Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea SP2-SP3 Moftin, amenajarea de desecare Crasna mal stang, jud. Satu Mare


Anunt de participare numarul 87375/28.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.021-3322816, In atentia: ing. Tania COTRUTA, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Somes Cris
Adresa postala: str. M.Eminescu nr.18, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410019, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0259417509, In atentia: ing. Imre Judit, Email: [email protected], Fax: 0259416061
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Somes Cris
Adresa postala: str. M.Eminescu nr.18, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410019, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0259417509, In atentia: ing. Imre Judit, Email: [email protected], Fax: 0259416061
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Somes Cris
Adresa postala: str. M.Eminescu nr.18, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410019, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0259417509, In atentia: ing. Imre Judit, Email: [email protected], Fax: 0259416061
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea SP2-SP3 Moftin, amenajarea de desecare Crasna mal stang, jud. Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Obiectivul de investitii: Modernizarea SP2-SP3 Moftin, amenajarea de desecare Crasna mal stang
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii de statii de pompare la obiectivul de investitii: Modernizarea SP2-SP3 Moftin, amenajarea de desecare Crasna mal stang judetul Satu Mare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232152-2 - Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 300, 000 si 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 40.000 lei; garantia de buna executie este in cuantum de: 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib., Decl.priv.neincadr.inprev.art.181dinOUGnr.34/2006, Certif.de atest.fisc. ANAF pt.pers.jurid.priv.indepl.oblig.exigib.de plata a impoz.si taxe.catre stat la data de 31.08.2009, Soc.care au inlesniri la plata vor prezenta reesalonarea si O.P. lunare cu care s-au facut platile scadente pana la 31.08.2009.Certif.fisc.priv.plata imp.si taxe. locale, Pers.jurid/fiz.rom.: Certif.Constat.emis de ORCCCINT.(emis cu max.30 de zile inainte)
Se solicita C.V. si cazierele judiciare pt.pers.resp.direct cu indepl.contr., precum si a altor specialisti cu sarcini-cheie in indepl.contr.(Dir.Gen./Administr., Dir.Ec., Sef Santier, Maistru, R.T.E.)R.T.E.trebuie sa fie atestat I.S.C si sa fie angajatul perm.al soc.ofertante sau orice forma admisa de legislatia muncii, Certif.de inmatric.la ORC, Pers.jurid/fiz.straine: Doc.care dov.o forma de inreg/atest.ori apartenenta din p.d.v.profes.;Se vor prez.toate certific.si formul.solicit.si trb.sa fie emise de organ.simil.din tara resp.
Nota: certificateletrebuie sa fie valabile la data deschiderii procedurii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa info.gen., Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: min. 5.000.000 lei sau 1.171.920 euro, pt.1 euro= 4, 2665 lei la 21.09.2009(curs BNR), Bilantul cont.la 30.06.2009, vizat de organele competente in domeniu si balanta contabila la data de 31.08.2009, Info.priv.sit.financ.pt.anii: 2006, 2007, 2008. Lichiditate gen.(active circulante / datorii curente x 100) minim 80%; se va calcula dupa datele de bilant la 30.06.2009. Se va prezenta o scrisoare emisa de institutiile abilitate in acest sens.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.calit.de part.la proced., Decl.priv.lista princ.lucr.similare exec.in ult.5 ani, Fisa/fise de info.priv.exp.sim.Orice fisa ref.la 1contr.inch.cu 1 benef./client.tb.sa fie insotita de copiacontr., a actelor aditionale resp.si de rec.din partea benef./client.resp.Se va prez.: P.V.la terminarea lucr.sau P.V.de rec.finala.Inch.si indepl.in ult.5 ani a c.p.3 contr.a carui val.sa fie min: 500.000 lei(fara TVA), resp.117.192 euro, pt.1 euro= 4, 2665 lei la de 21.09.2009 (curs BNR), realiz.prin exec.unor lucr.de nat.celor licit. Rec.din partea altor benef./clienti.Se vor prez.min.3 rec.Prez.certif.de atestare in exec.lucr.de I.F., cf.Ord.MAAP nr.239/2007 sau cf.Ord.MAPDR nr.182/2009, cu viza anuala.Pt.lucr. electr. Atestat ANRE tip B, C1, C2, min.3 electr. autorizati; Decl.priv.utilajele, inst., echip. tehn.de care dispune op.ec.pt.indepl.coresp.a contr.;Pt.utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele si mijloacele fixe care nu sunt in proprietatea constr., se va prez.si contr.de inchiriere, conventia sau angajamentul ferm;Decl.priv.efectivul mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de cond.;Standarde de asigurare a calitatii: dosarului priv.sist.propriu de cond.si asig.calit.lucr., certif.de organisme abilitate, sau ISO 9001-ISO 14001-OHSAS 1800 in domeniul IF.;Certif.ISO 9001 pentru exec.si proiectarea inst.electrice si energetice 0, 4 si 2, 0 KV.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Durata de executie
30%
Descriere:
3.
Programul de asigurare a calitatii destinat executiei lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2009 10:00
Locul: sediul ANIF-RA RA Sucursala teritoriala Somes Cris, str. M.Eminescu nr.18, Oradea, judetul Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori UCVAP si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu art. 40 (2) si (3) din OUG 34/2006 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care atasarea documentatiei de atribuire in SEAP nu este posibila din motive tehnice, autoritatea contractanta are obligatia de a pune la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens sau, dupa caz, caruia i s-a transmis o invitatie de participare a unui exemplar din documentatia de atribuire, pe suport hartie ori pe suport magnetic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str.Splaiul Indepaendentei, 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.021/3195180, Fax: 021/3191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021-332 28 16, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2009 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer