Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea retelei de transport agent termic primar de la C.T. Zona la P.T. -uri in municipiul Alexandria


Anunt de participare numarul 84593/15.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALEXANDRIA
Adresa postala: Str. DUNARII Nr. 139, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140030, Romania, Punct(e) de contact: ION ROSU, Tel.0247 317732, 317733, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0247 317728, Adresa internet (URL): htt: //www.alexandria.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea reteleidetransportagenttermicprimarde la C.T. Zonala P.T. -uriinmunicipiul Alexandria
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: municipiul Alexandria
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
a)Elaborarea Detaliilori de executie (DDE) necesare suplimentar (ce vor fi intocmite de executant, verificate de verificator atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei si de ISCIR);
b)Elaborarea proiectului pentru obtinerea autorizatiei de construire faza PAC;
c)Asigurarea furniturii preizolate si executarea lucrarilor de constructii montaj (C+M).
d)Autorizarea lucrarii conform P.T. ISCIR C-10-2003.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44164310-3 - Tuburi si racorduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Propunerea tehnica/finaciara a ofertei va cuprinde toata lucrarea/valoarea, dar in anul 2009 se va executa pana catre sfarsitul anului (respectiv 15.XII.2009)doar partea aeriana. Restul investitiei in functie de bugetul alocat, se va derula anii urmatorii 2010/2011.
Valoarea estimata fara TVA: 23, 129, 827.62RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare=200000 lei; se constituie cf.art.86 alin.1 din HG 925/2006 ContRO 46 TREZ 6065006XXX000167 Trezoreria Alexandia. Gar. buna executia = 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati / subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere pentru situatiile mentionate la art. 180 si 181/OUG 34-2006 - sau orice document edificator.Certificate constatatoare de plata a impozitelor/taxelor catre bugetetul general consolidat si bugetul local.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Act constitutiv / alte documenteedificatoare (CUI), care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident (pentru operatorii economici straini).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabileincheiatela 31.12.2006; 31.12.2007; 31.12.2008.Valoarea minima impusa pentru cifra de afaceri din ultimii 3 ani, in domeniulcontractului, safie de: 20.000.000, 0 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lucrari similare executate in ultimii 5 ani;
contracte cu obiect similar cu suma valoarilor egala sau mai mare de 16.890.000, 0 lei;
-Minim 2 scrisori de recomandare;
-Autorizare de livrare/
comercializare pt.conducte preizolate;
-Declaratie cu informatii privind dotarile specifice;
-Declar.privindasigurarea cu personal(+CV-uri pesoanelor responsabile de executarea contractului);
-Declar. de conformitate a produselor preizolate model tip CE;
-Producatorul de conducte preizolate va trebui sa faca dovada ca: bunurile sunt realizate printr-un proces de productie automatizat;are in dotare: cel putin o masina de injectie mobila, utilaj pentru sudarea cap la cap a mantalei PEHD pana la diametrul de 560 mm., un utilaj de fabricare a mantalei din tub spiro din tabla de aluminiu, un utilaj de sudura in mediu de argon.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Certificat tip ISO 9001-2000, Certificat tip ISO 14001-2004, Certificat tip OHSAS 18001-2007 - atat pentru producatorii de produse preizolate cat si pentru executanti/echivalent;
-Certificate ISCIR-INSPECT TIP B.1.pt. executie, cf.P.T. ISCIR C-10-2003 si H.G. nr. 584/2004 privind stabilirea conditiilor de introducere pe piata a echipamentelor sub presiune.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul total al ofertei(inclusivcreditul)
40%
Descriere:
2.
Termen de gratie
20%
Descriere:
3.
Termen realizare proiecte (DDE +PAC)
20%
Descriere:
4.
Termende executie investitie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
19071/ 21.07.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2009 13:00
Locul: Sala de consiliu - Primaria Alexandria
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali desemnati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
documentatia poate fi accesata pe adresa www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-dul Stavropoleos, nr.6, Sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 /3104642, Email: [email protected], Fax: 021 /3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: B-dul Splaiul Independentei, nr.5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010774, Romania, Tel.021/3191674, Fax: 021/3191674, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC PRIMARIE
Adresa postala: str. Dunarii, nr. 139, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140030, Romania, Tel.0247 317732, Email: [email protected], Fax: 0247 317728
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2009 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer