Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZAREA STATIEI DE EPURARE A APELOR UTILIZATE


Anunt de participare numarul 54709/05.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Lipova
Adresa postala: str.N BALCESCU, nr.26, Localitatea: Lipova, Cod postal: 315400, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Engler, Tel.0257561133, Email: [email protected], Fax: 0257561133
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZAREA STATIEIDE EPURARE A APELOR UTILIZATE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ORASUL LIPOVA , JUDETUL ARAD
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari privind modernizarea statiei de epurare a apelor utilizate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45259900-6 - Modernizare a statiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari privindmodernizarea statiei de epurare
Valoarea estimata fara TVA: 3, 645, 953RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de 2% din valoareaestimata a contractului, respectiv de 72900 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCALSI PHARE CBC
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE SI SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181din OUGnr.34/2006, DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA, Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului inoriginal ;
Certificat de inregistrare fiscala;
Copie dupa Actul Constitutiv (Contractul de Societate sau Statutul, Actele aditionale, codul CAEN ) sau Autorizatie de functionare .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima : scrisoare de bonitate bancara originala sau copie legalizata- valoare minima: 500.000 Euro
Cerinta minima: bilantul contabil din anul 2005, 2006, 2007 vizat si inregistrat de organele competente, inclusiv toate anexele acestuia , cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani minim: 3.000.000 euro, Solvabilitate patrimoniala (Indicatorul este considerat optim atunci cand rezultatul obtinut depaseste 40% din calcul-capital propriu / total pasiv x 100), Lichiditate generala(Indicatorul este consideratfoarte bun cand rezultatul obtinut depaseste 100% din calcul-Active circulante/datorii curente x 100)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani-Cerinta minima: 2 contracte similare cu obiectul licitatiei,
Lista de experienta similara -Lucrari similare de min.: 500.000 Euro pentru cele doua contarcte impreuna , recomandari de la beneficiari, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii ,
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii , Informatii privind masurile de protectia mediului, . Standarde de asigurarea calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Caseria Primariei orasului Lipova, pe baza de C.I./B.Isi imputernicire scrisa
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2008 12:00
Locul: PRIMARIA ORASULUI LIPOVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI OFERTANTI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STRAVOPOLESCU , NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotiva oricarui act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORASULUI LIPOVA
Adresa postala: STR. N BALCESCU , NR.26, Localitatea: LIPOVA, Cod postal: 315400, Romania, Tel.0257561133, Email: [email protected], Fax: 0257561133
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2008 08:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer