Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea retelei de gaze naturale ? Cresterea capacitatii tehnice a sistemului de distributie gaze naturale din Bucuresti prin dezvoltarea retelei de medie presiune


Anunt de participare (utilitati) numarul 135243/04.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GDFSUEZ ENERGY ROMANIA S.A.
Adresa postala: B-dul Marasesti nr.4-6, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040251, Romania, Punct(e) de contact: Oana Cretu, Tel. +40 213012187, In atentia: Oana Cretu, Email: [email protected], Fax: +40 213012051, Adresa internet (URL): www.gdfsuez.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizarea retelei de gaze naturale ? Cresterea capacitatii tehnice a sistemului de distributie gaze naturale din Bucuresti prin dezvoltarea retelei de medie presiune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari in Bucuresti : Modernizarea retelei de gaze naturale ? Cresterea capacitatii tehnice a sistemului de distributie gaze naturale din Bucuresti prin dezvoltarea retelei de medie presiune in lungime totala de aproximativ70.436ml.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44161110-0 - Retele de distributie a gazului (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari ? proiect tehnic ?i execu?ie in Bucuresti: Modernizarea retelei de gaze naturale ? Cresterea capacitatii tehnice a sistemului de distributie gaze naturale din Bucuresti prin dezvoltarea retelei de medie presiune in lungime totala de aproximativ70.436ml
Valoarea estimata fara TVA: 52, 186, 888RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 500.000 lei si se va constitui in conf. cu art.86 din HG 925/2006 cu modific si complet, prin virament bancar sau printr-un instr de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asig.Cuantumul penalit in cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC este de 11.862lei, calculata potrivit art. 278 indice 1 alin.(1)din OUG nr.34/2006, cu modif si complet.Daca moneda in care se constituie gar de partic este alta decat leul, atunci ofertantul va face conversia in lei a monedei respective la cursul EUR/leu publicat de BNR valabil la data publicarii in SEAP a anuntului de partic.Minimul de cerinte care trebuie cuprinse in gar de partic sunt cuprinse in Formularul 3 si Formularul 3.1.Valab gar de partic este de 120 zile de la data limita de primire a ofertei.In cazuri except, inainte ca perioada de valab sa expire, autoritatea contractanta poate sa ceara ofertantilor sa extinda perioada pentru un nr de zile care sa nu depaseasca 90 zile.Gar de partic va fi prezentata in original, in limba romana. Gar de partic, in original, prezentata in alta limba decat limba romana, va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana, legalizata la notariat.Gar de partic poate fi prez impreuna cu oferta sau poate fi depusa personal cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valab. a ofertei, perioada de valab. a gar va fi prelungita in mod coresp. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii gar, acesta va fi exclus din procedura.Neprezentarea in original a instrumentului de garantare prin care s-a constituit gar de partic, prezentarea doc de gar de partic fara a include cerintele din Formular3 sau Form3.1 sau prezentarea acestuia neinsotit de actele doveditoare privind calit de IMM (daca este cazul) pana la data termenului limita de depunere a ofertelor, va atrage respingerea ofertei de catre autoritatea contractanta. a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: Garantia de buna executie se exprima procentual intr-un cuantum de 10% din pretul contractului (fara TVA).b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: Prin retineri succesive din valoarea sumelor datorate pentru facturi emise de Executant pe baza de situatii de lucrari acceptate la plata, conform HGR 925/2006 cu modificarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fd Europene: Fd European de Dezv Reg- Co-finantare nationala: bug de stat- fd proprii ale autorit contractFinant neramb obt in cadrul Program Operat Sect Cresterea Competitiv Ec
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele de mai jos vor fi prezentate ca documente in original, copii legalizate la notar sau copii lizibile cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?, semnate de reprezentantul legal, documente valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Documentele emise in alta limba decat limba romanatrebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana, legalizata la notar.Documentele vor fi semnate de reprezentantul legal al operatorului economic. Cand aceste documente sunt semnate de alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire notariala (in forma prevazuta in Formularul 4).In cazul unei asocieri/consortiu, documentele vor fi prezentate de fiecare operator economic membru al asocierii/consortiului.De asemenea, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, si aceasta terta persoana va depune documentele solicitate in cadrul prezentei sectiuni in conformitate cu prevederile legale aplicabile (in plus fata de angajamentul de sustinere, trebuind sa fie depuse si declaratiile de eligibilitate din care sa rezulte respectarea prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c¹ si d) din OUG 34/2006, si anume Formularul 7: Declaratie privind eligibilitatea si Formularul 8: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/ 2006, din Formularul 8 urmand a se elimina punctele b) si e), respectiv mentiunile privind: (i) indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, si (ii) furnizarea de informatii false si prezentarea informatiilor solicitata de catre autoritatea contractanta).Documentele care nu au prevazut conform legii o perioada de valabilitate nu vor fi emise cu mai mult de 60 zile inainte de data anuntata pentru deschiderea ofertei.Principalele documente necesar a fi depuse pentru demonstrarea situatiei personale a candidatului/ ofertantului sunt: (i) Formularul 17: Declaratie privind calitatea de participant la procedura (completat si semnat);(ii) Formularul 6: Date soc. mixta/cons.(completat si semnat);
(iii) Formularul 7: Declaratie privind eligibilitatea (completat si semnat);
(iv) Cazierul judiciar;
(v) Cazierul fiscal;
(vi) Formularul 8: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/ 2006 ( completat si semnat);
(vii) Certificatul constatator privind plata taxelor si impozitelor catre stat, inclusiv cele locale, respectiv:
? Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile; si
? Certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile;Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau alte documente similare, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care acestia sunt stabiliti;
Certificatele trebuie sa fie emise cu cel mult 60 de zile inainte de data anuntata pentru deschiderea ofertelor si sa arate situatia obligatiilor scadente ale ofertantului in luna anterioara celei in care se depun ofertele.(viii) Formularul 20 Certificat participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile anexei la Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ( completat si semnat); si
(ix)Formularul 22 - Declaratia pe propria raspundere pivind neincadrarea in prev.art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 (completat si semnat). In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, si aceasta terta persoana va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG nr. 34/2006. Aceeasi obligatie se aplica si pentru subcontractantii desemnati.Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: a. Dl. Eric Stab ? Presedinte Director General al GDF SUEZ Energy Romania
b. Dl. Frederic Bellon ? Director Achiziti si Afaceri Generale al GDF SUEZ Energy Romania
c. D-na Anne-Marie Gestin ? Director Financiar al GDF SUEZ Energy Romania
d. Dl. Bogdan Valter ? Director Reglementare Dezvoltare al GDF SUEZ Energy Romania
e. Dl. Dan Pantilie ? Director General al Distrigaz Sud Retele.Nota: In cazul in care operatorul economic nu a indeplinit obligatiile fata de bugetul local/stat, va fi exclus din procedura de atribuire.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente pentru demonstrarea situatiei personale sau acestea nu vizeaza toate situatiile identificate prin aceasta fisa de date a achizitiei, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere autentificata data in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale competente, in legatura cu toate aspectele care nu au putut fi acoperite de documentele eliberate pentru respectivul operator economic.In cazul incertitudinii referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatea competenta. Totodata, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice dovezi suplimentare pentru a verifica cele de mai sus.
Neprezentarea de catre ofertant a documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pana la data termenului limita de depunere a ofertelor sau neindeplinirea obligatiilor fata de bugetul local si/sau de stat, atrage respingerea ofertei de catre autoritatea contractanta. Documentele de mai jos vor fi prezentate ca documente originale, copii legalizate la notar sau copii lizibile cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?, semnate de reprezentantul legal, documente valabile la data limita de depunere a ofertei.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana, legalizata la notar.Documentele vor fi semnate de reprezentantul legal al operatorului economic. Cand documentele sunt semnate de alta persoana aceasta va prezenta o imputernicire notariala (in forma prevazuta inFormularul 4).Cu exceptia situatiei in care se prevede altfel mai jos, in cazul unei asocieri/consortiu, documentele vor fi prezentate de fiecare operator economic membru al asocierii/consortiului.Documentele care nu au prevazuta conform legii o perioada de valabilitate nu vor fi emise cu mai mult de 60 zile inainte de data anuntata pentru deschiderea ofertelor.Principalele documente necesar a fi depuse pentru demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale a candidatului/ ofertantului sunt:
(i) Ofertantii persoane juridice romane vor prezenta un certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte, printre altele, forma de inregistrare a ofertantului, obiectul de activitate si activitatile autorizate de acesta; Ofertantul care se va clasa pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original sau copie legalizata la notar, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.(ii) Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta certificate constatatoare sau alte documente similare din care sa rezulte, printre altele, forma de inregistrare a ofertantului, obiectul de activitate si activitatile autorizate de acesta, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care acestia sunt stabiliti;
(iii) Autorizatiile relevante pentru proiectarea si executia sistemelor de distributie (e.g. certificate de autorizare emise de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) pentru proiectare si executie conducte, bransamente si instalatii de utilizare gaze naturale ( valabile in momentul depunerii ofertei ).
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte autorizatiile relevante pentru partea din contract ce urmeaza a fi realizata de acesta.Totodata, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice dovezi suplimentare pentru a verifica cele de mai sus.Neprezentarea de catre ofertant/ candidat a documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni, pana la data termenului limita de depunere a ofertelor, atrage respingerea ofertei de catre autoritatea contractanta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Doc de mai jos vor fi prez ca docum originale, copii legaliz la notar sau copii lizibile cu mentiunea ?CF CU ORIG?, semnate de reprez legal, docum valb la data limita de depun of. Docum emise in alta lb decat lba romana vor fi insotite de traduc autoriz in lb romana, legaliz la notar.Docum vor fi semnate de reprez legal al operatorului economic. Cand docum sunt semnate de alta persoana aceasta va prezenta o imputernicire notariala (in forma prev in For 4).In cazul unei asocieri/consortiu, doc vor fi prezentate de fiecare operator economic membru al asocierii/consortiului.Docum care nu au prevaz perid de valab nu vor fi emise cu mai mult de 60 zile inainte de data anuntata pentru deschid of.In cazul in care of isi demonstr sit ec si fin invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana aceasta va prezenta toate documentele necesare in conformitate cu art.186 din OUG 34/2006
Valoarea minima a mediei cifrei de afaceri anuale globale pe ultimii 3 ani :21.889.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Doc de mai jos vor fi prez ca docum originale, copii legaliz la notar sau copii lizibile cu mentiunea ?CF CU ORIG?, semnate de reprez legal, docum valb la data limita de depun of. Docum emise in alta lb decat lba romana vor fi insotite de traduc autoriz in lb romana, legaliz la notar.Docum vor fi semnate de reprez legal al operatorului economic. Cand docum sunt semnate de alta persoana aceasta va prezenta o imputernicire notariala (in forma prev in For 4).In cazul unei asocieri/consortiu, doc vor fi prezentate de fiecare operator economic membru al asocierii/consortiului.Docum care nu au prevaz perid de valab nu vor fi emise cu mai mult de 60 zile inainte de data anuntata pentru deschid of.In cazul in care of isi demons capacit tehnic/profes invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana aceasta va prezenta toate documentele necesare in conformitate cu art.190 din OUG 34/2006
Experienta similara
Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei in contractele de lucrari in domeniul proiectarii si executiei sistemelor de distributie a gazelor naturale in lungime de cel putin 70 km , lucrari executate si duse la bun sfarsit (cu resurse proprii) in ultimii 5 ani anteriori datei de depunere a ofertei.Pentru dovedirea experientei similare, ofertantul va putea include maxim 6 contracte de lucrari in domeniul proiectarii sistemelor de distributie a gazelor naturale si maxim 6 contracte de lucrari in domeniul executiei sistemelor de distributie a gazelor naturale, totalizand minimum 70 km de retea de distributie, executate si duse la bun sfarsit (cu resurse proprii) in ultimii 5 ani anteriori datei de depunere a ofertei.
Prin lucrari efectuate cu resurse proprii in cadrul unui contract se intelege fie totalitatea contractului in cazul in care ofertantul a fost contractor unic, fie acea parte din contract efectuata de ofertant, in situatia in care ofertantul a fost membru in asocierea care a executat si a dus la bun sfarsit contractul, sau subcontractant pentru lucrarea respectiva. Prin lucrare similara se intelege lucrare de proiectare sau executie retele de distributie gaze, bransamente si instalatii de utilizare de gaze, infiintari de distributii;inlocuiri conducte si bransamente de gaze.
Informatii privind personalul implicat in proiect
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii trei ani
Se solicita ca ofertantul sa demonstreze faptul ca dispune de personalul de specialitate necesar in vederea indeplinirii obligatiilor contractuale. Pentru demonstrarea capacitatii tehnice si/sau profesionale se solicita ofertantilor cerinte minime de calificare privind persoanele de specialitate responsabile pentru executarea lucrarilor.
1- Manager de proiect
2 ? Sef santier
3 ? Responsabil tehnic cu executia (RTE)
Informatii privind dotarile tehnice minime
Declaratie privind dotarile cu utilaje, instalatii si echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Informatii privind subcontractantii
Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de lucrari, ofertantul are dreptul de a subcontracta executarea lucrarilor din cadrul contractului respectiv.
Ofertantii trebuie sa prezinte in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (iar in cazul in care aceste documente nu sunt in limba romana se va atasa si traducerea in limba romana, pregatita de un traducator autorizat si legalizata la notar) documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea ofertantului, respectiv ISO 9001:2008 si ISO 14001:2005 sau documente echivalente acestor standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, valabile la data depunerii ofertei
In cazul in care ofertantul nu detine certificatele solicitate mai sus acesta trebuie sa prezinte alte dovezi sau probe care sa confirme certificarea similara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2012 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2012 14:00
Locul: Sediul SC GDF Suez Energy Romania SA, Bucuresti, sector 4, Bd.Marasesti nr.4-6, etaj 1, Sala Iza
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a Autoritatii Contractante; ofertantii sau reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICEAXA PRIORITARA 4 ? Cresterea eficientei energetice si a securitatii furnizarii, incontextul combaterii schimbarilor climatice
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.Contractul de proiectare si executie se va incheia in termen de 3 zile de la expirarea termenului de asteptare prevazut de art.205 alin.1 lit.a din OUG nr.34/2006.In plus fata de celelalte drepturi ale autoritatii contractante prevazute de documentatia de atribuire si legislatia aplicabila, nesemnarea contractului de catre ofertantul declarat castigator in termenul mentionat anterior, da dreptul autoritatii contractante de a pretinde penalitati de intarziere in cuantum de 2% pe zi din valoarea garantiei de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in termenele prevazute de articolul 256 indice 2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic, Patrimoniu, Actionariat
Adresa postala: Bd. Marasesti Nr. 4 ? 6, Sector 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040254, Romania, Tel. +40 213012000, Email: [email protected], Fax: +40 213012051, Adresa internet (URL): www.gdfsuez.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2012 11:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer