Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZAREA SI EXTINDEREA LABORATOARELOR DSVSA OLT IN VEDEREA REALIZARII CONTROLULUI DE CALITATE VETERINAR PT CALITATEA PRODUSELOR ALIMENTARE SI PT. PROTECTIA CONSUMATORILOR, MUN. SLATINA, JUD. OLT


Anunt de participare numarul 14413/16.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR OLT
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 173, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230087, Romania, Punct(e) de contact: ANTON MARIEA, Tel.0249-416964, In atentia: DIR.EC. ANTON MARIEA, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0249-416726
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZAREA SI EXTINDEREA LABORATOARELOR DSVSA OLT IN VEDEREA REALIZARII CONTROLULUI DE CALITATE VETERINAR PT CALITATEA PRODUSELOR ALIMENTARE SI PT. PROTECTIA CONSUMATORILOR, MUN. SLATINA, JUD. OLT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DSVSA OLT, SLATINA, STR. TUDOR VLADIMIRESCU, NR. 171-173
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE LUCRARI PENTRU MODERNIZAREA SI EXTINDEREA LABORATOARELOR CARE CUPRIND LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII, MONTAJ UTILAJ TEHNOLOGIC SI UTILAJE CU MONTAJ
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
29000000-9-Utilaje, echipamente, aparate, dispozitive si produse conexe (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
50950000-9-Servicii de instalare de echipamente si utilaje (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXECUTIE DE LUCRARI, MONTAJ UTILAJ TEHNOLOGIC SI UTILAJE SI ECHIPAMENTE TEHNOLOGICE CU MONTAJ
Valoarea estimata fara TVA: 3, 797, 349RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE = 50000 RON - SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA IN ORIGINAL. GARANTIE DE BUNA EXECUTIE = 10% DIN VALOAREA ACCEPTATA A CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CONFORM PROCEDURILOR APLICATE PROIECTELOR FINANTATE PRIN PROGRAMUL SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
FORMA LEGALA DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
TRANSE DE PLATA - MAXIM 5; TERMENUL MAXIM DE FINALIZARE PENTRU PROIECTUL DE INVESTITII - 30 SEPTEMBRIE 2008, TERMEN MAXIM APROBAT DE A.P.D.R.P.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA - FORMULAR A
2. DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN OUG 34/2006 - FORMULAR B
3. FORMULAR 12 C - IMPUTERNICIRI DE SEMNATURA
4. FORMULAR 12 D - IDENTIFICARE FINANCIARA
5. CERTIFICATE DE ATESTARE FISCALA PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR ELIGIBILE DE PLATA A INSPECTORILOR SI TAXELOR CATRE STAT, INCLUSIV CELE LOCALE
6. CERTIFICAT UNIC DE INREGISTRARE ELIBERAT DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
7. CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI SI ALTE DOCUMENTE CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. BILANT CONTABIL LA 31.12.2004, 31.12.2005, 31.12.2006 SI BALANTA CONTABILA LA 31.12.2006
2. DOCUMENT VIZAT DE CONDUCATORUL UNITATII DIN CARE SA REZULTE CIFRA MEDIE DE AFACERI SOLICITATA PENTRU ULTIMUL AN
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. AUTORITATEA CONTRACTANTA IMPUNE CA CERINTA OBLIGATORIE CA DIN ACESTE DOCUMENTE (OFERTANT + SUBCONTRACTANTI, DACA ESTE CAZUL) SA REZULTE O CIFRA DE AFACERI PE ULTIMUL AN, RESPECTIV 2006, PESTE 10.000.000 LEI. CAPACITATEA FINANCIARA DE SUSTINERE A LUCRARILOR PRIN LICHIDITATI DISPONIBILE SI/SAU DOVADA ACCESULUI LA FACILITATI DE CREDITARE MIN. DE 1.500.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. LUCRARI SIMILARE EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI INSOTITE DE CERTIFICARI DE BUNA EXECUTIE - FORMULAR C3
2. INFORMATII REFERITOARE LA DOTARILE DE NATURA TEHNICA - FORMULAR E
3. INFORMATII REFERITOARE LA PERSONALUL DE SPECIALITATE PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI - FORMULAR F
4. SE COMPLETEAZA FORMULARUL D CU SUBCONTRACTANTII SI SPECIALIZAREA ACESTORA
5. ISO 9001:2000, ISO 14001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. INCHEIEREA SI INDEPLINIREA IN ULTIMII 5 ANI A CEL PUTIN 3 CONTRACTE DE NATURA SI COMPLEXITATE SIMILARE LUCRARILOR CARE FAC OBIECTUL CONTRACTULUI.2. CERINTA MINIMA PENTRU DOTAREA CU UTILAJE ESTE CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE3. CERINTA MINIMA PENTRU ECHIPA DE MANAGEMENT AL CONTRACTULUI ESTE CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
VALOAREA OFERTEI
70%
Descriere:
2.
DURATA DE EXCUTIE A CONTRACTULUI
20%
Descriere:
3.
PROGRAMUL DE ASIGURARE A CALITATII
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1500 RON
Conditii si modalitate de plata: ORDIN DE PLATA SAU NUMERAR LA CASIERIA UNITATII
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2007 13:00
Locul: DSVSA OLT, SLATINA, STR. TUDOR VLADIMIRESCU, NR. 171-173, jud. Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTULUI; REPREZENTANTUL CONSULTANTULUI; OBSERVATORI FARA DREPT DE VOT CRPDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAM SAPARD, MASURA 1.2 - IMBUNATATIREA STRUCTURILOR IN VEDEREA REALIZARII CONTROLULUI DE CALITATE, VETERINAR SI FITOSANITAR, PENTRU CALITATEA PRODUSELOR ALIMENTARE SI PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR
VI.3) Alte informatii
O VIZITA PE TEREN VA FI ORGANIZATA PE DATA DE 30.05.2007, INCEPAND CU ORELE 12.SITE-URI INTERNET GUVERNAMENTALE DE UNDE SE POT OBTINE INFORMATII PRIVIND: Legislatia fiscala: www.mfinante.roLegisltia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.roProtectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BD. DIMICU GOLESCU, NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: B-DUL NICOLAE TITULESCU, NR. 4, JUDETUL DOLJ, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.S.V.S.A. OLT
Adresa postala: STR. TUDOR VLADIMIRESCU, NR. 171-173, Localitatea: SLATINA, Cod postal: 230087, Romania, Tel.0249416964, Email: [email protected], Fax: 0249416726
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2007 18:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer