Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZAREA SI REABILITAREA DRUMULUI DE CENTURA AL MUNCIPIULUI TARGOVISTE- Servicii de dirigentie de santier


Anunt de participare numarul 85782/05.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TARGOVISTE
Adresa postala: Revolutiei 1-3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Punct(e) de contact: SORINA DUDEA, Tel.0245611222, Email: [email protected], Fax: 0245217951, Adresa internet (URL): www.pmtgv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZAREA SI REABILITAREA DRUMULUI DE CENTURA AL MUNCIPIULUI TARGOVISTE- Servicii de dirigentie de santier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: municipiul Targoviste
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul acestui contract il reprezinta furnizarea de servicii de dirigentie de santiercatre Autoritatea de Contractare, sub forma serviciilor de supervizare pentru implementarea contractului de executie a lucrarilor. Scopul serviciilor de supervizare pe care Dirigintele de Santier trebuie sa le asigureeste de a oferi Autoritatii Contractante garantia ca Antreprenorul caruia i-a fost atribuit contractul de executie lucrariisi va indeplini toate responsabilitatile asumate prin contract, va respecta prevederile legale, reglementarile tehnice si caietele de sarcini.
In urma realizarii contractului vor rezulta aducerea la bun sfarsita lucrarilor materializata prin efectuarea receptiilor la terminarea lucrarilor, conform prevederilor legale in vigoare. Detalii privind activitatile si locurile de desfasurare precum si despre fiecare lucrare in parte se vor gasi in caietul de sarcini si in anexele la acesta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Incheierea unui Contract de servicii de dirigentie de santier care sa asigure derularea in conditii optime a Contractului de finantare nr. 26/03.02.2009, respectiv indeplinirea tuturor cerintelor cuprinse in acesta si respectarea reglementarilor legale in vigoare prin realizarea documentatiilor si raportarilor conform cerintelor caietului de sarcini.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita suplimentarea contractului initial in caz de necesitate bine motivata , conform prevederilor legale.
Valoarea estimata fara TVA: 800, 242RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 10000 lei ; garantie de buna executie 7% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- FEDR 86, 5 %; bugetul national 11, 5%; Buget local Targoviste 1, 92%; Buget local Razvad -0, 08 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea;decl. priv. neincadrarea in situatiile prev. la art.181 din OUG 34/2006;certif de atestare fiscala catre bugetul de statDGFPcertif. de atestare fiscala buget localdecl privind calitatea de participant la proceduracopie CUIcertif. constatator ORCdecl. privind partea/ partile din contract indepl. de subcontractantiacord de subcontractaredecl. privind partea/ partile din contract indepl. de asociatiacord de asociereangajament legalizare asociereDeclaratie privind legalizarea asocieriidecl priv. IMM
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, sit. financiare anuale pe anii ;2006, 2007, 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de cel putin 1.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalele servicii in ultimii 3 ani, plusfise de prezentare, recomandari si contractedecl. privind inst. echip. de cate dispune op. ec. ISO 9001 sau echivalentdecl priv. potectia mediului si a munciidecl privind ef. mediu anual al personalului angajat, CV
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 contractde valoare egala cu cea a prezentului contract.Structura echipei : LIDER DE ECHIPA MANAGER DE PROIECT ( Calificare: studii superioare de lunga durata;Experienta profesionala de minim 15 ani in domenii de infrastructura; Lider/Lider Adjunct de Echipa in minim 2 (doua) proiecte finantate din fonduri europene/internationale, in acelasi domeniu si de aceasi complexitate );Expert principal 2: Inginer Rezident, Drumuri(Calificare: studii superioare de lunga durata conform cerintelor de atestare specifice;Experienta profesionala de minim 10 ani;Experientain dirigentie de santier in domeniul lucrari de drumuri, in pozitia dediriginte de santier lucrari de drumuri in cel putin 1 proiect;Atestat ca diriginte de santier pe domeniul Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu);Expert principal 3: Inginer Rezident Lucrari Edilitare(Calificare: studii superioare de lunga durata conform cerintelor de atestare specifice;Experienta profesionala de minim 10 ani;A implementat cel putin un proiect de supervizare a constructiei retelelor de apa si canalizare ;Atestat ca diriginte de santier pe domeniul Lucrari tehnico-edilitare de alimentari cu apa si de canalizare );Expert principal 4: Inginer Drumuri Poduri(Calificare: studii superioare de lunga durata conform cerintelor de atestare specifice;Experienta profesionala de minim 10 ani;Experienta in management de proiect si in contracte similare;Atestat ca diriginte de santier pe domeniul Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu);Expert principal 5: Inginer Lucrari Edilitare (Calificare: studii superioare de lunga durata;Experienta profesionala de minim 10 ani;Experienta in management de proiect si in administrarea de contracte similare;Atestat ca diriginte de santier pe domeniul Lucrari tehnico-edilitare de alimentari cu apa si de canalizare); Expert principal 6: Inginer -Produse pentru constructii( Calificare: studii superioare de lunga durata;Experienta profesionala de minim 8 ani;Experienta in management de proiect si in administrarea de contracte similare;Atestat ca diriginte de santier pe domeniul Produse pentru constructii)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
financiar
60%
Descriere:
2.
tehnic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S35-051194 din 20.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2009 12:00
Locul: Mun. Targoviste, str. Revolutiei nr. 1-3, Sala Casatoriilor.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprez. autorizati ai ofertantilor, alte persoane autorizate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR Axa 2 Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale , Domeniul major de interventie 2.1 Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane inclusiv constructia / reabilitarea soselelor de centura - contract de finantare nr. 26/2009, cod SMIS :1098
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C.
Adresa postala: str.Stavropoleos nr. 6, sect3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.02113104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dambovita, Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala: str.Independentei, nr. 34 , ,Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130104, Romania, Tel.0245612344, Fax: 0245611893, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria mun. Targoviste, Serviciul contencios juridic si executare silita
Adresa postala: str. Revolutiei nr. 1-3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Tel.0245611222, Email: [email protected], Fax: 02452179541, Adresa internet (URL): www.pmtgv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2009 19:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer