Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea instalatiei de desprafuire electrica de la cazanul nr.7 din CET GOVORA in vederea cresterii performantelor de desprafuire la max. 50mg/Nm3 , la iesirea din electrofiltre- Lucrare la cheie


Anunt de participare (utilitati) numarul 92555/29.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET GOVORA S.A
Adresa postala: Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: LIVIA MIHAELA COCLET, Tel.+40 250 733601;+40 250 733602 int.365;366;367, In atentia: sing. Minodora BALASETE, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 250 733603, Adresa internet (URL): http: //www.cet-govora.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizarea instalatiei de desprafuire electrica de la cazanul nr.7 din CET GOVORA in vederea cresterii performantelor de desprafuire la max. 50mg/Nm3 , la iesirea din electrofiltre- Lucrare la cheie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Proiectareamodernizarii , impreuna cu documentatiile necesare obtinerii autorizatiei de construire( calcul structura sustinere echipament modernizat, expertiza structurii actuale de sustinere). Necesitatea unor consolidari la partea de sustinere (fundatii si structura beton) va fi semnalata beneficiarului si va fi rezolvata prin grija acestuia.
2.Procurareechipamente si subansamble noi necesare executarii lucrarilor de modernizare pepartea electrica si mecanica (cu asigurarea pieselor de rezerva pentru o durata de 2 ani de functionare) si reabilitarea in uzina a componentelor instalatiei interioare care necesita acest lucru.3. Executie lucrari de reparatie si adaptari la carcasa., uzinare componente pentru instalatia interioara.4. Executie lucrari de montaj mecanic si electric necesare modernizarii si reparatiei electrofiltrelorpentrurealizarea unei concentratii de praf la iesirea din electrofiltre de 50 mg/Nm3 .
5. Probe si masuratori, Punere in Functiune Instalatie ( PIF) la parametrii solicitati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45351000-2 - Lucrari de instalare de inginerie mecanica (Rev.2)
71323000-8-Servicii de proiectare tehnica pentru procese si productie industriale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Modernizarea instalatiei de desprafuire (electrofiltre ) se va realiza prin refolosirea partiala a partii mecanice a electrofiltrelor existente , cu pastrarea aceluiasi design pentru carcasa si structura de sustinere, cu instalatia interioarareabilitata simodernizata , cu inlocuirea energizarii existente , care se face in prezent cu agregate de inalta tensiune (AIT) si tablouri de comanda (TC) invechite , cu echipamente electrice si de automatizare moderne si un sistem de comanda si monitorizare functionare electrofiltre la nivelul tehnicii mondiale.
2 . Instalatia de desprafuire astfel reabilitata simodernizata , va asigura o desprafuire eficienta si va asigura retinerea cenusii din gazele de ardere la max.50mg/Nm3 (6 % O2 gaze uscate).
Valoarea estimata fara TVA: 23, 473, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 230.000 Lei; Garantia de buna executie 10% din Pretul Contractului atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse propriisi surse atrase ( credite bancare)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord scris de asociere, care ulterior desemnarii ofertei castigatoare , inaintea semnarii contractului va fi legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate-Formular 12A: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006;Certificat fiscal, valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social;Certificat de atestare fiscala, valabil la data deschiderii ofertelor;Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca casi-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formular 12C);In cazul unei asocieri, respectivul ofertant este obligat sa depuna acordul de asociere in original sau copie legalizata, insotitdeFormularulB2, completat de fiecare membru al asocierii/consortiului; Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, .Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial;Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale(Formular B2), inclusiv media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani va fi de minim 23.000.000RON(sau echivalent EUR, raportata la un curs LEI/EUR=4, 3).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similaraDeclaratia privind lista principalelor lucrari (contracte) similare executate in ultimii 5 ani(Formularul 12 F).Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au finalizat, in ultimii 5 ani, cel putin un contract la cheiede retehnologizare electrofiltre la cazane cu o capacitate mai mare de 400 t/h functionand pe carbune , cu obtinerea concentratiei de pulberi la iesirea din electrofiltre de maxim 50 mg/Nmc(6% O2analiza uscata) , finalizatcu proces verbal de receptie, insotit de certificari de buna executie/ recomandari.cel putin trei referinte pentru lucrari executatein statii electrice de medie si inalta tensiune.Informatii asupra personalului de specialitate si management proiect (Formulare IC;I) referitoare lapregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (CV-urile din care sa rezulta experienta pe proiecte similare) implicat in realizarea contractului;Informatii privind subcontractantii(Formular 12G+B2);Informatii privind dotarile tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului(Formular 12H): Dovada existenteiunui sistem al calitatatii implementat si certificatde catre un organism recunoscut pentru executie lucrari.Ofertantii vor prezenta dovezi (cel putin Manualul calitatii) care confirma ca firmele responsabile cu realizarea Instalatiei au implementat un sistem de management al calitatii.Ofertantii vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere a conducatorului unitatii privind masurile de Protectie a Muncii, PSI si protectie a mediului pe care le vor aplica in timpul indeplinirii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.02.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.02.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.02.2010 12:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE : RAMNICU VALCEA, Strada Industriilor , Nr.1, Romania.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire scrisa si documente de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI- SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Strada Victoriei, Nr.22, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248 219375, Fax: 0248 219376
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada Stavropoleos, Nr.6, Sector3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC- AUTORITATE CONTRACTANTA
Adresa postala: Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea: RAMNICU VALCEA, Cod postal: 240050, Romania, Tel.0250 733601 int.258, Fax: 0250 732890; 0250 733603
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2009 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer