Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea laboratorului "Pedologie, imbunatatir funciare si agrofitotehnia culturilor pe solurile degradate" la SCDA Braila


Anunt de participare numarul 62830/04.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Statiunea de Cercetare-Dezvoltare Agricola Braila
Adresa postala: Soseaua Vizirului km 9, Localitatea: Braila, Cod postal: 810008, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Mirela Banica, Tel.0239-684695, 0239-684699, 0751-123108, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0239-684744
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare in agricultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea laboratorului "Pedologie, imbunatatir funciare si agrofitotehnia culturilor pe solurile degradate" la SCDA Braila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SCDA Braila, Soseaua Vizirului km 9, cod 810008
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare aparatura de laborator si utilaje agricole
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33253000-8 - Aparate de detectare si de analiza (Rev.1)
29300000-2-Utilaje agricole, horticole si forestiere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantii vor depune oferta fie pentru toate listele de cantitati prevazute in loturile din caietul de sarcini, fie pentru unul sau mai multe loturi
Valoarea estimata fara TVA: 727, 226RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare : lot 1 = 340 lei ; lot 2 = 4.220 lei ;lot 3 = 1.800 lei ; lot 4 = 600 lei ; lot 5 = 1.210 lei ; lot 6 = 530 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat, plata efectuandu-se prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere nelegalizata pentru depunerea unei oferte comune
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (formular 12 A)
Declaratia privind calitatea de participant la procedura (formular 12 C)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (formular 12 B)Certificat constatator care dovedeste plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si local valabile la data licitatiei - original sa copie legalizataCertificatele constatatoare original sa fie eliberate cu 30 de zile inainte de data licitatieiCertificat constatator emis de ORC in original sau copie legalizataCopie statutDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ;Se vor prezenta toate certificatele si formularele solicitate in fisa de date, emise de organele similare din tara respectiva traduse de persoane autorizate si legalizate de notar public (in cazul persoanelor juridice/fizice straine)Neprezentarea certificatelor in original sau copie legalizata atrage respingerea ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil, ultimul vizat si inregistrat de organele competente la 31.12.2007 si balanta de verificare la 30.06.2008-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-lichiditate = (active circulante/datorii curente) x 100 mai mare de 100 % - solvabilitate (capital propriu/total pasiv) x 100 mai mare de 30 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind listaprincipalelor livrari de produse in ultimii 3 ani(formular 12 D)
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul neconomic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare (formularul 12 H)
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (formular12 I)-standarde de asigurare a calitatii-certificate sau documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselo-certificat ISO 9001-autorizare pentru livrarea produselor ce fac obiectul licitatiei, legalizata si vizata anual;
-recomandari din partea altor clienti-experienta similara - minim 3 contracte incheiate la acelasi gen de produse-se prezinta copii legalizate de pe contracte, proces verbal de receptie si recomandari pentru fiecare contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face in numerar la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2008 12:00
Locul: La sediul SCDA Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti delegati ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010872, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic si Contencios
Adresa postala: Soseaua Vizirului km 9, Localitatea: Braila, Cod postal: 810008, Romania, Tel.0239-684695, Email: [email protected], Fax: 0239-684744
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2008 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer