Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea unor strazi din orasul Ludus, Jud. Mures


Anunt de participare numarul 40819/19.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL LUDUS (Primaria Orasului Ludus)
Adresa postala: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.26, Localitatea: Ludus, Cod postal: 545200, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU DANCU, Tel.0265-411716, Email: [email protected], Fax: 0265-413402, Adresa internet (URL): www.ludus.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea unor strazi din orasul Ludus, Jud. Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Intravilanul orasului Ludus
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea uor strazi din orasul Ludus ( str. Aleea Parcului , Str. Recoltei , Str. Libertatii si Str. Zorilor )
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 062, 581RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posilbilitatea achizitionarii de lucrari suplimentare conf. art. 122 din OUG nr. 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
15.000 lei prin scrisoare de garantie bancara sau OP in contrul nr. RO13TREZ4805006XXX000037 deschis la Trezoreria Ludus
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12 A , Formular 12 B , Formular 12 C , Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a imozitelor si taxelor catre bugetul de stat , Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a imozitelor si taxelor catre bugetul local , certificat constatator ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 12 J2. Profitul net la 31.12.20063. solvabilitate patrimoniala 31.12.2006
4. lichiditate generala31.12.2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani 30.000.000 lei2. pozitiv3. mai mare de 30%4. mai mare de 100 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 12 F2. Formular 12 E
3. Formular 12 I4. Formular 12 H5. Formular 12 G
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.indeplinirea si finalizarea unui contract valoare mai mare sau egala 300.000 lei, recomandare beneficiar2.indeplinirea si finalizarea unui contract valoare mai mare sau egala 7.000 lei , recomandare beneficiar3.RTE , CQ, 1 expert cheie proiectare vechime 6 luni- ISO 9001/2000 sau ISO 9001/2001_ ISO 14001/2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
durata executie proiect
10%
Descriere:
3.
durata executie lucrari
10%
Descriere:
4.
perioada garantie lucrari
10%
Descriere:
5.
programul calitatii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria primariei Ludus
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2008 13:00
Locul: Primaria orasului Ludus , B-dul 1 Dec. 1918 nr. 26 , Jud. Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor in baza unor imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Vizita in teren in data de 14 ianuarie 2008 , ora 12 .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contstatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleus nr. 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostiinta a actului prin care se considera vatamata intr-un drept al sau ori intr-un interes legitim
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Ludus
Adresa postala: B-dul 1 Dec. 1918 nr. 26, Localitatea: Ludus, Cod postal: 545200, Romania, Tel.0265-411716, Email: [email protected], Fax: 0265-413402
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2007 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer