Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Modernizarea instalatiilor de desprafuire electrica pentru cazanele nr. 5 si 6 din CET GOVORA, in vederea cresterii performantelor de desprafuire la max. 48mg/Nm3 la iesirea din electrofiltre


Anunt de participare (utilitati) numarul 133703/07.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET GOVORA S.A
Adresa postala: Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: LIVIA MIHAELA COCLET, Tel. +40 250733601/ +40 250733602-365/366, In atentia: Minodora Balasete, Email: [email protected], Fax: +40 0250732890, Adresa internet (URL): http: //www.cetgovora.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala ce desfasoara activitati relevante un domeniul ENERGIEI
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Modernizarea instalatiilor de desprafuire electrica pentru cazanele nr. 5si 6 din CET GOVORA, in vederea cresterii performantelor de desprafuire la max. 48mg/Nm3la iesirea din electrofiltre
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sediul SC CET Govora SA, Strada Industriilor nr. 1, Ramnicu Valcea, jud. Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea instalatiilor de desprafuire electrostatica existente la cazanele 5 si 6 din CET Govora in vederea reducerii emisiei de pulberi sub valoarea de 48 mg/Nm3 pentru conformareacazanelor nr. 5 si nr. 6 la cerintele de emisie de praf catre factorul de mediu aer.Realizarea instalatiilor de desprafuire electrica electrofiltre (IDE) de la cazanele nr. 5 si 6se va face in doua Etape: Etapa 1.Proiect Tehnic si Modernizare electrofiltrul nr.1 cazan 6 si electrofiltrul nr.1 cazan 5; Termen de realizare 6 luni;Etapa 2 .Modernizare electrofiltrul nr.2 cazan 6 si electrofiltrul nr.2 cazan 5; Termen de realizare 5 luni;
Lucrarea de investitii consta din:
a) Proiectareamodernizarii intregii Instalatii (cele 4 electrofiltre aferente Cazan 5 si Cazan 6).
b)Procurare echipamente si subansamble noi necesare executarii lucrarilor de modernizare pepartea electrica si mecanica si reabilitarea in uzina a componentelor instalatiei interioare care necesita acest lucru.c) Executie lucrari de reparatie si adaptari la carcasa, uzinare componente pentru instalatia interioara.
d) Executie lucrari de montaj mecanic si electric necesare modernizarii si reparatiei electrofiltrelore) Probe si masuratori, Punere in Functiune Instalatie la parametrii solicitati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45351000-2 - Lucrari de instalare de inginerie mecanica (Rev.2)
71323000-8-Servicii de proiectare tehnica pentru procese si productie industriale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizarea Instalatiei de electrofiltreaferente cazanelor 5 si 6 -Conform cerintelor din Caietul de Sarcini si anexele Caietului de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 36, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de Participare se constituie pana la data de depunere candidaturi .Valoarea garantiei de participare este: 547500 RON. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 3 luni de la data depunerii candidaturilor. Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul precizat si pentru perioada de valabilitate a ofertei. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in situatia in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsaca nefondata de catre CNSC va fi suma calculata in conformitate cu prevederile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006. 10% din valoarea contractului atribuit (exclusiv TVA)Modul de constituire: Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratiepe proprie raspundere privindneincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 .Completare si prezentare Formular 12 A in original;Formularul va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul.
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din din OUG 34/2006.Completare si prezentare Formular 12 A in original;Formularul va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul.
-Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta. Completare si prezentare Formular 20 "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? in original;
-Clauze etice- Evitarea conflictului de interese: Declaratie pe propria raspundere- Formularul C, in original. Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.
In vederea completarii acesteideclaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General - Mihai Balan;Director Economic ?Constantin Lapadat; Director Tehnic-Calitate ?Ludovic Zelici;Director Productie -Nicolae Dina; Sef Serv. Investitii -Ilie Ivanov;Sef Serv.Achizitii Publice-Livia Mihaela Coclet;Sef Comp.Juridic-Dumitru Rada. Inregistrarea operatorului economic.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor si va fi prezentat in original/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc prezinta certificatul cu mentiunea ?conform cu originalul?, va prezenta acest document in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, pentru partea din contract pe care urmeaza sa o realizeze.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.
Se solicita ca Cifra medie de afaceriglobale pe ultimii 3 ani sa fieminim 36500000 RON(sau echivalent Euro).Operatorii economici a caror cifra medie de afaceri globale pe ultimii 3 anieste sub pragul de 36500000 RON(sau echivalent Euro), nu indeplinesc cerinta minima de calificare.
Tert sustinator capacitate economica si financiaraIn cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordatade catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ ofertantului resursele economice si financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
Declaratie privind bonitatea, prin care candidatul/ofertantul se angajeaza ca, in cazul in care oferta sava fi declarata castigatoare, va prezenta , la semnarea contractului , declaratii bancare corespunzatoare prin care va demonstra ca la data semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in valoare de 9.954.500 Ron , pentru a realizacash-flow-ul de executie al lucrarii, pe o perioada de 3 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara, respectiv executarea de lucrari similarein ultimii 5 ani. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au finalizat, in ultimii 5 ani raportatla data depunerii candidaturilor: cel putinun contract de lucrari la cheie, sau contracte distincte avand ca obiect proiectare si ingineria, procurarea si constructii-montaj pentru retehnologizarea - modernizarea Instalatiei de desprafuire electrostatica la cazane energetice cu o putere mai mare de 250 MWt functionand pe carbune lignit, cu obtinerea concentratiei de pulberi la iesirea din electrofiltre de maxim48 mg/Nmc (6% O2analiza uscata) performanta demonstrata in conditiile SR EN 14181:2004, cu proces verbal de receptie, insotit de certificare de buna executie/recomandare, valori, perioada si locul executiei, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiarul Instalatiei, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Tert sustinator capacitatea tehnica si/sau profesionala.In cazul in care ofertantul/ candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordatade catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
Declaratie privind dotarilenecesare pentru executarea lucrarilor. Declaratie privind dotarilenecesare pentruprestarea serviciilorsi executarea lucrarilor. Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, laboratoare, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic (proprietate inchiriere alte forme de punere la dispozitie) pentru indeplinirea contractului
Informatii privind studiile, pregatirea profesionala, calificarea persoanelor implicatein executarea contractului Se vor prezenta documente din care sa reiasa ca ofertantul dispune de personal Responsabil Tehnic cu Executia atestat de Ministerul Economiei si Comertului privind calitatea lucrarilor de montaj dotari tehnologice industriale, cf.Legii 440/2002
Informatii privind subcontractantii
Subcontractantii vor incheia contracte cu executantul lucrarii in aceleasi conditii in care acesta a semnat contractul cu autoritatea contractanta si vor raspunde in solidar cu antreprenorul general pentru responsabilitatile ce le revin in executarea contractului.
Resursele materiale si umane ale subcontr. declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.
Informatii privind Asocierea.In cazul unei asocieri, ofertantul este obligat sa depuna acordul de asociere, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului. Acordul trebuie sa stipuleze ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului.
Din acord trebuie sa rezulte informatii privind partile din contract indeplinite de asociati.
Liderul asocierii va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat achizitorului, inainte de data semnarii contractului.Fiecare asociat va prezenta toate documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare a candidatilor.
Standarde de asigurare a calitatiiCertificatele emise de organisme autorizate care sa ateste ce detin un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001 sau certificate echivalente
Informatii privind masurile de protectia mediului si standarde de management de mediu .
Certificatele emise de organisme autorizate care sa ateste ca detin un sistem de management de mediu ce indeplineste cerintele ISO 14001 sau certificate echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2012 12:30
Locul: Sediul autoritatii contractante Rm. Valcea Str. Industriilor , Nr.1- Sala Consiliu et. I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai candidatilor cu Imputernicire scrisa, documente de identitate, observatori MF-UCVAP dupa caz.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
a)In functie de modul de prezentare a candidaturilor, respectiv Oferta individuala/Oferta comuna - cu sau fara sustinere/subcontractare, pentru indeplinirea cerintelor de calificare si selectie solicitate se va avea in vedere Anexa 2 din Ordinul 509/2011 emis de ANRMAP, (disponibil la adresa http: //www.anrmap.ro/PDF/noutati/comunicate/Mof%20687%202011%20Ordin%20509.pdf )b)In cazul in care se constata ca, in urma negocierii propunerilor financiare, ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.c)Toate documentele ofertei vor fi prezentate in limba romana.Documentatia tehnica si documentele emise de institutii/organisme oficiale din tara in care ofertantii sunt rezidenti pot fi prezentate in alta limba, cu conditia ca acestea sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642/+40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile Art. 256 indice 2din OUG 34/2006, in termen de10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonantei de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC autoritate contractanta
Adresa postala: Strada Industriilor Nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Tel. +40 250733601, Fax: +40 250732890
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2012 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer