Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZAREA SI REABILITAREA DRUMULUI DE CENTURA AL MUNICIPIULUI TIRGOVISTE Executie de lucrari


Anunt de participare numarul 89699/29.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TARGOVISTE
Adresa postala: Revolutiei 1-3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Punct(e) de contact: SORINA DUDEA, Tel.0245611222, Email: [email protected], Fax: 0245217951, Adresa internet (URL): www.pmtgv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZAREA SI REABILITAREA DRUMULUI DE CENTURA AL MUNICIPIULUITIRGOVISTE Executie de lucrari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Targoviste
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul specific al proiectului este modernizarea si reabilitarea drumului de centura a municipiului Targoviste
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45221110-6-Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
45232130-2-Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea sistemului rutier existent in lungime de 13, 808 km, pe zonele in care drumul are 4 benzi de circulatie si latirea zonelor de drum cu 2 benzi de circulatie la 4 benzi acolo unde este posibil fara lucrari suplimentare. Se va realiza un tronson nou (cu 2 benzi de circulatie) pe malul drept al raului Ialomita. Reteaua de drum de centura este formata actualmente din urmatoarele tronsoane : - Str. Petru Cercel -2, 70 km =ramura S (intre DN71 si DN72);
- Str. Laminorului 2, 52 km =ramura S-V (intre DN72 si DN72A);
- Str. Calea Campulung si Bd. Eroilor -3, 25 km =ramura V (intre DN72 si DJ712);
- Str. Aleea Sinaia, Str. Aleea Manastirea Dealu, str. Magrini, str. Caramidari(com Razvad) - 3, 01km = ramura Valea Voievozilor;
- Str. Calea Ialomitei (Canalului) - 2, 32 km = ramura E (DJ711 - DN71) Reabilitarea pasajului superior Targoviste Sud ( identificat in PT ca Pasaj superior Petru Cercel), in lungime totala de 237, 26 m la interiorul curbei si 250, 23 m la exteriorul curbei, cu o suprafata de teren afectata de lucrari de circa 6.240 mp;
Modernizarea - dublarea podului rutier Teis Nord ( identificat in PT ca Pod peste raul Ialomita la Teis) prin executarea unui pod nou, in aval de cel existent pentru doua benzi de circulatie, in lungime totala de 166, 95 m cu 5 deschideri de 31, 9 m si extinderea la 4 benzi de circulatie a portiunii de drum cuprinse intre acest pod si Pasajul DN 71(identificat in PT ca Pasajul superior pe DN 71 in Zona Targoviste Nord);
Reabilitarea pasajului DN 71 ( identificat in PT ca Pasajul superior pe DN 71 in Zona Targoviste Nord), cu o lungime de 177, 7 m;
Reabilitarea podului rutier Valea Voievozilor (identificat in PT ca Pod peste Ialomita la Valea Voievozilor), in lungime totala de 118, 25 m; Realizarea unei retele de canalizare pluviala si unitara cu lungimea de 15, 048 km care va cuprinde un numar de 411 camine de vizitare si 925 guri de scurgere;
Reabilitarea trotuarelor pe tot traseul inelului de centura (12, 32 Km) si executia unor trotuare noi pe o distanta de 1, 48 Km.
Reabilitarea sensurilor giratorii in suprafata totala de 15.470 mp si a drumurilor laterale.
Valoarea estimata fara TVA: intre 67, 285, 712 si 100, 928, 568RON
II.2.2) Optiuni
Da
Apl.art.122 lit.j)/O.U.G. 34/2006 vezi: Fisa de date cap.II.2.2.Optiuni
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare- - 1.340.000 Lei ; Garantia de buna executie a contractului - 10% din valoarea totala a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Contract de finantare nr. 26/03.02.2009: FEDR 86, 5 %;
- Bugetul national 11, 5%;
- Buget Local Targoviste 1, 92%;
-Buget Local Razvad -0, 08 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea;decl. priv. neincadrarea in situatiile prev. la art.181 din OUG 34/2006;certif de atestare fiscala catre bugetul de statDGFPcertif. de atestare fiscala buget local(sediul principal, sediile secundare, punctele de lucru )
decl privind calitatea de participant la proceduracopie CUIcertif. constatator ORCdecl priv. IMM
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale aferente anilor 2006, 2007 si 2008.Se va completa Formularul nr. 3.
2.Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente.
3.Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la o linie de credit
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 130.000.000 Lei.2.valoarea liniei de credit sa fie de cel putin 33.642.856 lei, pentru o perioada de cel putin 12 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani- Formularul nr. 4 insotita : p.v. de receptie, recomandari , facturi, situatii de lucrari confirmate de beneficiar si de consultant2.Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea coresp.a contr.de lucrari-Formularul nr. 5; Declaratie pe propria raspundere ;prezentarea contractelorcu operatorii economici posesori ai echipamentelor, a rapoartelor de inspectie (ICECON INSPECT sau echivalent) si a avizelor de mediu valabile ;dovada ca dispune de un laborator propriu(laborator autorizat gr. II pentru drumuri, geotehnica, materiale de constructii drumuri, betoane) sauun contract de prestari servicii incheiat cu un astfel de laborator.
3.Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si personalul responsabil pentru indeplinirea contractului; CV-ul in format EUROPASS; Declaratia de disponibilitate; contractele individuale de muncasi/sau contractele de prestari servicii ; diplome ;autorizatii / certificate de atestare profesionala si legitimatii;Angajamentului ofertantului privind resursele umane4.Autorizatie pentru lucrari in zona C.F.R.si atestatul A.F.E.R.
5.ISO 9001 sau certificate echivalente ; OHSAS 18001 sau certificate echivalente ;SA 8000 sau certificate echivalente ; ISO 14001 sau certificate echivalente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. unul sau mai multe contr.de ex.lucrari -covoare asfaltice (reab., modernizariconsolidari / supralargiri drumuri) si constr./reab.poduri/ pasaje rutiere, a caror val.cumulata sa fie de min.65.000.000 Lei (fara TVA), din care cel putin 50.000.000 Lei (fara TVA) pentru drumuri si cel putin 15.000.000 Lei (fara TVA) pentru poduri/pasaje (maxim 2 contracte)2.echipamente ( dotare sau chirie): -Statii de mixturi asfaltice fixe sau mobile, cu o cap.de minim 150to/h, in funct., cu insp.tehnica si aut.de mediu valabile 2 buc.;
-Statie de betoane cu o cap. de min.90 mc/h, in funct.cu aut.de funct., insp.tehnica si aut.de mediu valabile: 1 buc.;
-Finisor pentru asternerea asfaltului latime = 5m, cu raport de insp.- 6 buc.;
-Compactor de terasamente =9 to, cu raport de insp.: 3 buc.;
-Freza min. 1m, cu raport de insp.-3 buc;Excavator (cupa =1mc), cu raport de insp.: 2 buc.;
-Excavatoare, cu raport de insp.: 1 buc.;
-Buldozer, cu raport de insp. 2 buc.;
-Incarcator, cu raport de insp. 2 buc.;
-Autogudronator, cu ITP valabil, carte de identitate, asigurare, licenta de transport 1 buc.;
-Autobasculante =16to, cu ITP valabil, carte de identitate, asigurare, licenta de transport: 20 buc.;
-Autogreder: 1 buc.; -Pompa beton min. 36m: 1 buc.;
-Macara 35t: 1 buc.;
-Transportoare beton: 2 buc.;
-Autocisterna apa: 1buc., emulsie 3 buc.;3.personal - persoane distincte--1 manager de proiect ;5 ing./subing. - constructii drumuri/poduri cu o vechime de cel putin 5 ani si o exp. prof. relevanta in proiecte similare;
-1 sef santiering.- constr. drumuri / poduri, cu o vechime de cel putin 10 anisi o exp.prof.relevanta in proiecte similare;
-2 RTE cu o vechime de cel putin 5 ani in domeniul drumuri si poduri si o exp.prof.relevanta in proiecte similare;
-1 CQ in domeniul drumuri si poduri si o exp.prof.relevanta in proiecte similare;
-1 manager al sistemelor de management de mediucu o exp. prof.relevanta in proiecte similare;
-2ingineri topo cu o exp.prof.relevanta in proiecte similare;
-1 tehnician topo cu o exp.prof.relevanta in proiecte similare;1 coordonator de securitate si sanatate al santierului;1 electrician autorizat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Perioada de garantie a lucrarilor executate (Dg)
15%
15
Descriere: conform doc de atribuire
2.
Durata de remediere a defectelor aparute in perioada de garantie a lucrarilor (Dr)
10%
10
Descriere: conform doc de atribuire
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii (Pcal)
15%
15
Descriere: conform doc de atribuire
4.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere: Componenta financiara
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S39-056602 din 26.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2009 18:00
Locul: S.E.A.P (www.e-licitatie.ro), la sediul autoritatii contractante Primaria Targoviste-detalii in fisa
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti UCVAP, alte persoane autorizate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract de finantare nr. 26/03.02.2009, POR Axa 2 Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale, D.M.I. 2.1 Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane inclusiv constructia / reabilitarea soselelor de centuracod SMIS :1098
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitia ulterioara de lucrari in conditiile prevazute la art. 122 lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006, pana la 50% dinvaloarea estimata, calculata la suma de 67.285.712 Lei. In acest caz valoarea estimata din anuntul de atribuire : Pragul minim este valoarea estimata :67.285.712 lei, fata de care se vor evalua ofertele.Pragul maxim reprezinta valoarea estimata a contractului plus eventualele lucrari similare de maxim 50% din valoarea contractului :100.928.568lei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleos nr.6 , sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL DIMBOVITA, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Calea Bucuresti nr. 3, judet Dambovita, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130141, Romania, Tel.0245612344 int. 269, Email: [email protected], Fax: 040-245-611893, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul contencios juridic si executare silita - Primaria Targoviste
Adresa postala: STR. REVOLUTIEI, NR. 1-3, JUDETUL DAMBOVITA, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Tel.0245611222/133, Email: [email protected], Fax: 0245217951, Adresa internet (URL): www.pmtgv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2009 19:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer