Licitatie Publica - Modernizarea strada Szek din Municipiul Miercurea Ciuc
Anunt de participare numarul 6646/22.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Adresa postala: P-TA CETATII NR.1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530110, Romania, Punct(e) de contact: LEHEL-ANTAL ABRAHAM, Tel.0266-315120, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Biroul de Investitii si Achizitii Publice
Adresa postala: P-ta Cetatii, nr. 1, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530110, Romania, Punct(e) de contact: Nagy Erzsebet, Tel.0266-315120/119, Email: [email protected], Fax: 0266-371024
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea strada Szek din Municipiul Miercurea Ciuc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Miercurea Ciuc
str. Szek
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- modernizarea a drumului, trotuarelor, alizarea pistei de ciclisti
- reabilitarea a canalizarii pluviale
- reabilitarea a iluminatului public
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de modernizare a strazii Szek la care se pot adauga lucrari nsimilare pana la 15% din valoarea celor atribuite prin prezenta procedura.
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 400, 000 si 7, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
100000 Ron, prin scrisoare de garantie bancara, prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unui ordin de plata cu care s-a achitat suma in contul RO44TREZ3515006XXX002142
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Prin conventie semnata in cazul asocierii, legalizata inaintea semnarii contractului cu asociatii castigatori sau contract de subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, autorizatie de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri minim 15000000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privid capacitatea technica
- Standarde de asigurare a calitatii
- Informatii referitoare dotarii technice
- Informatii referitoare la personal
- Informatii privid subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cel putin o lucrare similara in ultimi 5 ani cu o valoare de 2000000 RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: - in numerar la caseria Primariei Miercurea Ciuc- sau prin ordin de plata la contul RO66TREZ35124510220XXXXX deschis la Trezoreria Miercurea Ciuc
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2007 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administrator sau imputernicit din partea ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3118090, Fax: 021-3118090
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: str. Gheorghe Doja, nr. 6, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530132, Romania, Tel.0266-110145, Fax: 0266-310145
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in 10 zile de la data emiterii actului se depune plangerea prealabila inaintata organului emitent, dupa procedura pe care o reglementeaza legea contenciosului administrativa la CNSC in 5 zile potrivit OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul de Investitii si Achizitii Publice
Adresa postala: P-ta Cetatii, nr. 1, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530110, Romania, Tel.0266-315120/119, Email: [email protected], Fax: 0266-371024
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2007 14:38