Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Modernizarea sistemului de comanda-control in statiile neretehnologizate 110 kV Bacau Sud, Roman Nord, 220/110kV Focsani Vest, Calafat, Craiova Nord, Gradiste, Alba Iulia, Baru Mare, Iaz, 400/110/20 kV Smardan, 440/110 kV Pelicanu, Draganesti Olt, in ved


Anunt de participare (utilitati) numarul 130472/19.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala:  B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010325, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Chitoiu, Tel. 021 3035786, In atentia:  Mihaela Chitoiu, Email:  [email protected], Fax:  021 3035980, Adresa internet (URL):  www.transelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNTEE TRANSELECTRICA SA
Adresa postala:  Strada Olteni, nr. 2-4, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030786, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Chitoiu, Tel. 021.303.57.86, In atentia:  Mihaela Chitoiu, Email:  [email protected], Fax:  021.303.59.80, Adresa internet (URL):  www.transelectrica.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNTEE TRANSELECTRICA SA
Adresa postala:  Strada Olteni, nr. 2-4, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030786, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Chitoiu, Tel. 021.303.57.86, In atentia:  Mihaela Chitoiu, Email:  [email protected], Fax:  021.303.59.80, Adresa internet (URL):  www.transelectrica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Modernizarea sistemului de comanda-control in statiile neretehnologizate 110 kV Bacau Sud, Roman Nord, 220/110kV Focsani Vest, Calafat, Craiova Nord, Gradiste, Alba Iulia, Baru Mare, Iaz, 400/110/20 kV Smardan, 440/110 kV Pelicanu, Draganesti Olt, in vederea integrarii in sistemul de control al Centrului de Telecomanda si Supraveghere a Instalatiilor?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: La sediul Achizitorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea sistemului de comanda-control in statiile neretehnologizate 110 kV Bacau Sud, Roman Nord, 220/110kV Focsani Vest, Calafat, Craiova Nord, Gradiste, Alba Iulia, Baru Mare, Iaz, 400/110/20 kV Smardan, 440/110 kV Pelicanu, Draganesti Olt, in vederea integrarii in sistemul de control al Centrului de Telecomanda si Supraveghere a Instalatiilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizarea sistemului de comanda-control in statiile neretehnologizate 110 kV Bacau Sud, Roman Nord, 220/110kV Focsani Vest, Calafat, Craiova Nord, Gradiste, Alba Iulia, Baru Mare, Iaz, 400/110/20 kV Smardan, 440/110 kV Pelicanu, Draganesti Olt, in vederea integrarii in sistemul de control al Centrului de Telecomanda si Supraveghere a Instalatiilor
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 4.500 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii, platile prin transfer bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori la procedura de atribuire.Decl. cf. art.180, 181, 69/OUG 34/2006.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Copie Certificat de inregistrare (in care este mentionat codul unic de inregistrare), emis de ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal teritorial.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii, in original sau copie conform cu originalul semnata si stampilata de catre persoana autorizata, valabil la data deschiderii ofertei.Pentru persoanele fizice / juridice straine se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original sau copie conform cu originalul semnata si stampilata de catre persoana autorizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta copia bilantului contabil pe anul 2010, inregistrat la Administratia Financiara;
In cazul unei asocieri bilantul contabil pe ultimul an va fi prezentat de toti membrii asociati.
Cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii trei ani nu trebuie sa fie mai mica de 450.000 Lei sau echivalentul in Euro. Cursul de schimb Lei / EURO va fi considerat cel stabilit de BNR (valabil in data de 11.10.2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale.Experienta similara ?-Se va prezenta un contract similar in valoare de 300.000 lei sau echivalentul in Euro. Cursul de schimb Lei / EURO va fi cursul B.N.R. valabil in data de 11.10.2011.Se va completa Formularul B5 Recomandari din partea altor beneficiari / clienti: pentru contractele care demonstreaza experienta similara mentionata.Recomandarile vor cuprinde: -modul de indeplinire al obligatiilor;
-neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari daca este cazul;
-receptii amanate sau respinse, daca este cazul;
-proces verbal de receptie la terminarea serviciilor.Lista cu subcontractantii, daca este cazul ? Se va completa Formularul B6.Ofertele vor include copie dupa documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii (ISO 9001:2008, sau echivalent).Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani, asigurarea personalului de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului - se va completa Formularul B8.Se vor prezenta certificate/documente din care sa rezulte specializare in sisteme SCADA si sisteme de protectie, cel putin un specialist in sisteme Scada si un specialist in sisteme de protectie.Copie Atestat ANRE tip E1 pentru ?proiectare de statii electrice si de instalatii apartinand partii electrice a centralelor? (cf. art. 11 din Ordinul ANRE nr. 24/2007 cu modificarile si completarile ulterioare)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 1335
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2011 11:00
Locul: Strada Olteni, nr.2-4, sector 3, Bucuresti, etaj 3, camera 302
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputernicici ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Fax:  021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC-ul in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal(art.256^2(1)b)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNTEE TRANSELECTRICA SA- OFICIUL JURIDIC
Adresa postala:  Strada Olteni, nr.2-4, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030786, Romania, Tel. 0213035611, Fax:  0213035610
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2011 08:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer