Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea sistemului de transport si distributie energie termica pentru 40 PT si retele termice aferente, din municipiul Suceava Etapa 4 PT 2009 , reabilitarea sistemului de transport si distributie a energiei termice, aferent PT Ge


Anunt de participare numarul 80406/19.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Suceava
Adresa postala: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Eugen Ignat, Tel.0230-212696, interior 167, In atentia: Eugen Ignat, Email: [email protected], Fax: 0230-520593
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea sistemului de transport si distributie energie termica pentru 40 PT si retele termice aferente, din municipiul Suceava Etapa 4 PT 2009 , reabilitarea sistemului de transport si distributie a energiei termice, aferent PT George Enescu 4/3/1 si Cuza Voda 6,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea sistemului de transport si distributie energie termica pentru 40 PT si retele termice aferente, din municipiul Suceava Etapa 4 PT 2009 , reabilitarea sistemului de transport si distributie a energiei termice, aferent PT George Enescu 4/3/1 si Cuza Voda 6, lucrari de constructii montaj, fara procurare materiale de baza
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL I : Reabilitarea sistemului de transport si distributie a energiei termice aferent PT George Enescu 4/3/1, lucrari de constructii montaj, fara procurare materiale de bazaLOTUL II : Reabilitarea sistemului de transport si distributie a energiei termice, aferent PT Cuza Voda 6, lucrari de constructii montaj, fara procurare materiale de baza
Valoarea estimata fara TVA: 12, 393, 072RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de :65.000 lei pentru Lotul I, 120000 lei pentru Lotul IIgarantia de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prev. art 181, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat, certificat fiscal, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local, CUI, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau in copie legelizata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale. Cifra medie anuala de afaceri( din activitatea de constructii montaj) pe ultimii trei ani, sa fie egela sau mai mare de :13000000lei pentru Lotul I si 23500000 lei pentru Lotul II, operatorii economici trebuie sa fi realizat profit operational in ultimul an . Lichiditatea generala (active circulante/datorii curente x 100) trebuie sa fie mai mare decat 100% incheiat(2008), Solvabilitatea patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) trebuie sa fie mai mare decat 30% .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In cazul in care un grup de operatori depun oferta comuna situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;informatii despre dotarile specifice;numarul mediu anual, pentru ultimii 3 ani, al personalului angajat;Informatii privind personalul ce va fi angajat in derularea contractului; Pentru persoanele direct responsabile de indeplinirea contractului se vor prezenta CV;Informatii privind subcontractantii; Certificate ISO 9001/2001, ISO 14001/2001 si OHSAS 18001/2007 sau echivalente; Ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte faptul ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul a indeplinit in ultimii 5 ani contracte similare a caror valoare cumulata (fara TVA) sa fie mai mare sau egala cu: 2200000lei pentru LOTUL I si 3900000 lei pentru LOTUL IIvaloarea rezultind din cel mult 3 contracte;dovada detinerii, in prop. sau prin contract de inchiriere/conventie, a unei baze de prod., depozitare si preansamblare pe raza mun Suceava sau in localit. limitrofe;dovada ca are in prop. o statie de preparare a mixturilor asfaltice atestata sau ca are un contract de furnizare ptr.mixturile asfaltice, pe toata durata derularii lucrarilor, calitatea si cantitatea produselor puse la dispozitie la nivelul necesar indeplinirii lucrarilor, precum si copii dupa documentele privind atestarea instalatiei.- dovada ca are in prop. o statie de preparare a betonului de ciment atestata sau ca are un contract de furnizare pentru beton de ciment, pe toata durata derularii lucrarilor, calitatea si cantitatea produselor puse la dispozitie la nivelul necesar indeplinirii lucrarilor, precum si copii dupa documentele privind atestarea instalatiei.;dovada accesului, prin contract de furnizare, la produse de balastiera dintr-o exploatare autorizata;va dovedi ca detine sau are contracte de inchiriere pentru cel putin urmatoarele utilaje si dotari: a)-buldoexcavator pe pneuri1bc;b)-automacara 12-15 tf1 bc;c)- motocompresor mobil aer joasa presiune1 bc.d)-mijloc de transport adecvat transportului de conducte1bc;e)-utobasculanta/tractor rutier cu remorca2bc;f)-grup electrogen mobil1bc;g)-invertor sudura-8bc;h)-pompa pentru proba hidraulica1bc;i)-placa compactoare/mai compactor pentru pamant si pietris3bc;j)-rulou compactor pentru mixturi asfaltice1bc;k)-masina de taiat beton si asfalt3bc;;ofertantii vor face dovada ca au angajati pe durata nedeterminata cel putin 8 sudori autorizati I.S.C.I.R pentru montare reparare, cu termenul de valabilitate al autorizatie pana, cel putin, la 31.07.2009;ofertantii vor face dovada ca societatea detine autorizare pentru montare/reparare la conducte pentru fluide tehnologice valabila pana cel putin la 31.12.2009.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
vor participa doar ofertantii inregistrati in S.E.A.P.. Numarul de runde ale licitatiei electronice 1.Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2009 12:00
Locul: sediul Primariei Mun. Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Deoarece atasarea in SEAP a Documentatiei de atribuire nu este posibila din motive tehnice(un numar mare de planse), autoritatea contractanta va pune gratuit la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens, un exemplar din documentatia de atribuire(in maxim 4 zile), conform art.40 alin.(2) din OUG 34/2006, modificata si completata
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel suceava - Sectia contencios administrativ
Adresa postala: str. stefan cel mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230216321, Fax: 0230216321, Adresa internet (URL): rodicanegrea @just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. stavreopoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Suceava - serv. contencios adm. juridic
Adresa postala: B- ul 1 mai nr. 5A, Localitatea: suceava, Cod postal: 7200224, Romania, Tel.0230212696, Fax: 0230520593, Adresa internet (URL): www.primariasv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2009 15:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer