Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea si diversificarea functionala a cantonului Gura Portitei


Anunt de participare numarul 94106/10.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA REZERVATIEI BIOSFEREI DELTA DUNARII
Adresa postala: strada Portului, nr 34 A, Tulcea, cod 820243, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820243, Romania, Punct(e) de contact: ing. Emanuel ENE, Tel.0240518924, 0240518925, In atentia: ing. Cornelia BENEA, Email: [email protected], Fax: 0240518975, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate pentru administrarea ariei naturale protejate Rezervatia Biosferei Delta Dunarii
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea si diversificarea functionala a cantonului Gura Portitei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Gura Portitei, satul Jurilovca, comuna Jurilovca, judetul Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea si diversificarea functionala a cantonului Gura Portitei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatilde de lucrari sunt inscrise in listele de cantitati pe categorii de lucrari; Autoritatea contractanta opteaza pentru aplicarea prevederilor art. 122, lit. i si j din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Valoarea estimata fara TVA: 557, 898.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 10.000 LEI; cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5% din valoarea contractului de lucrari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
100% din alocatii de la Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident), valabile la data depunerii ofertelor sau echivalent; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente (din care sa rezulte autorizarea pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) actualizata la data depunerii ofertei- bilantul contabil si contul de profit si pierderi aferente datei de 30.06.2009 vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) minim 1.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratie privind lista principalelor lucrari executa in ultimii 5 ani asemanatoare celor solicitate; copii dupa cel putin doua contracte finalizate in ultimii 5 ani prin Proces verbal de receptie;b) Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;c) Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;d) scrisori de recomandare, vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) min. 650.000 lei fiecare b) asigurarii transportului materialelor pe apa c) specializari legate de executia lucrarilor (responsabilul tehnic cu executia, seful de santier (inginer) si coordonatorul de management al calitatii, CVurile vor fi insotite de documente doveditoare ale atestarii si angajarii) d)min. doua
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
95%
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantia pentru investitia realizata
5%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
O runda, cu incepere la data de 25.03.2010 www.e-licitatie.ro Elementul reofertarii in cadrul licitatiei electronice: pretul ofertei, fara TVA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.03.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.03.2010 13:00
Locul: sediul ARBDD Tulcea, str. Portului nr. 34A, Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
un singur reprezentant imputernicit al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (C.N.S.C.)
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+40213118091, Email: [email protected], Fax: +4021318094, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta, Sectia comerciala, maritima si fluviala, contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: str. Traian, nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241551356, Fax: 0241551356
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic, contencios administrativ, resurse umane
Adresa postala: str. Portului, nr. 34A, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820243, Romania, Tel.0240518924, Email: [email protected], Fax: 0240518975, Adresa internet (URL): www.ddbra.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.02.2010 16:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer