Licitatie Publica - Modernizarea si retehnologizarea STDR-Echipamente, utilaje si dotari aferente
Anunt de participare (utilitati) numarul 120771/05.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Chivu, Tel. 0750250576, In atentia: Simona Drutu-Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0252/323685, Adresa internet (URL): www.raan.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma sub autoritatea MECMA
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizarea si retehnologizarea STDR-Echipamente, utilaje si dotari aferente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SUCURSALA CERCETARI NUCLEARE PITESTI
LocalitateaMioveni, str. Campului nr.1, jud.Arges, Cod postal: 115400
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot1 Mobilier de laborator;Lot2 Hote de ventilatie sau de reciclare;Lot3Computere personale;Lot4 Pipete de laborator si accesorii;Lot5 Masini de indoit, de pliat, de indreptat sau de aplatizat;Lot6 Masini de gravare;Lot7 Echipament de sudare electrica;Lot8 Sistem video de supraveghere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39180000-7 - Mobilier de laborator (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
38437000-7-Pipete de laborator si accesorii (Rev.2)
39714000-0-Hote de ventilare sau de reciclare (Rev.2)
42633000-2-Masini de indoit, de pliat, de indreptat sau de aplatizat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1- Mobilier de laborator - cod CPV39180000-7 din care: Modul de laborator -1 buc;Masa laborator centrala cu panou utilitati? 1buc;Masa laborator cu cabinete de lucru cu functii dif.-4 buc;Masa antivibranta-2 buc;Masa laborator cu dulapuri suspendate-1 buc.;Masa laborator centrala prevazuta cu modul cu sertare si rafturi-1buc.;Mobilier modular -1 buc;Masa laborator cu dulapuri suspendate prevazuta cu chiuveta inox -1buc;Spalator modular -2 buc;Mobilier de laborator-1 set(6 buc);Birou-1 buc;T
Dulap 1 buc;Masa suport pentru ICP-OES 1 buc; Masa suport pentru spectrofotometru UV-VIS-1 buc;Spalator modular- 1 buc;Dulap biblioteca+raft-1buc;Spalator modular- 1 buc.;Masa suport pentru sistemul de pregatire probe -1 buc;Mobilier de laborator -2 buc;
Lotul 2- Hote de ventilatie sau de reciclare ;Nisa de laborator cu masa suport-1 buc;Nisa chimica cu exhaustare si sistem de filtrare pentru lucrul cu radioizotopi-2 buc;Nisa chimica cu exhaustare si sistem de filtrare-2 buc;Nisa chimica cu exhaustare si sistem de filtrare pentru lucrul cu radioizotopi-1 buc;Sistem de aspirare si exhaustare locala -1 buc;Nisa chimica cu exhaustare si sistem de filtrare pentru lucrul cu radioizotopi-2buc;Nisa de laborator cu masa suport-1 buc;
Lotul 3- Computere personale;Calculator-5 buc;Computer cu monitor si accesorii -1 buc;Calculator extern aferent lantului spectrometric-1 buc;Calculator extern aferent Ph-metru, conductometru-1 buc;Calculator extern aferent aparatului multiparametru-1 bc;
Lotul 4 ?Pipete de laborator si accesorii;Micropipete- 4 buc;Pompa tip seringa, cu seringa dubla-4 buc
Micropipete- 4 buc;
Lotul 5 ? Masini de indoit, de pliat, de indreptat sau de aplatizat;Echipament de roluit tabla-1 buc;Lotul 6- Masini de gravare;Sistem de gravat mecanic cu calculator 1buc;
Lotul 7-Echipament de sudare electrica;Instalatie de sudare cu microplasma-1 buc.;Echipament de sudare in mediu de gaz protector-1buc;
Lotul 8-Sistem video de supraveghere;Sistem de supraveghere video-1 buc;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 169, 403RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de part.va fi de: L1-4160lei;L2-13200lei;L3-690lei;L4-1000lei;L5-1360lei;L6-1000lei;L7-1780lei;L8-60lei.Gr.de buna executie va fi de 10%(5% pt.IMM-uri) din val.ctr.fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii se solicita numai daca oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
-Declaratie privind neincadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta;
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat sicatre bugetul local;
-Certificat Unic de Inregistrare;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra de afaceri din ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista pincipalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani;
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
-Document privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul roman ? SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent pentru producator;
-Autorizare de comercializare din partea producatorului sau din partea unui distribuitor autorizat al acestuia.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va avea runda cu durata de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2011 11:00
Locul: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE, Dr.Tr.Severin, str.N.IORGA, nr. 1, registratura
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Surse de finantare: alocatii bugetare si surse proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40-(0)213104641, Email: [email protected], Fax: +40-(0)213104642, Adresa internet (URL): (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cinci zile de la ziua urmatoare luarii la cunostinta a oricarui act considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A.A.N. - Serviciul Contencios Juridic
Adresa postala: Str. Nicolae Iorga, nr. 1, Judetul MH, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Tel. +40-(0)252/326147, Fax: +40-(0)252/323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2011 16:54