Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Modernizarea sistemelor de apasi apa uzata in Pogoanele si Patarlagele- CL5


Anunt de participare (utilitati) numarul 132979/10.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA S.A. BUZAU
Adresa postala: str Unirii, bl8FGH, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120360, Romania, Punct(e) de contact: Director General, Tel. +40 238/720356, In atentia: Ionel Tescaru, Email: [email protected], Fax: +40 0238445786, Adresa internet (URL): www.cabuzau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Centru National de Management pentru Societatea Informationala (CNMSI)
Adresa postala: str.Italiana nr.22, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Punct(e) de contact: www.e-licitatie.ro (SEAP), Tel. +40 213032997, Fax: +40 213032997, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"Modernizarea sistemelor de apasi apa uzata in Pogoanele si Patarlagele-CL5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasele Pogoanele si Patarlagele, Judetul Buzau
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare foraje, rezervor, statie de pompare apa potabila, aductiune;retea canalizare, retea apa potabilaconstruirea foraje noi , statie de pompare apa uzata, statie de pompare apa potabila etc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232100-3-Lucrari auxiliare pentru conducte de apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.2)
45252126-7-Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PogoaneleReabilitare a doua forajesi construirea a trei foraje noi?Reabilitare rezervor
?Reabilitare statie de pompare apa potabila
?Reabilitare aductiune ? 2, 2 Km.
? Reabilitarea a 4 Km. retea apa potabila
?Extindere retele de apa potabila ? 23 Km
? Constructiestatii de pompare apa uzata ? 13 buc.
? Extindere si reabilitare retele de canalizare (33 Km. extindere, 1 Km. reabilitare)Patarlagele
?Reabilitare statie pompare apa potabila
? Constructie rezervor ? 250 mc.
?Constructie statie de pompare apa potabila
?Extindere retele de distributie apa potabila ? 12 Km.
?Constructie aductiune ? 4, 5 Km.
?Constructie statii de pompare ape uzate ? 14 buc.
?Extindere retele de canalizare ? 14 Km.
Valoarea estimata fara TVA: 88, 802, 723RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare1.776.054 lei; se constituiefie printr-un instrument de garantare emis de in conditiile legii in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006fie prin virament bancar in contul nr. RO 29 BTRL 0100 1202J10932XX deschis la Banca Transilvania ?Sucursala Buzau.Valabilitate 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Garantia se retine in conditiile art.87 din HG 925/2006 si art.278^1 din OUG 34/2006.Cuantumul retinut cf art.278^1 din OUG 34/2006 este12.228, 03 lei.Neprezentarea garantiei la deschiderea ofertei conduce la respingerea ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA Modul de constituire a garantiei de buna executie va fi printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - Scrisoare de garantie de buna executie ? Formular nr. 4 Daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform prevederilor art. 90 (3) din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa 1 ??Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?, Fonduri Europene 77, 25% Co-finantare nationala 22, 75%)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea
Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006-Ofertantul (operator economic, lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea Formular nr.7 Cazier judiciar al operatorului economic emis de Ministerul Justitiei (sau echivalent)
Cerinta nr. 2
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Formular nr.8
Certificatul de atestare fiscala ? eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara datei limita a depunerii ofertelor. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local (pentru statele in care astfel de taxe se colecteaza separat la bugetul local) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara datei limita a depunerii ofertelor.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara datei limita a depunerii ofertelor. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
Cerinta nr. 3
Certificarea participarii la procedura in concordanta cu regulile de concurenta
Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze:
Certificat de Participare la licitatie cu oferta independentaFormular nr. 9 (conform Ordin ANRMAP nr.314/2010)
cerinta 4Evitarea conflictului de intereseOperatorul economic trebuie sa nu fie intr-o situatie de conflict de interese si/sau concurenta neloiala.
Ofertantul (operator economic, lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze:
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 Formular nr. 10
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Tescaru Ionel, Cristea Dumitru, Vieru Cristinel, Vasii Dragomir.
Cerinta 5 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze:
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr. 15 Cerinta nr. 1
Persoane juridice/fizice romane
Codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa aiba corespondent cu obiectulcontractului
Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - OficiulRegistrului Comertului din care sa rezulte nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta nr. 2
Persoane juridice/fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Nota: Ofertantuluiclasat pe locul Ii se va solicita documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Media Cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009 si 2010), trebuie sa fie cel putin egala sau mai mare de 177.000.000 Lei
in cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) acestia beneficiaza de reducere inprocent de 50 % din nivelulcifrei de afaceriBilant contabil/ extrase de bilant (in cazul in care publicerea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul)/ Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati / Raport al cenzorilor, incheiate la data de 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010.
Cerinta nr. 2
Ofertantul sa faca dovada ca va avea acces la lichiditatipentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru un numar de 3 luni, in suma de cel putin 9.514.577 Lei.
(Formula de calcul: Valoare estimata /perioada dederulare x perioada solicitata)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta similaraExecutie lucrari:
Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca ca, in ultimii5 ani, au executat cel mult 3(trei ) lucrari de executie sau de proiectare si executie, care sa fi inclus: -executie de minim 3 foraje noi pentru extractia apei potabile, de adancime minim 100 m si debite de cel putin 6 l/s;
- executie de minim 30 Km. retele de distributie pentru alimentarea cu apa potabila a localitatilor urbane si rurale- executie de minim 30 Km. retele de canalizare pentru evacuarea apelor uzate menajere din localitati urbane si rurale, inclusiv construirea de statii de pompare apa uzata menejera
Cerinta 2Personalul propus pentru executia corespunzatoare a contractului
Cerinta 2.a Manager de proiect
absolvent de studii superioare tehniceMinim 5aniexperienta generalasi minim 3 ani experienta profesionala specifica in domeniulapa potabilasi apa uzata in cel putin un proiect similar ( prin ?proiect similar? se intelege lucrari de executie foraje, retele de apa potabila si canalizare apa uzata, statii pompare apa potabila)Acesta va activa ca Reprezentantul Antreprenorului in cadrul acestui contract, conform clauzelor contractuale de tipproiectare si executie.
Cerinta 2.b -Sef de santier pentru lucrarile din localitatatea Pogoaneleabsolvent de studii superioare tehnice in constructii inspecialitatile Constructii Hidrotehnice / Retele Edilitare /Imbunatatiri Funciare/ Constructii Civile Industriale si Agricole/ Instalatii in Constructii
Minim 5aniexperienta generalasi minim 3 ani experienta profesionala specifica in domeniulapa potabilasi apa uzata in cel putin un proiect similar ( prin ?proiect similar? se intelege lucrari de executie foraje, retele de apa potabila si canalizare ape uzate, statii pompare apa potabila)
Cerinta 2. c Responsabil tehnic cu executia (RTE)
absolvent de studii superioare tehnice in constructii inspecialitatile Constructii Hidrotehnice/ Retele Edilitare/Imbunatatiri Funciare/ Constructii Civile Industriale si Agricole/ Instalatii in ConstructiiMinim 5aniexperienta generalasi minim 3 ani experienta profesionala specificain domeniul apa potabilasi apa uzata
Cerinta 2.d Inginer automatizare minim SCADA
absolvent de studii superioare tehnice in Actionari/Automatizari/Informatica
Minim 5aniexperienta generalasiminim 3 ani experienta profesionala specifica in proiectarea si instalarea desisteme SCADA si care a participatla cel putino lucrarece a vizat executia de foraje, statii pompare apa potabila, rezervoare apa potabila.
Cerinta 2.e.Coordonator SSM
absolvent de studii superioare tehniceexperienta profesionala specifica in domeniul sanatatii si securitatii in munca
Cerinta3Dotarea cu utilajeOp ec sa demonstr ca detine/are acces la echip si utilaje Automac 5-12to-4 buc;Excavat pneuri comanda hidraulica;cupa 0, 23-0, 71mc?4buc;Mini-excavat cupa0, 07-0, 18mc-4buc;Incarcator frontal 1, 70-2, 80mc?4buc;Autocamion bascul 5-20to incarcatura utila-4buc;Utilaj foraj orizontal dirijat pt diam conducta 0-1000mm, forta tractiune/impingere120kN?1buc;Echip pozare conducte -2 bucCiocane demolatoare pneum?6buc;Maiuri compact in 4 timpi min10 Kn?4 buc;Placi compactoare reversibile min.4CP? 4 buc;Motopompe usoare debit nominal min30mc/h-4buc;Echip taiat asfaltul;6bucEchipCCTV pt inspectia conductelor canalizare-2 buc;Statie totala topo?4 buc;Echip sudura cap- cap PEHD diam 90-315mm cu posibelab si tiparirii protocolului pt fiecare sudura- 4buc;Echipament sudura prin electrofuz PEHD cu posib elab si tiparirii protocolului pt fiecare sudura-1 buc;Cilindru compactor-2 buc;Set echip sprijiniri metalice, pt H=6m, l=2m ?100 buc;Aparat detect conducte si retele ingropate -1buc.
Cerinta 4Informatii privind subcontractantii
cerinta 2 b.1 Sef de santier pentru lucrarile din localitatatea Patarlageleabsolvent de studii superioare tehnice in constructii inspecialitatile Constructii Hidrotehnice / Retele Edilitare /Imbunatatiri Funciare/ Constructii Civile Industriale si Agricole/ Instalatii in Constructii
Minim 5aniexperienta generalasi minim 3 ani experienta profesionala specifica in domeniulapa potabilasi apa uzata in cel putin un proiect similar ( prin ?proiect similar? se intelege lucrari de executie retele de apa potabila si canalizare apa uzata, rezervoare, statii pompare apa potabila)
Sistemul de asigurare a calitatii
Ofertantii vor trebui sa faca dovada implementarii si mentinerii unui sistem de asigurare a calitatii conform standardului ISO 9001 in domeniul de activitate aferent obiectului saudocument echivalent
Informatii privindmasurile de protectia mediuluipe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului
Ofertantii vor trebui sa faca dovada implementarii si mentinerii unui sistem de management al mediului conform standardului ISO 14001 sau document echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
BZ_CL5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2012 11:00
Locul: Statia de Epurare sos.Vadu Pasii, FN- GPS: 26°51?46, 207? 45°09?00, 445?(646459; 407263) STEREO 70
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor , observatori UCVAP, alte persoane autorizate de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa 1 ??Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?, bugetul de stat, bugetul local si contributie proprie.(Fonduri Europene 77, 25% Co-finantare nationala 22, 75%)
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
1.Ofertantul va respecta conditiile de munca si de protectie a muncii pe parcursul indeplinirii contractului de lucrari.In acest sens va depune: Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de lucrari Formular 21 ? Securitate si sanatatea in munca.Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, se pot obtine de la Inspectia Muncii sau de pe siteul: http: //www.inspectmun.ro/Legislatie/legislatie.html2.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180 si art.181 lit a, c1 si d din OUG nr. 34/2006. In acest sens, sustinatorul va prezenta: Formularul 7 ? Declaratie privind eligibilitatea si Cazierul judiciar, Formularul nr 26precum siAngajamentul ferm incheiat in forma autentica Formular nr. 113.Persoana ce asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180, art.181 lit a, c1 si ddin OUG nr. 34/2006.In acest sens, sustinatorul va prezenta Formularul nr.7 ? Declaratie privind eligibilitatea si Cazierul judiciar, Formularul nr 26precum si Angajamentul ferm incheiat in forma autentica. Formular nr. 13.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2lit bdin OUG 36/2006;in cazul in care cererea priveste continutul documentatiei de atribuire, publicata in SEAP, data luarii la cunostinta este data publicarii documentatiei de atribuire.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Achizitii Publice
Adresa postala: str Unirii bl 8FGH, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120360, Romania, Tel. +40 238726187, Email: [email protected], Fax: +40 238726187, Adresa internet (URL): www.cabuzau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2012 11:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer