Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea schemelor de AAR cu automate programabile cu monitorizare, comanda si control local la dispeceratul SRA


Anunt de participare (utilitati) numarul 44680/26.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR. NICOLAE IORGA NR.1, JUDETUL MEHEDINTI, ROMINIA, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel.0252/315848, In atentia: Rodica CHERESDI, Email: [email protected], Fax: 0252/323685, Adresa internet (URL): [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala ROMAG-PROD
Adresa postala: Calea Tg. Jiului, km 7, Judetul MEHEDINTI, ROMINIA, Localitatea: Drobeta TurnuSeverin, Cod postal: 227315, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL MEA, Tel.+40-(0)252-311250, In atentia: Mariana PASEA, Email: [email protected], Fax: +40-(0)252-317908
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala ROMAG-PROD
Adresa postala: Calea Tg. Jiului, km 7, Judetul MEHEDINTI, ROMINIA, Localitatea: Drobeta TurnuSeverin, Cod postal: 227315, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel.+40-(0)252-311250, In atentia: Mariana PASEA, Fax: +40-(0)252-317908
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizarea schemelor de AARcu automate programabile cu monitorizare, comanda si control local la dispeceratul SRA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sucursala ROMAG-PROD, Calea Tg. Jiu, km 7, Dr. Tr. Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea schemelor de AARcu automate programabile cu monitorizare, comanda si control local la dispeceratul SRA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45317000-2 - Alte lucrari de instalare electrica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Categoriile de lucrari, echipamentele cu montaj si fisele tehnice sunt cuptinse in anexele din Caietul de sarcini, cod AG-000-PT-12507//E
Valoarea estimata fara TVA: 1, 005, 878.45RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare - 20.000 lei si garantie de buna executie 10% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatii bugetare si surse propriiPlata facturilor acceptate se face in termen de 120 zile de la data acceptarii la plata, in conditiile receptionarii lucrarilor executate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 dinOUG34/2006 , Certificat privind plata impozitelor, taxelor locale si la Bugetul de Stat consolidat,
Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertuluide pe raza municipiului unde are sediul operatorul economic, Autorizatie de functionare/alte echivalente
Certificat de inregistrare,
Declaratie pe proprie raspundere ca firma este/nu este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatii financiare anuale, in ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), sau extrase de bilant, vizate si inregistrate de organele competente
- pentru anul 2007 se va prezenta situatia financiara la data de 30.06.2007
Declaratie privind cifra de afaceri globala pe anii 2005, 2006, 2007, media celor 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Declaratie cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor (executia lucrarilor similare se confirma prin prezentarea unor certificate / documente emise sau contrasemnate de beneficiarii lucrarilor respective)
Ofertantul trebuie sa fi incheiat si indeplinit in ultimii 5 ani cel putin un contract cu o valoare egala sau mai mare de 400 mii lei al carui obiect a fost executia unei lucrari similare; cerinta privind experieta similara poate fi indeplinita si prin cumularea mai multor contracte similare - se vaprezenta copie dupa cel putin un contract precum si copii dupa Procese verbale de receptie
Recomandari din partea altor beneficiari - se va prezenta minim o recomandare
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune, in special pentru asigurarea controlului calitatii
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului
Lista cu numarul de personal de executie, pe specialitati, pentru lucrarea contractata
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; CV-urile si/sau atestarile personalului de conducere si personalului responsabil pentru indeplinirea contractului
Lista cu furnizorii de unde se vor procura echipamentele, specificatii tehnice si coduri de echipamente
Certificate sau alte documente emise de organisme, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde
Document privind certificarea implementarii SMC SR EN ISO 9001/2001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
288
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Suc.ROMAG-PROD, serv. MEA, tel. contra cost - 100 lei, la Casierie sau cu O.P. in cont IBAN RO02RNCB0179034575410001-BCR SUC. MH,
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2008 12:00
Locul: Sucursala ROMAG-PROD, DROBETA TURNU SEVERIN, CALEA TG. JIU, KM 7, JUDETUL MH- Sala licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputernicitiai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.02.2008 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer