazi;
-realizarea unei statii de pompare tip cheson din beton armat;
-realizarea unei retele stradale de colectare, transport si evacuare a apelor pluviale in lungime de 6.830, 00 m.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectivele de investitii vizate prin acest proiect integrat vor fi realizate in Orasul Chitila, Judetul Ilfov, dupa cum urmeaza: -modernizarea infrastructurii rutiere pe o lungime totala de 9.819, 48 m, cuprinzand un numar de 18 strazi;
-realizarea unei statii de pompare tip cheson din beton armat;
-realizarea unei retele stradale de colectare, transport si evacuare a apelor pluviale in lungime de 6.830, 00 m.
Valoarea estimata fara TVA: 17, 455, 615RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant. particip.: un instr. de garant. irevocabil emis de o soc. bancara ori de o soc. de asig.;sau OP in contul RO96TREZ4225006XXX000296, Trezoreria Buftea, suma 340.000 lei sau 70.079 euro;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007-2013 ? Axa prioritara 2 ? , ,Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale??, domeniul de interventie 2.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006-Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. si prezentarea Cazierului judiciar/fiscal societate + administrator/administratori.
Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.
Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor.
Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor.
Prezentarea Certificatului de atestare privind obligatiile la Fondul de mediu, din care sa rezulte faptul ca operatorul economc si-a indeplinit obligatiile de plata catre Fondul pentru Mediu, valabil la data deschiderii ofertelor.
Prezentarea certificatului de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului.
Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009.Se va completa Formularul nr. 3.
Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009), vizate si inregistrate de organele competente.
Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic/alta institutie bancara prin care se confirma ca acesta are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 8.500.000 lei, din care suma de cel putin jumatate, pentru o perioada de min. 4 luni va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 34.900.000 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista privind princip. lucr. exec.e in ultimii 5 ani-Form nr. 4.
Recomandarile/ certif. constatatoare din partea benef. acestuia pentru contr.prezentate in scopul demonstrarii cerintei privind exp. similara, insotite de procesele-verbale de receptie la terminarea lucrarilor.Declaratie ref. la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune op. economic pentru indepl. coresp. a contr. de lucrari-Form nr. 5.
Ofertantul tb. sa faca dovada ca dispune de un laborator propriu pentru asig. controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate (laborator autorizat gr. II pt. drumuri, geotehnica, materiale de constr. drumuri si constructii hidrotehnice) sau sa prezinte contr. de prestari serv. in termen de valabilitate incheiate cu astfel de laboratoare.
Lista cuprinzand lucrarile pe care le are in desf.
Declaratie privind personalul responsabil pt. indeplinirea contr., impreuna cu inf. ref. la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata- Form nr. 6.
Angajamentul ofertantului privind res. umane -Form nr. 8.
Lista cuprinzand subcontr. cu specializ. acestora- Form nr. 9.
Prezentarea Certif. ISO 9001 si ISO 14001 sau echivalente.
Declaratie pe propria raspundere conf. careia op. economic se angajeaza sa tina cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii la elaborarea ofertei si sa respecte aceste conditii pe parcursul indeplinirii contr.
Declaratie pe proprie raspundere conform careia operatorul economic se angajeaza sa tina cont de toate obligatiile ce decurg din sistemul de management al solidaritatii sociale pentru obtinerea certificatului din seria SA 8000:2008 sau a unor certificate echivalente) la elaborarea ofertei si sa respecte aceste conditii pe parcursul indepl. contr.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul tb. sa faca dovada ca a inceput si finalizat in ultimii 5 ani, unul sau mai multe contracte de executie lucrari avand ca obiect punerea in opera de drumuri (sistematizari pe verticala, reabilit. drumuri, moderniz. drumuri, consolidari/supralargiri drumuri, constr. drumuri acces), realizarea de retele noi de canalizare sau extindere de retele de canaliz., precum si lucr. de constructii si instalatii pt. realiz. unei statii de pompare ape uzate, a caror valoarecumulata sa fie de minim 13100000 Lei, respectiv pentru: -partea de drum: min. cel putin 1 contract avand ca obiect modernizare infrastr. rutiera sau sistematizari pe verticala, reabilit.drumuri, consolidari/supralargiri drumuri, constructie drumuri acces, a carui val. sa fie cel putin egala cu 8500000 LEI sau echivalent in Euro;
-partea de lucrari de canalizare: cel putin 1 contract avand ca obiect realizare de retele noi de canalizare sau extindere de retele de canalizare, a carui valoare sa fie cel putin egala cu 4150000 LEI sau echivalent in Euro.-partea de statii de pompare ape uzate: 1 contract avand ca obiect realizare de lucrari de constructii si instalatii (exclusiv utilaje si echipamente) pentru realizarea unei statii de pompare ape uzate tip constructie subterana din beton armat, in valoare de minim 450000 LEI sau echivalent in Euro.Ofertantul tb. sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), decel putin urmatoarele utilaje/mijloace de transport/ echipamente specifice pentru indepl. contr.: -Motocompresor ? 1buc;
-Buldozer ? 1buc;
-Excavator pe senile (minim 1, 2 mc) ? 3buc;
-Buldoexcavator ? 5buc;
-Automacara 18 to ? min. 1buc;
-Incarcator/autoincarcator frontal ? 2buc;
-Autocamion mai mare de 16 tone ? 10buc;
-Cilindrii compactori vibratori intre 8 - 12 tone ? 4buc;
-Statie de asfalt (minim 160 mc/h) ? 1buc;
-Statie de betoane ? 1buc;
-Freza ? 1 buc;
-Autogrudonator ? 2buc.-Perie mecanica ? 2buc.-Autocisterna (5 ? 10 mc) ? 2buc.-Repartitoare de mixturi ? 2buc;
-Echipament de sudura pentru teava PEHD, dotat cu dispozitiv de inregistrare si listare a protocoalelor de sudura ? 1buc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere: Componenta financiara
2.
Metodologia de executare a terasamentelor
10%
10
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
3.
Perioada de gratie la obligatiile de plata ale autoritatii contractante
10%
10
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
4.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
10%
10
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
5.
Durata de executie a lucrarilor
10%
10
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2010 18:00
Locul: Locul de deschidere a ofertelor: S.E.A.P. (www.e-licitatie.ro)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii UCVAP, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si alte persoane autorizate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 ? Axa prioritara 2 ? , ,Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale??, domeniul de interventie 2.1 , ,Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura??, fiind semnat contractul de finantare nr. 869, Cod SMIS 7297.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contr.: -1 manager de proiect;
-1 inginer/subinginer cu studii de inginerie, specialitatea cai ferate, drumuri si poduri;
-1 sef de santier cu studii de inginerie - constructii;
-2 responsabili tehnici cu executia, atestati MLPAT, respectiv unul pentru fiecare din urmatoarele domenii: i) cai ferate, drumuri, poduri si ii) retele edilitare, ;
-2 responsabili cu controlul tehnic de calitate, respectiv unul pentru fiecare din urmatoarele domenii: i) cai ferate, drumuri, poduri si ii) retele edilitare, ;
-1 inginer profil electric ;
-1 inginer cu specializarea retele edilitare (hidrotehnician, imbunatatiri funciare, constructii civile, inginerie urbana si dezvoltare regionala - absolvent Fac. Instalatii / Fac. Hidrotehnica / Imbunatatiri Funciare);
-1 responsabil de sisteme management de mediu;
-1 responsabil sisteme de management de calitate;
-2 sudori autorizati I.S.C.I.R. pentru P.E.;Cuantumul garantiei de buna executie - 10% din val. totala a contr.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stravropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021)310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4(021)310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala:  B-dul Unirii, nr. 34, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030823, Romania, Tel. 021 - 408.36.00; 408.37.00, Email:  [email protected], Fax:  021 - 408.36.00; 408.37.00, Adresa internet (URL):  www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256 2*) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Chitila ? Serviciul Achizitii, Investitii, Integrare si Derulare Programe Europene
Adresa postala:  Str. Ion Olteanu, nr. 6, Localitatea:  Chitila, Cod postal:  077045, Romania, Tel. +4(021).436.37.09, 436.37.11 / int. 19, Email:  [email protected], Fax:  +4(021).436.37.10
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2010 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer