Licitatie Publica - Modernizarea strazilor Ceahlaului si Jimboliei
Anunt de participare numarul 109291/08.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Antoniu Dan, Tel. 0259.437000, ,Email: [email protected], [email protected], Fax: 0259/409406, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: str.P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Antoniu Dan, Tel. 0259/437000, int.230, Email: [email protected], Fax: 0259/409406
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: str.P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Antoniu Dan, Tel. 0259/437000, int.230, Email: [email protected], Fax: 0259/409406
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: str.P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Stoica Viorela, Tel. 0259/437000, int.243, Email: [email protected], Fax: 0259/409406
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea strazilor Ceahlaului si Jimboliei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: -municipiul Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de modenizare a strazilor Ceahlaului si Jimboliei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45233161-5-Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
45233221-4-Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
45233290-8-Instalare de indicatoare rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-lucrari de modenizare a strazilor Ceahlaului si Jimboliei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 858, 069RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: -9800 lei pt. Lot I;
- 27300 lei pt. Lot II
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate ;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat de stat si bugetul local;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Certificat de inregistrare (CUI).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte ca valoarea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani fiscali este mai mare sau cel putin egala cu: -prezentare in copie xerox a bilantului contabil pe ultimi 3 ani, vizat si inregistrat de organele competente in domeniu, insotit de balanta de verificare pentru fiecare an in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-983.000 lei pentru lucrarile privind Lotul I;
-2.600.000 lei pentru lucrarile privind Lotul II
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl. privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, perioada (01.09.2005 ? 01.09.2010), care sa cuprinda obligatoriu incheierea, executarea si finalizarea a maxim 2 contracte similare a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau cel putin egala cu:
-Prezentare Formularul Hprivind experienta similara insotit decopiile contractului/contractelorsimilare declarate, procesul/procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor sirecomandare/recomandaridinpartea beneficiarilor pt. fiecare contract prezentat;
-Decl. referitoare la efectivelemedii anuale ale personalului angajat si al personalului de conducere in ultimii 3 ani;
-Decl. referitoare la personalul de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor care sa cuprinda cel putin:
-certificatul de atestare tehnica eliberat de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania;
-Declaratieprivind asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice si mijloace de transport;
-Lista cusubcontractantii, daca este cazul;
-certificate care atesta implementarea sistemelor: ISO 9001:2008, ISO 14001:2005 si OHSAS 18001:2004 sau echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-490.000 lei fara TVA pentru lucrarileprivind Lotul I;
-1.300.000 lei fara TVA pentru lucrarileprivind Lotul II.a) Pentru oferta depusa pentru un singur lot, minim: -un inginer licentiat in specialitatea drumuri si poduri cu o vechime minima de 5 ani in specialitate;
-un responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de ITC in domeniul lucrarilor de drumuri;
-un maistru/tehnician specializat pe domeniul lucrarilor de drumuri si poduri.b)Pentru oferta depusa pentru ambele loturi, minim: -2 ingineri licentiati in specialitatea drumuri si poduri avand fiecare o vechime minima de 5 ani in specialitate;
-un responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de ITC in domeniul lucrarilor de drumuri;
-2 maistri/tehnicieni specializati pe domeniul lucrarilor de drumuri si poduri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o singura runda de licitatie electronica cu durata de o zi. Licitatia electronica incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.11.2010 12:00
Locul: -sediul Municipiului Oradea, str. P-ta Unirii, nr.1, et.1 - sala mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV- CURTEA DE APEL ORADEA
Adresa postala: Parcul Traian , nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel. 0259.426.883, Email: [email protected], Fax: 0259.415.903
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-5 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUNICIPIUL ORADEA - Directia Juridica
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel. 0259/437000, Email: [email protected], Fax: 0259/409406
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2010 15:43