Licitatie Publica - MODERNIZAREA SI EXTINDEREA SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC DIN ORASUL CALAN SI LOCALITATILE APARTINATOARE
Anunt de participare numarul 42844/07.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL CALAN
Adresa postala: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Localitatea: Calan, Cod postal: 335300, Romania, Punct(e) de contact: PrimariaOrasCalan Serviciul Urbanism, Tel.0254730223, In atentia: Petru Stanciu, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0254732954, Adresa internet (URL): www.calan.info.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZAREA SI EXTINDEREA SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC DIN ORASUL CALAN SI LOCALITATILE APARTINATOARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Orasul Calan si localitatile componente
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea sistemului de iluminat : inlocuirea unui corp de iluminatdintr-un sistem de iluminat cu altul mai performant din punct de vedere tehnic si luminotehnic, precum si inlocuirea suportului de prindere a acestuia pe stalp (consola si sistem de prindere) si a conductoarelor electrice de la corpurile de iluminat la reteaua de alimentare.Extinderea sistemului de iluminat : adaugarea la sistemul de iluminat a ansamblului format din corpul de iluminat, sursa, stalp, suport de prindere pe stalp ( consola si sistem de prindere), a conductoarelor electrice de la corpul de iluminat la reteaua de alimentare , precum si a retelei de alimentare cu energie electrica corespunzatoare fiecarui corp de iluminat in plus.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile si lucrarile sunt prezentatein lista de cantitati a caietului de sarcini din documentatia de atribuireMODERNIZARE SI EXTINDERE INFRASTRUCTURA EXISTENTA
SISTEMUL DE ILUMINAT PUBLIC ORASUL CALAN SI LOCALITATILE APARTINATOARE
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare30.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local pe o perioada de 4 ani
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat. Parteadin contractsubcontractata va fi precizata, la fel si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societati( valabil la data licitatiei ).2.Statutul si contractul de societate, actele aditionale ale statutului de societate3.Certificatul de inregistrare fiscala (inmatriculare) eliberat de Oficiul Registrului Comertului .4.Certificate privind plata datoriilor catre bugetul de stat si autoritati locale valabile la 07.03.2008Conform art 181 din OUG 34 autoritatea contractanta are dreptul de a exclude orice oferta pentru operatori economici: a)in stare de faliment, ori lichidare, afacerile ii sunt conduse de un administrator judiciar , sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare ; b)fac obiectul unei proceduri legale pentru declararea insa in una din situatiile prevazute la litera a); nu sa-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conf. cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care e stabilit;d) a fost condamnat in ultimi 3 ani prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pt. comiterea unei greseli in materie profesionala;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ani 2004, 2005, 2006, vizate de organele competente in domeniudeclararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 2.000.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimi cinci ani (formular 12F);
Se solicita dovada derularii in ultimii cinci ani a cel putin doua contracte de modernizare, a iluminatului public a caror valoare sa fie de min. 400.000 euro/contract si 1000 puncte luminoase/contract. Se va prezenta: Procesul Verbal la terminarea lucrarilor sau P.V. de receptie definitiva. Declaratieprivind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Formular 12H ;
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formular 12 I);
Certificat de atestare profesionala in iluminat CAPI EXTERIOR pentru personalul care proiecteaza sisteme de iluminat (minim 2 persoane);
Responsabil tehnic cu executia avizat MEC (angajat sau colaborator cu contract)
Certificat al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent
Certificat al sistemului de management al mediului conform ISO14001 sau echivalent
Atestare ANRE tip B, C1A, C2A; Se va prezenta licenta emisa de ANRSC prin care se recunoaste calitatea de operator a serviciului de iluminat
Atestat ELECTRICA SA accept ca partener pentru furnizarea de produse propuse in oferta tehnica
Prezentarea de procese verbale de omologare ELECTRICA SA pentru corpurile de iluminat propuse in oferta tehnica Prezentarea de buletine de incercare care dovedesc performanta corpurilor de iluminat eliberate de laboratoare acreditate;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.02.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se preia de la Serviciul Urbanism, suma de 150 lei, solicitare scrisa in acest sens
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.03.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2008 10:00
Locul: sediul Primariei Orasului Calan , din strada Garii, nr1, jud. Hunedoara Sala CLO
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor,
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr.6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Primariei Orasului Calan,
Adresa postala: Primaria Oras Calan, ,Localitatea: Calan, Cod postal: 335300, Romania, Tel.0254.730.223, Email: [email protected], Fax: 0254.732.954
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2008 16:31