Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea sistemului de transport si distributie a energiei termice pentru 40 PT si a retelelor termice aferente, din municipiul Suceava - "Etapa 4 PT - 2009"


Anunt de participare numarul 81376/02.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Suceava
Adresa postala: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Luminita Chiru, Tel.0230-212696, interior 167, In atentia: Rodica Mihalescu, Email: [email protected], Fax: 0230-520593
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea sistemului de transport si distributie a energiei termice pentru 40 PT si a retelelor termice aferente, din municipiul Suceava - "Etapa 4 PT - 2009"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea sistemului de transport si distributie a energiei termice pentru 4 puncte termice si a retelelor termice aferente, din municipiul Suceava - reabilitarea instalatiilor termice, sanitare, electrice, de automatizare si contorizare, cu procurarea materialelor de baza
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
45332200-5-Lucrari de instalare de echipamente pentru distributia apei (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 puncte termice, conform caietului de sarcini, parte integranta a Documentatiei de Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 7, 711, 693RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 70.000 lei; Garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006; calitatea de participant la procedura; certificate de atestare fiscala eliberate de autoritatile fiscale competente, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat si la bugetul local; Certificatul de inregistrare; certificat constatator emis de O.R.C., in original sau in copie legalizata, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Bilant contabil la 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente; Cifra medie anuala de afaceri (din activitatea de constructii - montaj) pe ultimii trei ani, sa fie egala sau mai mare de 20.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; dovada ca a indeplinit, in ultimii 5 ani, contracte similare a caror valoare cumulata, fara TVA, sa fie mai mare sau egala cu 3.500.000 lei, valoarea rezultand din insumarea a cel mult 3 contracte; informatii despre dotarile specifice; numarul mediu anual, pentru ultimii 3 ani, al personalului angajat; numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si a persoanelor direct responsabile de indeplinirea contractului; Pentru persoanele direct responsabile de indeplinirea contractului se vor prezenta CV; lista cu subcontractantii; ISO 9001/2001, ISO 14001/2001 si OHSAS 18001/2007 sau echivalente; declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte faptul ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
dovada detinerii, in proprietate sau prin contract de inchiriere/conventie, a unei baze de productie, depozitare si preansamblare pe raza municipiului Suceava sau in localitatile limitrofe; dovada ca are in proprietate o statie de preparare a betonului de ciment atestata sau ca are un contract de furnizare pentru beton de ciment; Ofertantul va dovedi ca detine sau are contracte de inchiriere pentru cel putin urmatoarele utilaje si dotari, pentru accesul neingradit in vederea utilizarii acestora pe toata perioada de desfasurare a lucrarilor : a) - automacara 12-15 tf 1 buc; b) - autobasculanta / tractor rutier cu remorca 2 buc; - motocompresor mobil aer joasa presiune 1 buc. - grup electrogen mobil 1 buc; - invertor sudura 4 buc; - pompa pentru proba hidraulica 1 buc Ofertantii vor face dovada ca seful de santier a absolvit studii superioare de specialitate (constructii civile si industriale, instalatii in constructii, energetica, electrotehnica sau similar) de lunga durata;ofertantii vor face dovada ca RTE este atestat de MDRL in domeniul IX - Constructii edilitare si de gospodarie comunala; ofertantii vor face dovada ca responsabilii cu controlul tehnic de calitate in constructii de care dispune sunt autorizati de catre ISC pentru domeniile 2, 7 si 8; ofertantii vor face dovada ca au angajati pe durata nedeterminata cel putin 4 sudori autorizati I.S.C.I.R pentru montare reparare; ofertantii vor face dovada ca societatea detine autorizare pentru montare/reparare la conducte pentru fluide tehnologice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
vor participa doar ofertantii inregistrati in S.E.A.P.; Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1;Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2009 12:00
Locul: sediul Primariei municipiului Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Deoarece atasarea in SEAP a Documentatiei de atribuire nu este posibila din motive tehnice(un numar mare de planse), autoritatea contractanta va pune gratuit la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens, un exemplar din documentatia de atribuire(in maxim 4 zile), conform art.40 alin.(2) din OUG 34/2006, modificata si completata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Suceava-Sectia Contencios administrativ
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.62 , ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.230216321, Fax: 0230216321, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Fax: 0213104645, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI SUCEAVA-SERV. CONTENCIOS ADM-JURIDIC
Adresa postala: B-DUL 1MAI, NR 5A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Tel.0230212696, Fax: 0230520593, Adresa internet (URL): www.primariasv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2009 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer