Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea si reabilitarea statiei de epurare a apelor uzate oras Ineu


Anunt de participare numarul 1329/05.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL INEU
Adresa postala: Ineu, str.Republicii nr.5, jud.Arad, Localitatea: Ineu, Cod postal: 315300, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MEHELEAN, Tel.0040257511550, Email: [email protected], Fax: 0040257511965, Adresa internet (URL): www.ineu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea si reabilitarea statiei de epurare a apelor uzate oras Ineu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Statie de epurare oras Ineu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea si retehnologizarea obiectelor tehnologice existente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252100-9 - Statie de epurare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nu este cazul.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 210, 681EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 240.000 RONGarantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitati de finantare: Buget local si Fondul National de MediuPlata prin virament cu ordin de plata pe baza situatiei de lucrari si facturi lunare in 15 zile de la primireafacturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea pentru grup numai daca oferta este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare formular A1 privind eligibilitatea din documentatia de atribuire si/sau cazier judiciar/certificat echivalentCompletare formular B1 din caietul de sarcini
Certificat privind achitarea obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de StatCertificat privind plata taxelor si impozitelor localeDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimul an
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani in domeniul de activitate afferent contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Controlul calitatiiPregatirea profesionala a personalului responsabil cu executia lucrarilorProtectia mediuluiUtilajele si instalatiile pe care intentioneaza sa le foloseascaAlte formulare cerute prin Caietul de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executia lcrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1500 RON
Conditii si modalitate de plata: Preluarea directa de catre ofertant si achitarea contravalorii acesteia la caseria Consiliului Local oras Ineu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.03.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.05.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2007 11:00
Locul: Consiliul Local Ineu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane care reprezinta ofertantii avand imputernicire scrisa de la acestia din urma.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bvd. Dinicu Golescu nr.38 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in termen de 15 zile de la comunicarea rezultatelor procedurii de atribuire
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Ineu
Adresa postala: str. Republicii nr. 5, Localitatea: Ineu, Cod postal: 315300, Romania, Tel.+40257511550, Email: [email protected], Fax: +40257511965, Adresa internet (URL): www.ineu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2007 20:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer