Licitatie Publica - Modernizarea si retehnologizarea Statiei de Tratare Deseuri Radioactive (STDR) ? Instalatie de vetilatie si conditionare aer si Instalatie de automatizare aferenta instalatiei de ventilatie si conditionare aer
Anunt de participare (utilitati) numarul 117134/16.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Chivu, Tel. 0750250576, In atentia: Simona Drutu-SERVICIUL ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: 0252/315848, Adresa internet (URL): www.raan.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma sub autoritatea MECMA
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizarea si retehnologizarea Statiei de Tratare DeseuriRadioactive (STDR) ? Instalatie de vetilatie si conditionare aer si Instalatie de automatizare aferenta instalatiei de ventilatie si conditionare aer
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SUCURSALA CERCETARI NUCLEARE PITESTI, LocalitateaMioveni, str. Campului nr.1, jud.Arges, Cod postal: 115400
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea si retehnologizarea Statiei de Tratare Deseuri Radioactive (STDR) ? Instalatia de ventilatie si conditionare aer si Instalatia de automatizare aferenta instalatiei de ventilatie si conditionare aer
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45331200-8 - Lucrari de instalare de echipament de ventilatie si de aer conditionat (Rev.2)
42520000-7-Echipamente de ventilatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizarea si retehnologizarea Statiei de Tratare Deseuri Radioactive (STDR) ? Instalatia de ventilatie si conditionare aer si Instalatia de automatizare aferenta instalatiei de ventilatie si conditionare aer
Valoarea estimata fara TVA: 1, 166, 994RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de -23330 lei.Garantia de buna executie va fi de 10%, respectiv 5% pentru IMM-uri din pretul contractului de executie lucrari fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii se solicita numai daca oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local;
- Certificat de Inregistrare ;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006;
- Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra de afaceri din ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5;
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;
-Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul confirma asigurarea cu personalde specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului;
-Document privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001:2008 ( ISO 9001) sau echivalent;
-Autorizatie pentru sistemul de management al calitatii aplicat activitatilor de constructii-montaj, emis de CNCAN in conformitate cu prevederile Ordinului Presedintelui CNCAN nr.72/30.05.2003;
-Document privind certificarea implementarii sistemului de management de mediuin conformitate cu standardulISO 14001:2004sau echivalent;
-Document privind certificarea implementarii sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale (conform OHSAS 18001:2007) emis de un organism acreditat;
-Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca, de protectia muncii si situatii de urgenta si protectia mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va avea o runda cu durata de o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2011 11:00
Locul: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE, Drobeta-Turnu Severin, str.N. IORGA, nr.1, sala licitatie
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Surse de finantare: alocatii bugetare si surse proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40-(0)213104641, Email: [email protected], Fax: +40-(0)213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cinci zile de la ziua urmatoare luarii la cunostinta a oricarui act considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A.A.N. - Serviciul Contencios Juridic
Adresa postala: Str. Nicolae Iorga, nr. 1, Judetul MH, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Tel. +40-(0)252/326147, Fax: +40-(0)252/323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2011 10:02