Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 45520000 | 4603 | 46583 | 4701339 | 475 400 | 4799 | 48000000 | 48160000-7 | 48321000 | 48325 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea sistemului de colectare si epurare a apelor uzate in municipiul Ploiesti


Anunt de participare numarul 29067/23.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100008, Romania, Punct(e) de contact: Corina Mihaela Ilinca, Tel.0244516699, Email: [email protected], Fax: 0244510736, Adresa internet (URL): www.ploiesti.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Regia Autonoma de Servicii Publice
Adresa postala: Piata Victoriei nr. 17, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100001, Romania, Punct(e) de contact: d-na Cristina Gheorghiu, Tel.0752127105
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria municipiului Ploiesti - Directia Tehnic-Investitii
Adresa postala: Str. Valeni nr. 32, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100046, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii Publice, Tel.0244/516699, Email: [email protected], Fax: 0244/510736
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Ploiesti- Registratura
Adresa postala: B-dul Republicii nr. 2, intrarea D, perter, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100008, Romania, Punct(e) de contact: cam. 67, Tel.0244/516699
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea sistemului de colectare si epurare a apelor uzate inmunicipiul Ploiesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Ploiesti, comunele Berceni si Aricesti-Rahtivani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructie si elaborare detalii de executie, pentru:
- Extinderea si modernizarea statiei de epurare a apelor uzate, inclusiv transportul apelor epurate inemisar (raul Teleajen)- Extinderea retelei de canalizare a municipiului (9km)- Lucrari de imbunatatire a deversoarelor existente in reteaua de canalizare- Reabilitarea canalului Nedelea Paulesti
- Reabilitare si consolidare a punctului de descarcare apa epurata in paraul Dambu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252100-9 - Statie de epurare (Rev.1)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232411-6-Canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45246200-5-Lucrari de protectie a malurilor (Rev.1)
45247230-1-Stavilar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Extinderea si modernizarea statiei de epurare a apelor uzate, inclusiv transportul apelor epurate inemisar (raul Teleajen)- Extinderea retelei de canalizare a municipiului (9km)- Lucrari de imbunatatire a deversoarelor existente in reteaua de canalizare - Reabilitarea canalului Nedelea Paulesti- Reabilitare si consolidare a punctului de descarcare apa epurata in paraul Dambu
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 000, 000 si 27, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 500000 lei. Garantie de buna executie: 10%-durata 5 ani. Garantii privind: eficienta si eficacitatea procesului de epurare si costurile de operare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: transferuri de la Fondul alocat pentru implementarea programelor/ subprogramelor multianuale prioritare de mediu si gospodarire a apelor si de la Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Nu se plateste avans. Platile se vor efectua la receptia la terminarea lucrarilor.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia ca nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.
Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip elaborate de autoritatile competente), valabile la data deschiderii ofertelor.
Forma de inregistrare ca persoana juridica (certificatul de inregistrare si certificatul constatator sau Certificat de Rezidenta Fiscala - personane juridice straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii cu privire la obligatiile contractuale fata de alti beneficiari
Bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente pentru exercitiul financiar 2006. Ofertantul va demonstra ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit neconditionate, confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow-ul de executie a lucrarii pentru o perioada de 12 luni.
informatii privind cifra de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala din ultimii 3 ani 80000000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii privind experienta similara.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanalului responsabil pentru indeplinirea contractului.
Informatii referitoare la asigurarea calitatii cerinte minime:
- descrierea sistemului calitatii, propriu si aplicat la lucrare, inclusiv listele cuprinzandprocedurileaferente;
- documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii conform cerintelor ISO 9001:2000 si ISO 14001 sau similare.
Dovada ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii conform Legii 319/14.07.2006, Codului muncii (Legea 53/2003 cu modificarile si completarile ulterioare ) si Constitutiei Romaniei (art.22 alin.1; art.41)
Informatii privind subcontractantii/asociatii, inclusiv acordurile de subcontractare/asociere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
finalizarea cu succes in ultimii 3 ani a 3 contracte de natura similara cu o valoare de 15000000 Euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S32-038372 din 15.02.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2007 13:30
Documente de plata: DA
Pretul: 3000 RON
Conditii si modalitate de plata: Persoana care va ridica documentatia de atribuire va prezenta imputernicire si actul de identitate la Directia Tehnic-Investitii, str. Valeni nr. 32
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2007 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 10008, Romania, Tel.0244/516699
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2007 17:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer