Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea sistemului de transport al energiei termice - magistrala I, II si III in Municipiul Suceava, etapa 2009


Anunt de participare numarul 77360/13.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Suceava
Adresa postala: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Luminita Chiru, Tel.0230-212696, interior 167, Email: [email protected], Fax: 0230-520593, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea sistemului de transport al energiei termice - magistrala I, II si III in Municipiul Suceava, etapa 2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupune executia lucrarilor de modernizare a sistemului de transport al en termice -Magistrala I, II, III inmun. Suceava.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 20, 053, 003.3RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 200.000 lei;Garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si credit extern
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte oblig.:
a) Decl eligib, conformForm nr.4 si/sau Cazier judiciar/cert echivalent.
b)Decl. neinc.in prev.art.181 din OUG 34/2006, conform Form nr.5c)Decl.calit de participant la proc. de ach. publica, conform Form nr.1
d) cert de atestare fiscala din care sa rezulte ca operatorul ec. nu are datorii la bugetul gen consolidat.e)cert fiscal din care sa rezulte ca op. ec. nu are datorii la bugetul local.
Nota:
Pers jur. straine vor prezenta pt. pct. d) si e) doc. edific. pt. dovedirea eligib.;Cap. de exercit a ctiv profes: Pt. pers jur./fizice romane: :
a)Cert de inreg. la O R C de pe langa Trib. terit., in copie, certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
b)certif. constat. emis de OficiulRegistrului Comertului, care sa contina informatii de identificare ale firmei, actionarilor, domenii de activitate, fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. d) g) din Legea 26/1990.Pt. pers juridice/fiz straine
a)doc. care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
b) Doc. care sa confirme ca ofertantul are ca obiect de activitate principal si/sau secundar corespunzator exercitarii activ. prof. in vederea indepl. contractului. Nota: Detalierea modului de prezentere a doc solicitate mai sus este descris in Fisa de date, cap.V.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Prezentarea Fisei de informatii generale, conform Formular nr.6b) Prezentarea Situatiilor Financiare Anuale la 31. decembrie 2007 si 31 decembrie 2008, vizate si inregistrate de organele competente (copie simpla).
c) Cifra medie anuala de afaceri (din activitatea de constructii -montaj) pe ultimii trei ani , sa fie egala sau mai mare de59.500.000 lei.
d) Firmele trebuie sa fi realizat profit operational in ultimul an incheiat( 2008 ).
e) Lichiditatea generala (active circulante/datorii curente x 100) trebuie sa fie mai mare decat 100%f) Solvabilitatea patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) trebuie sa fie mai mare decat 30%g) Prezentarea scrisorii de bonitate din partea principalei banci a ofertantului, eliberata cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.
Nota :
In cazul in care un grup de operatori economici depun oferta comuna situatia economica si financiarase demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri din activitatea de constructii montaj , pe ultimii trei ani, trebuie sa fie mai mare de 59.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista lucrari exe. in ultimii 5 ani, Form nr. 7.1) dovada indeplinirii , in ultimii 5 ani, de contracte similare a caror valoare cumulata(fara TVA) sa fie mai mare sau egala cu 5.950.000 lei, valoarea rezultand din insumarea a cel mult 3 contracte.b) Form. nr. 8 cuinf. despre dotarile specifice(in proprietate sau cu contr. de inchiriere/conventie): ut., echip. tehnic, mijl. de transp., lab etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le util. pt. indepl. contr;
-Certif ISO 9001/2001 sau echivalent;
-Certif ISO 14001/2001 sau echivalent;
-Certif OHSAS 18001/2007 sau echiv.
-inf. privind subcontractantii-form nr.10;
-decl.privind respect.cond. de munca si prot. muncii la elab. ofertei;
-autorizare pt. montare/reparare conducte pt.fluide tehnologice.
Informatiile privind cap. profesionala :
Se vor prezenta urmatoarele documente:
a) Formularul nr.9 privind numarul mediu anual, pentru ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate (structurat pe princ. meserii: de ex. mecanic utilaj, zidar, fierar betonist, sudor autorizat, lac. montaj etc., dupa caz) numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si a persoanelor direct resp de indepl contr (sef de santier, sef punct de lucru, RTE, Resp tehnic cu contr. tehnic de calitate in constr), Form. nr. 9A .b) Dovada eliberata de I T de Munca privind nr mediu scriptic de personal pt. anii 2006, 2007 si 2008,
c) Sit privind nr pers. angajat cu contr. individual de munca pe durata nedeterminata
d) Pt. cadrele de cond. si pt persoanele direct resp.de indepl. contr. se vor prezenta CV, Formularul nr.9B, Nota: Detalierea modului si formei de prezentere a doc. solicitate mai sus este descris in Fisa de date, cap.V.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada ca a indeplinit , in ultimii 5 ani, contracte similare a caror valoare cumulata(fara TVA) sa fie mai mare sau egala cu 5.950.000 lei, valoarea rezultand din insumarea a cel mult 3 contracte.Cerinte minime pt. utilaje: - dovada detinerii in proprietate , sau prin contract de inchiriere/conventie, a unei baze de prod., depoz. si preansambl. pe raza munSuceava sau in localit. limitrofe;
- dovada detinerii.in propr.sau contract de inchiriere/conventie, pentru accesul la o statie de prep. a mixturilor asfaltice atestata. .- dovada det. in propr.sau contract de inchiriere/conventie, pentru accesul la o statie de preparare beton de ciment atestata.- dovada accesului prin contract de inchiriere/conventie la produse de balastiera dintr-o exploatare autoriz..- detinerea urmat ut. si dotari sau contracte de inchiriere/conventii pentru accesului neingradit in vederea utilizarii pe toata perioada de desf. a lucr: - buldoexcav. pe pneuri 1 buc;
- automacara 12-15 tf 1 buc;
- motocompresor mobil aer joasa presiune 1 buc.- mijloc de transp. adecvat transportului de conducte 1 buc;
- autobasculanta / tractor rutier cu remorca 1 buc;
- grup electrogen mobil 1 buc;
- invertor sudura 8 buc;
- pompa pentru proba hidraulica 1 buc;
- placa compactoare/ mai compactor pentru pamant si pietris 4 buc;
- rulou compactor pentru mixturi asfaltice 2 buc;
- masina de taiat beton si asfalt 3 buc;Cerinte minime pt. personal: - ofertantii vor face dovadaca seful de santier (persoana care coordoneaza lucrarile) a absolvit studii sup de spec (constr civ si ind, inst in constr, constr hidrotehnice sau similar) de lunga durata, are vechimea in specialitate de min. 5 ani si a mai participat, in aceasta calitate la cel putin 2 lucrari similare in ultimii 5 ani.-dovadaca RTEeste atestat de MDRL in domeniul IX ;
-dovadaca resp cu control tehnic de calitate in constr este autoriz de ISC pentru domeniul 6, 7 sau 8 si a participat in aceasta calitate la cel putin doua lucrari similare in ultimii 5 ani.- dovadaca are angajati pe durata ned cel putin 8 sudori autorizati I.S.C.I.R
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2009 12:00
Locul: Sediul Primariei Mun. Suceava, b-dul 1Mai, nr.5A-Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Deoarece atasarea in SEAP a Documentatiei de atribuire nu este posibila din motive tehnice(un numar mare de planse), autoritatea contractanta va pune la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens, un exemplar din documentatia de atribuire, conform art.40 alin.(2) din OUG 34/2006, modificata si completata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Suceava-Sectia Contencios administrativ
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230216321, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI SUCEAVA-SERV. CONTENCIOS ADM-JURIDIC
Adresa postala: B-DUL 1MAI, NR 5A, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720224, Romania, Tel.0230212696, Fax: 0230520593, Adresa internet (URL): www.primariasv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2009 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer