Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea sistemului de control protectie al statiei 220/110 kV Tihau


Anunt de participare (utilitati) numarul 146176/31.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: Cezarina Codreanu, Tel. +40 213035891, In atentia: Cezarina Codreanu, Email: [email protected], Fax: +40 213035980, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice Transelectrica SA
Adresa postala: Str. Olteni nr 2-4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Tel. +40 213035891, Fax: +40 213035980
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice Transelectrica SA
Adresa postala: Str. Olteni nr 2-4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Tel. +40 213035891, Fax: +40 213035980
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice Transelectrica SA
Adresa postala: Str. Olteni nr 2-4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Tel. +40 213035891, Fax: +40 213035980
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizarea sistemului de control protectie al statiei 220/110 kV Tihau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ST Cluj, localitatea Tihau, jud. Salaj
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul de investitii consta in achizitia de echipamente si executia de lucrari care vor conduce la modernizarea statiei Tihau conform noilor cerinte ale strategiei Transelectrica in vederea integrarii acesteia in sistemul CTSI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31682540-7 - Echipament pentru substatii (Rev.2)
45232221-7-Statie electrica de transformare (Rev.2)
71630000-3-Servicii de inspectie si testare tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizarea sistemului de control protectie al statiei 220/110 kV Tihau.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 178, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul are oblig. de a prezenta garan. part. la licitatie. Garan. de part. trebuie sa fie irevocabila. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii Garan. de part.la licitatie, sau a caror Garan. de part. nu indeplineste cuantumul, forma si valabilitatea solicitata vor fi respinse.Modul de prezentare al Garan. de part.la licitatie este orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc.de asig. care se prezinta in original (Formularul 3), sau prin orice mod conf.art.86 din HG 925/2006. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar contul IBAN pt. constituireagarantiei de participare este: - RO54 RNCB 0072 0058 0063 0001 deschis la BCR sector 1, Bucuresti (pentru LEI);
- RO14 BRDE 410S V185 4593 4100 deschis la BRD Academiei, Bucuresti (pentru EURO), SWIFTBRDEROBU;In orice situatie, dovada constituirii garan. de part.trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilitata pt. deschiderea ofertelor.In cazul in care op. ec. se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii constituirii garantiei de participare docum. care dovedesc inregistrarea ca IMM.In cazul in care ofertantul este IMM, conform prev. Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, coroborat cu legislatia in achizitii, garan. de part.poate fi constituita la jumatate din valoarea solicitata in docum. de atrib..Cuantumul Garantiei de participare este de 70.000, 00 LEI pentru conversia valorilor g.p. constituie in alte monede decat leul, se va utiliza cursul leu/valuta comunicat de BNR pentru ziua publicarii anuntului de participare.Valabilitatea Garantiei pentru participare este de 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul depunerii unei contestatii la CNSC, in masura in care acesta respinge contestatia pe fond, aut. contr. va retine contestatorului din garan. de part., in raport cu val. estim., conform art. 2781 din OUG 76/30.06.2010 suma de 8.077, 80 lei. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Ea se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din pretul contractului, fara T.V.A .Valabilitatea garantiei de buna executie a contractului va depasi cu 1 (una) luna data lacare se estimeaza ca se va efectua plata facturii finale, respectiv data semnarii Procesului verbal de Receptie Finala a ?Modernizarea sistemului de control protectie al statiei 220/110 kV Tihau?Garantia de buna executie constituita prin scrisoarea de garantie se va elibera in cel mult 14 zile de la data platii facturii finale aferenta produselor care fac obiectul contractului, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.In toate situatiile de acceptare a modificarii pretului contractului se va proceda si la majorarea/diminuarea corespunzatoare a valorii garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelul Formular B0.Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata.In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti membrii asociaiti si/sau de tertul sustinator daca este cazul. 2.Declaratie pe propria raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta declaratia de eligibilitatein stricta conformitate cu modelul Formular B1.1.Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata.In cazul unei asocieri Formularul B1.1 va fi completat de toti membrii asociati, daca este cazul. Tertul sustinator va prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c) si d) din OUG 34/2006 (Formularul B1.1). Se vor prezenta (in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Din certificatele fiscale trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele constatatoare vor fi furnizate de toti partenerii dintr-o asociere. Certificatele constatatoare vor fi valabile la data depunerii ofertelor. 3.Declaratie pe propria raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta declaratia de eligibilitatein stricta conformitate cu modelul Formular B1.2.Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizataIn cazul unei asocieri/subcontractari/tert sustinator, Formularul B1.2 va fi completat de toti partenerii dintr-o asociere / subcontractantii /tert sustinator desemnati.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Stefan Doru Bucataru, Ioan Diaconu, Constantin Vaduva, Adrian Constantin Rusu, Maria Ionescu, Florentina Raducanu, Ioana Chirita, Cerasela Radescu, Valentin Comanescu, Daniel Bucur, Valeriu Iulian Presada, Ciprian Bud, Vasile Petrusel, Avram Iancu, Olanescu Bogdan, Dan Popa Nimigean, Cezarina Codreanu. 4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010).Se va prezenta ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- modelul Formular B1.3.
Nota: Toate documentele solicitate vor fi valabile la data limita de depunerii ofertelor. Persoane fizice/juridice romane: Obiectul contractului trebuie sa aibacorespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de comunicarea rezultatului procedurii certificatul constatator in original / copie legalizata.
Persoanele fizice / juridice straine: Se vor prezenta (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana) Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii.
Atestat ANRE conform Ordin ANRE 23/2013 (valabile la data limita a depunerii ofertelor):
a. Atestat ANRE tip A
b. Atestat ANRE tip Bc. Atestat ANRE tip E1d. Atestat ANRE tip E2
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii trei ani (mentionata in cadrul Formularului B3) nu trebuie sa fie mai mica de 10.000.000, 00 LEI.
In cazul in care cifra este exprimata in valuta se va face echivalenta prin cursul mediu lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an.Nota: - Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Capacitatea economico - financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186 alin (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.- In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens persoana ce asigura sustinerea financiara va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelele Formularelor B0, B1.1 si B1.2.
Pentru respectarea art.69^2 alin. (2) din OUG 34, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul va depune impreuna cu oferta denumirea si datele de identificare ale tertului sustinator (adresa , nr. inregistrare la Registrul Comertului si Codul de identificare fiscala).
Modalitatea de indeplinire
Se va completa in cadrul Formularului B3 - Informatii generale, cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii 3(trei) ani.
Se va prezenta ultimul bilant contabil depus, inregistrat la Administratia Financiara. In cazul unei asocieri bilantul contabil pe ultimul an va fi prezentat de toti membrii asociati.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta bilantul contabil pe ultimul an (2012).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Se iau in considerare capacitatea tehnica si resursele subcontractantilor pentru partea lor de implicare
- Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare;
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract, daca este cazul.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens persoana ce asigura sustinerea financiara va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelele Formularelor B0, B1.1 si B1.2.
Pentru respectarea art.69^2 alin. (2) din OUG 34, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul va depune impreuna cu oferta denumirea si datele de identificare ale tertului sustinator (adresa , nr. inregistrare la Registrul Comertului si Codul de identificare fiscala).
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Formularul B2 (daca este cazul)
Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca s-au efectuat livrari de produse similare in valoare de cel putin 3.600.000 lei.Pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta certificate / documente emise de beneficiar din care sa reiasa furnizarea produselor similare (sisteme de control-protectii, computerizate pentru statii electrice cu nivelul de tensiune de 220/110 kV).
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Formularul B4
Ofertantii vor mentiona partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze, daca este cazul.Pentru respectarea art.69^2 alin. (2) din OUG 34, ofertantul va depune impreuna cu oferta denumirea si datele de identificare ale subcontractantului (adresa , nr. inregistrare la Registrul Comertului si Codul de identificare fiscala).
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Formularului B5, daca este cazul;
Declaratie privind dotarile specifice: echipamente, mijloace de transport, etc., pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru realizarea obiectului achizitiei in bune conditii.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Formularul B6.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului. Efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani, asigurarea personalului de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Avand in vedere complexitatea deosebita a contractului se vor prezenta documente prin care sa se dovedeasca ca personalul implicat in realizarea contractului are o experienta de 3 (trei) ani in domeniul: circuite secundare respectiv sisteme de control-protectie din statii 110-400 kV;
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul B7;
Standard de asigurare al sistemului de management alcalitatii SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta in original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? documentele emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent.
Standard de asigurare al sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001:2005, sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta in original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? documentele emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management de mediuSR EN ISO 14001:2005, sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Intrucat procedura se va finaliza printr-o etapa electronica, pentru a putea participa la licitatie electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP, in caz contrar, conform prevederilor art. 38 alin. 4) si art. 87 alin 1) litera a) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, oferta depusa in cadrul acestei proceduri va fi considerata retrasa in perioada de valabilitate si se va aplica retinerea garantiei de participare.Autoritatea contractanta va invita la etapa de licitatie electronica, ca sa-si imbunatateasca oferta de pret, numai ofertantii care au depus oferte declarate admisibile.Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise simultan de catre SEAP, tuturor ofertantilor inregistrati in SEAP pe cale electronica la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact. Invitatia de participare va preciza data si momentul de start al licitatiei electronice.Data inceperii licitatiei va fi in cel putin 2 zile lucratoare de la data la care au fost trimise invitatiile.Clasamentul final se stabileste pe baza rezultatului obtinut in urma desfasurarii unei singure rundede ofertare cu privire la pretul din cadrul etapei de licitatie electronica.Durata rundei de licitatie este de 24 de ore.Ulterior etapei de licitatie electronica, in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 2274
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2013 11:00
Locul: Sediul TRANSELECTRICA SA din str. Olteni nr. 2-4, sector 3.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii firmelor ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Clauze obligatoriiClauzele 3, 5, 10, 11, 12, 20, 21, 26, 27, 43 si 47, din contract, clauze care sunt obligatorii. Orice modificare a acestor clauze obligatorii va conduce la declararea ofertei ca neconforma potrivit art. 36 alin. (2) litera b) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;2. Licitatie electronicaIn cazul in care in urma etapei de licitatie electronica, pe primul loc se vor clasa 2 sau mai multi ofertanti, autoritatea contractanta va solicita acestora o reofertare in plic inchis, la data si ora care va fi mentionata in invitatia privind reofertarea.Procesul de reofertare se va desfasura in maxim 3 etape. Daca in urma aplicarii procesului repetitiv de reofertare (maxim 3 etape), nu se realizeaza o departajare a ofertelor, Autoritatea Contractanta va anula procedura de atribuire.In termen de 3 zile de la finalizarea rundei de licitare, ofertantul clasat pe primul loc in urma rundei de licitare are obligatia de trimite autoritatii contractante, in scris, in original, propunerea financiara, in conformitate cu pretul rezultat in urma procesului de licitare electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642/+40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In vederea solutionarii contestatiilor partea care se considera vatamata are dreptul sa se adreseze CNSC, cu respectarea prevederilor OUG 34/2006; art.256^2 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic si Contencios
Adresa postala: Str. Olteni nr. 2-4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Tel. +40 213035788, Fax: +40 213035610
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2013 10:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer