Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea statiei de epurare si extinderea retelei de canalizare in orasul Covasna, jud.Covasna.


Anunt de participare numarul 92832/05.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS COVASNA (CONSILIUL LOCAL ORAS COVASNA)
Adresa postala: STRADA PILISKE NR.1, Localitatea: Covasna, Cod postal: 525200, Romania, Punct(e) de contact: LORINCZ Zsigmond, Tel.0267-340001, Email: [email protected], Fax: 0267-342679, Adresa internet (URL): www.primariacovasna.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale aut.locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea statiei de epurare si extinderea retelei de canalizare in orasul Covasna, jud.Covasna.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Oras Covasna, jud.Covasna.
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea statiei de epurare si extinderea retelei de canalizarein orasul Covasna, jud.Covasna.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45252120-5-Lucrari de constructii de instalatii de tratare a apelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietelor de sarcini si a antemasuratorilor.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 608, 623RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in valoare de 210.000 lei. Garantia se va constitui in conformitate cu prevederile art.86 din HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul multianual prioritar de mediu, conf. OG.40/2006 si HG 904/2007. Termen de plata: 30 de zile de la data incasari sumelor de la autoritatea de managementa proiectului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta solicita ca in cazul unei asocieri, acordul/contractul de asociere sa fie legalizat inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Completarea Formularului nr. 12 A din Sectiunea a V-a Declaratie privind eligibilitatea;
2.Completarea Formularului nr. 12 B din Sectiunea a V-a Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006;
3.Completarea Formularului nr. 12 C din Sectiunea a V-a Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
4.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale respectiv bugetul local;
5.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului;
6.Copie dupa Certificatul de inregistrare (copie legalizata;
7.Documente edificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii;
8.Pentru ofertanti nerezidenti certificat de rezidenta fiscala pe anul in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Completarea Formularului Informatii generale din Sectiunea a V-a;
2.Prezentarea bilanturilor contabile intocmite pentru exercitiile financiare pe ultimii 3 ani ( 2006, 2007, 2008), respectiv bilantul contabil la 30.06.2009, vizate si inregistrate de organele competente;
3.Profitul net conform ultimului bilant contabil anual si bilantului la 30.06.2009 trebuie sa fie pozitiv;
4.Prezentarea de documente din care sa rezulte o capacitate de sustinere financiara a lucrarii de min. 30% din valoare ofertata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani va fi de cel putin 20.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentare Formular Nr. 12 H, " Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele technice detinute de operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari", insotita de anexa, din Sectiunea a V-a;
2.Prezentare Formular Nr. 12 I, "Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere" insotita de anexa, din Sectiunea a V-a;
3.Prezentarea Formularul 12 F, "Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani", insotit de anexa, din Sectiunea a V-a;
4.Prezentarea Formularul 12 G, "Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora", insotit de anexa, din Sectiunea a V-a;
5. Certificat ISO 9001:2001;
6. Certificat ISO 14001:2005;
7. Certificat OSHAS 18001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul sa aiba in dotarea proprie sau in folosinta, capacitati tehnice care sa asigurerealizarea in bune conditii a lucrarilor licitate: - baza proprie de productie cu statie de betoane functionala si atestata (la o distanta care sa asigure conformitatea betonului cu standardele in vigoare);
- ateliere;
- depozite;
- parc de utilaje functional.2.Se va prezenta lista personalului de specialitate propus pentru indeplinirea contractului, inclusiv CVuri, diplome si certificate de calificare, sau alte documente prin care se atesta ca cerintele sunt indeplinite, cerinte minime :2 RTE, 1 CQ, 1 sef santier cu experienta minima 8 ani.3.Valoarea minima a lucrarilor similare ce trebuiesc probate este de 10.000.000 lei. (Coduri CPV: 45232411-6 Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale; 45252120-5 Lucrari de constructii de instalatii de tratare a apelor)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o faza finala de licitatie electronica dupa evaluarea initiala a ofertelor depuse. Faza finala de licitatie electronica va atinge criteriul pret.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.01.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.01.2010 10:00
Locul: Primaria orasului Covasna
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de licitatie, reprezentanti ofertantilor, expertii cooptati.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul multianual prioritar de mediu si gospodarire a apelor Reabilitarea si extinderea infrastructurii de apa si apa uzata conf. OG.40/2006 si HG 904/2007.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov - Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Bdul Eroilor, nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268/413741, Email: [email protected], Fax: 0268/413741, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cf. Art. 256 din OUG 34/2006, termenul de exercitare a cailor de atac este 5 zile de la data luari la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al primariei oras Covasna
Adresa postala: Str. Piliske nr. 1, Localitatea: Covasna, Cod postal: 525200, Romania, Tel.0267/340001, Email: [email protected], Fax: 0267/342679, Adresa internet (URL): www.primariacovasna.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.12.2009 12:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer