Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea statiei 220/110 kV Dumbrava


Anunt de participare (utilitati) numarul 81270/01.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Strada Oituz, nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: Maria Draghia, Tel.0234207165, In atentia: Sucursala de Transport Bacau-Serv. Comercial, Email: [email protected], Fax: 0234207165, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala Transport Bacau
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, et.1 -Sucursala de Transport Bacau, Tel.0234207120, Fax: 0234517456
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizarea statiei220/110 kVDumbrava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Statia Dumbrava, sat Dumbrava Deal, comuna Savinesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea documentatiei de proiecatre in vederea modernizarii statiei Dumbrava cu respectarea cerintelor incluse in tema de proiectare, parte a documentatiei de atribuire, atasata la prezentul anunt si servicii de asistenta tehnica in toate fazele derularii proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
I-Intocmirea documentatiei tehnice faza studiu geotehnic; studiu topometric, inclusiv avizarea masuratorilor topo-cadastrale la Oficiul judetean de Cadastru; studiu de fezabilitate; proiect tehnic; caiet de sarcini pentru executia lucrarilor la cheie; verificare documentatii cu personal atestatMLPTL, MEC.
II- Prestari servicii de asistenta tehnica in toate fazele derularii proiectului si corelarea cu proiectelein derulare in toate etapele de derulare ale acestora, inclusiv proiect de interfata cu sistemele existente in statie, provizorate, parametrizari , management de proiect.
Valoarea estimata fara TVA: 480, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 2400 lei, fara TVA, valabila 60 de zile. Garantia de buna executie este 7% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori, numai daca oferta comuna este castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier judiciar sau declaratie privind eligibilitatea (formular 2 ST Bacau); Certificat emis de Registrul Comertului si formular 3 ST Bacau (neincadrarea in art.181/OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare ); confirmarea platii taxelor locale si a impozitelor la bugetul consolidat, valabile la data deschiderii ofertelor (se vor prezenta originale sau copii legalizate, cu stampilasi semnatura reprezentantului legal autorizat sa semneze oferta al operatorului economic). Daca aceste documente nu acopera toate situatiile, de mai sus, pentru situatiile neacoperite autoritatea contractanta va accepta o declaratie autentica data in fata unui notar public.
Pentru persoane fizice/ juridice romane/straine-copie Certificat emis de Registrul Comertului de pe langa tribunalele teritoriale (inregistrarea-copie, obiectul de activitate-original sau copie legalizata, atestatANREpentru prestarea serviciului solicitat copie).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii referitoare la studiile, pregatireaprofesionala si calificareapersonalului de conducere precum siale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii. -lista cumembriiechipei de proiect pe specialitati si seful de proiect inclusiv topometru, geotehnician, expert tehnic si verificatori tehnici de proiect, atestati MEC, respectiv MLPTL;
copii dupa documentele de autorizare pentru: gradul IV ANRE pentru intreaga echipa de proiectanti parte electrica, inclusiv pentru seful de proiect , expert tehnic si verificatori de proiecte, privind fiecare cerinta prevazuta de legislatia in vigoare referitoare la acest contract;
copii dupa diplomele de studii pentru proiectantii de specialitate
-declaratie continand informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor si specializarea acestora;
-o lista, cu minim 3 contracte de servicii de proiectare similare efectuate in ultimii 3 ani, continandinformatii cu privire la : obiectul contractului, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (copie dupa prima si ultima pagina);
-minim 3recomandari sau certificate emise conform HGR 1337/2006, referitoare la cele 3 contracte de servicii de proiectare similare, din care sa rezulte modul de indeplinire a obligatiilor contractual;
-operatorul economic, sau grupul de operatori economici, pot beneficia si de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale cu respectarea OUG 34/2006, art.190.
- certificatul sistemului de management al calitatii al operatorului economic-copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2009 11:00
Locul: Sediul Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz nr.41, sala Gheorghe Stoica, et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori UCVAP sioperatori economici sau mputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Strada Cuza Voda , nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234513296, Email: [email protected], Fax: 0234514275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG 34/2006, art.256-2, alin. 1, lit. b in termen de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala Transport Bacau-Consilier Juridic
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, etaj 1, camera 15, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel.0234207164, Fax: 0234517456
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2009 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer