Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea si reabilitarea drumului de centura al municipiului Targoviste-serv. de consultanta.


Anunt de participare numarul 72911/02.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TARGOVISTE
Adresa postala: Revolutiei 1-3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Punct(e) de contact: SORINA DUDEA, Tel.0245611222, Email: [email protected], Fax: 0245217951, Adresa internet (URL): www.pmtgv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea si reabilitarea drumului de centura al municipiului Targoviste-serv. de consultanta.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Targoviste, jud. Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incheierea unui Contract de servicii de consultanta care sa asigure derularea in conditii optime a Contractului de finantare nr. 26/03.02.2009, respectiv indeplinirea tuturor cerintelor cuprinse in acesta si respectarea reglementarilor legale in vigoare prin realizarea documentatiilor si raportarilor conform cerintelor caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Componenta 1 Serv.consultanta in domeniul ach.publice: Intocmirea documentatiei de atribuire (inclusiv multiplicarea acesteia), pentru achizitia publica de servicii de asistenta tehnica dirigentie de santier, in colaborare cu EIP ;Urmarirea organizarii derularii procedurii de atribuire, inclusiv raspunsuri la clarificarile solicitate de ofertanti, pentru achizitia publica de servicii de asistenta tehnica dirigentie de santier, in colaborare cu EIP;Intocmirea documentatiei de atribuire (inclusiv adaptarea contractului de executie lucrari conform Ordin comun nr.915/465/415/2008-contract tip FIDIC), pentru achizitia publica de lucrari, in colaborare cu EIP si multiplicarea documentatiei de atribuire pentru achizitia publica de lucrari; Urmarirea organizarii derularii procedurii de atribuire, inclusiv raspunsuri la clarificarile solicitate de ofertanti, pentru achizitia publica de lucrari, in colaborare cu EIP;
Componenta 2 - Servicii de consultanta in domeniul monitorizarii si implementarii proiectului : Intocmirea Cererii de prefinantare si a documentatiei aferenteacesteia; Intocmirea Rapoartelor de progres care vor fi anexate Cererilor de rambursare si a documentatiei aferente acestora; IntocmireaCererilor de rambursareintermediare si a Cererii de rambursare finala, precum si a documentatiilor pentru acestea; Elaborarea pistelor de audit care vor fi utilizate in auditarea proiectului in colaborarea cu auditorul proiectului; Pregatirea documentatiilor solicitate de OI pentru vizitele in teren si participarea la acestea; Elaborarea de documente solicitate de OI, AM POR si de alte organisme care vor solicita date si informatii privind derularea Contractului de finantare
Valoarea estimata fara TVA: 512, 155RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 5000 lei ; garantie de buna executie 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- FEDR 86, 5 %; bugetul national 11, 5%; Buget local Targoviste 1, 92%; Buget local Razvad -0, 08 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea;decl. priv. neincadrarea in situatiile prev. la art.181 din OUG 34/2006;certif de atestare fiscala catre bugetul de statDGFPcertif. de atestare fiscala buget localdecl privind calitatea de participant la proceduracopie CUIcopie act constitutiv, statut, modificaricertif. constatator ORCdecl. privind partea/ partile din contract indepl. de subcontractantiacord de subcontractaredecl. privind partea/ partile din contract indepl. de asociatiacord de asociereangajament legalizare asociereDeclaratie privind legalizarea asocierii
decl priv. IMM
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, sit. financiare anuale pe anii ;2005, 2006, 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de cel putin 1.500.000 lei , obtinere de profit pe anii solicitati
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalele servicii in ultimii 3 ani, plus 3 fise de prezentare, recomandari si contractedecl. privind inst. echip. de cate dispune op. ec. ISO 9001 sau echivalentdecl priv. potectia mediului si a munciidecl privind ef. mediu anual al personalului angajat, CV
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 contract care sa fiavut ca obiect servicii de consultanta in valoare minima de 150.000 lei ; Structura echipei de consultanta :1x leader cu pregatire si experienta in domeniul gestionarii de proiecte finantate din fonduri europene- min. 5 ani experienta, studii superioare; 1 X expert achizitii publice-Studii superioare, experienta in achizitii publice, minim 2 ani experienta in domeniu ; 1 X expert tehnic- Inginer Constructor- minim 5 ani experienta in domeniu ; 1 X expert audit- Studii de specialitate minim 5 ani experienta in domeniu ;1 Xexpertfinaciar -Economist cu experienta in realizarea de raportarifinanciare minim 5 ani experienta in domeniu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
punctaj financiar
51%
Descriere:
2.
punctaj tehnic
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria aut. contr. sau prin OP - RO 26TREZ2715006XXX000248, mun. Targoviste , CUI4279944
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2009 13:00
Locul: Primaria mun. Targoviste, str. Revolutiei nr. 1-3, Sala Casatoriilor.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprez. autorizati ai ofertantilor, alte persoane autorizate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR Axa 2 Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale , Domeniul major de interventie 2.1 Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane inclusiv constructia / reabilitarea soselelor de centura- contract de finantare nr. 26/2009
VI.3) Alte informatii
Durata contractului se va modifica in functie de actele aditionale ale contractului de finantare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C.
Adresa postala: str, Stavropoleos nr. 6, sect3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.02113104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dambovita, Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala: str.Independentei, nr. 34, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130104, Romania, Tel.0245612344, Fax: 0245611893, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria mun. Targoviste, Serviciul contencios juridic si executare silita
Adresa postala: str. Revolutiei nr. 1-3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Tel.0245611222, Email: [email protected], Fax: 02452179541, Adresa internet (URL): www.pmtgv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2009 18:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer