Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Modernizarea intersectiei str. Victoriei cu b-dul Independentei si b-dul Unirii, in municipiul Baia Mare"


Anunt de participare numarul 40288/05.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala: Gheorghe Sincai 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0262/211001, In atentia: Carmen Zamfirescu, Email: [email protected], Fax: 0262/212332, Adresa internet (URL): www.baiamarecity.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Modernizarea intersectiei str. Victoriei cu b-dul Independentei si b-dul Unirii, in municipiul Baia Mare"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Baia Mare, intersectie str. Victoriei cu b-dul Independentei si b-dul Unirii, jud. Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului estereamenajarea fluxului de circulatie, ranforsarea structurilor rutiere si reamenajarea trotuarelor, a spatiilor verzi si amenajarea de parcari noiin intersectia str. Victoriei cu b-dul Independentei si b-dul Unirii din municipiul Baia Mare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Tipurile si cantitatile sunt descrise in conformitate cu prevederilecaietului de sarcini si cuprind in principal:
- carosabil........................... 9300 mp
- trotuare asfalt......................3840 mp
- trotuare pavele de piatra........600 mp
- parcari (43 locuri)................1860 mp
- zone verzi...........................2000 mp
Valoarea estimata fara TVA: intre 500, 000 si 550, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 2000 lei; Garantia de buna executie a contractului in procent de 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificatele de Atestare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv taxele locale - formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertelor-original sau copii legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: 1.Declaratie bancaradin care sa reiasa urmatorii indicatori economici:
Lichiditatea generala medie din ultimii 3 ani sa fie mai mare de 100% si cu tendinta crescatoare;
Solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 30% si cu tendinta de crestere;
2.Fisa de informatii generaledin care sa rezulte cifra medie de afaceri pe ultimii 3 anisa fieegala sau mai mare decato valoare impusa, respectiv, 2.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind Lista principalelorlucrari de reparatii si/sau modernizare strazi (drumuri) executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari;2. Experienta similara: realizareain ultimii 5 ani a cel putin unui contract similar (domeniul de activitate aferent obiectului contractului), din care sa reiasa ca valoarea acestuia este egala sau mai mare decit500.000 lei;3.Recomandari: prezentarea a cel putin 3 (trei) recomandari (in original) pentru dovada executiei de lucrari reparatii si/sau modernizare strazi (drumuri ).
4. Informatiireferitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari :
5. Certificarea sistemului calitatii : - Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare.
-documente care atesta certificarea sistemului calitatii de catre un organism acreditat, standar de firma sau orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii bazat pe seriile de standarde europene relevante.-- programul calitatii care concretizeaza sistemul de asigurare si de conducere , particularitatile lucrarilor care fac obiectul ofertei, avizat de specialisti sau organisme abilitate in acest sens.6. Informatiireferitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari ;
7.Declaratiereferitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, din ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
4.Cerinta obligatorie : Ofertantul trebuie sa detina in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, obligatoriu cel putin urmatoarele utilaje si instalatii : - motocompresor ;
- compactor ;
- mai mecanic ;
- perie mecanica ;
- instalatie de preparare a mixturilor asfaltice, autorizata ;
- repartizator finisor mixturi asfaltice ;
- masina de taiat rosturi ;
- excavator ;
- buldozer ;
- freza asfalt/beton de ciment- autogreder- autogudronator.In situatia in care ofertantul nu detine in dotare proprie instalatie de preparare mixturi asfaltice, acesta, va prezenta, obligatoriuacte de asociere, colaborare sau subcontracte cu societati care detin o astfel de instalatie de preparare a mixturilor asfaltice, autorizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
193/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria Primariei municipiului Baia Mare sau prin OP in contul nr.RO93TREZ43624510220XXXXX deschis la Trezoreria Baia Mare.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2008 12:00
Locul: Primaria municipiului Baia Mare, str. Gheorghe Sincai nr. 37, jud. Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. nr. 34/2006, de catre contestator, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: Primaria municipiului Baia Mare, str. Gheorghe Sincai nr. 37, etaj IV, camera 41, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 382451, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.12.2007 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer