Licitatie Publica - Modernizarea liniei de tramvai Manastur- pta Garii- Bdul Muncii
Anunt de participare numarul 113131/22.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala: strada Motilor, nr. 3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: lucia lupea, Tel. 0264/592588, In atentia: lucia lupea, gabriela cora, adrian raulea, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0264/431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea liniei de tramvai Manastur- pta Garii- Bdul Muncii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare linie de tramvai pe 2 tronsoane Manastur- pta Garii si pta Garii- Bdul Muncii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45234126-5-Lucrari de constructii de linii de tramvai (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizare linie de tramvai pe 2 tronsoane Manastur- pta Garii si pta Garii- Bdul Muncii
Valoarea estimata fara TVA: intre 104, 019, 989.84 si 122, 376, 458.64RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 2000000 lei, garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala) Buget de stat Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, cazier judiciar, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului//Certificat de inregistrare de la Registrul comertului, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- pers jur straine, fisa de informatii generale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2009, 31.12.2008 si 31.12.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pentru anii 2007, 2008, 2009deminim 100.000.000 lei sau echivalent euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, asigurarea calitatii ISO 9001 sau echivalent, 14001 sau echivalent , 18001 sau echivalent pentru activitatile prev. in caiet de sarcini/similare acestora. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, declaratie privind subcontractantiie, acord de asociere, informatii privind dotarile, Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului, certificat conform Ordinul 314/2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indepl in ultimii 5 ani a cel mult 3 contracte de executie lucrari de linie de tramvai de contact cu valoarea cumulata de 100000000 lei fara TVA.dotari tehnice minimale si obligatorii: statie topo totala ? minim 1 bucataexcavator multifunctional ? minim 4 bucatiaparat sudura aluminotermica ? minim 2 bucatibuldozer/greder dotat cu echipament laser ? minim 2 bucaticilindru compactor ? minim 5 bucatimasina de curbat sina ? minim 1 bucatainstalatie de foraj orizontal de adancime medie ? minim 1 bucata.se vor prezenta acte doveditoare(proprietatea asupra unei statii de beton, statie de mixtura asfaltica, leasing, inchiriere, comodat, contracte de colaborare cu firme care detin astfel de statii, contracte de furnizare, etc.- in copie certificata conform cu originalul de catre ofertant) in acest sens, din care sa reiasa capacitatea ofertantului de a asigura un flux mediu de min. 60 ml/zi de realizare cale simpla de tramvai, conform prevederilor caietului de sarcini.Ofertantul va face dovada dispunerii de minim urmatorul personal calificat, dupa cum urmeaza: manager contract ? pregatire universitara de lunga durata ? minim 8 ani in domeniul CFDP(cai ferate drumuri poduri) si minim 2 contracte de constructie linie de tramvai;Responsabil tehnic cu executia - pregatire universitara de lunga durata ? minim 3 ani in domeniul CFDP(cai ferate drumuri poduri) si minim 2 contracte de constructie linie de tramvai;Controlor de calitate (CQ)- pregatire universitara de cel putin la nivel de diploma sau licenta in specializarea CFDP? minim 3 ani in domeniul controlor de calitate;sef de santier - pregatire universitara de cel putin la nivel de diploma sau licenta in specializarea CFDP? minim 5 ani in domeniul CFDP;coordonator in materie de sanatate si securitate in munca ? atestat in materie ? cu experienta in domeniul sanatatii si securitatii in munca de minim 8 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S90-134676 din 08.05.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 02.05.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.02.2011 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR Axa 1 - Poli de crestere
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala: P-TA STEFAN CEL MARE, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 48536, Romania, Tel. 0264593865, Email: [email protected], Fax: 0264593865, Adresa internet (URL): www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE 10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA A ACTULUI CARE SE CONTESTA.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICPIULUI CLUJ NAPOCA, BIROUL ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: Str. Motilor nr. 1-3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Tel. 0264596030, Email: [email protected], Fax: 0264431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.12.2010 17:00