Licitatie Publica - ,,Modernizarea ventilatoarelor de gaze de ardere ? cazane de abur MAN 510 t/h la blocul energetic nr. 8 - Montare ventilatoare gaze de ardere tip AVSI ? 2800 ? TS de la S.E. Isalnita??
Anunt de participare (utilitati) numarul 102843/24.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: Verona Dalri, Tel. 0351403462, In atentia: Serviciului Achizitii - cod. 5. 2, Email: [email protected], Fax: 0251594837; 0251/418466, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
, ,Modernizarea ventilatoarelor de gaze de ardere ? cazane de abur MAN 510 t/h la blocul energetic nr. 8- Montare ventilatoare gaze de ardere tip AVSI ? 2800 ? TS de la S.E. Isalnita??
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: La sediul S.E. Isalnita, str. Mihai Viteazul, nr. 101, localitatea Isalnita, jud. Dolj;
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in :
-Inginerie (Documentatii de montaj; Documentatii ISCIR)-Lucrari de constructii montaj-Inginerie (Documentatii As-built)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45111300-1 - Lucrari de demontare (Rev.2)
45262330-3-Lucrari de reparare a structurilor din beton (Rev.2)
45351000-2-Lucrari de instalare de inginerie mecanica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari sunt cele mentionate in anexele aferente caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 626, 142.96RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
47 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 6300 lei; Garantia de buna executie reprezinta 10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii ale SC CEN SA Craiova
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a grupului de operatori carora li s-a atribuit contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Achizitorul pune la dispozitia executantului furnitura in valoare de 5.696.030, 18 lei (fara TVA) .
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declraratia privind eligibilitatea; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Certif. de inregistrare si certif. Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Doc. care dovedesc o forma de inregistrare d.p.d.v. profesional; Certif. constatator privind indeplinirea oblig. exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contrib. pentru asig. sociale de stat; Declr. privind calitatea de participant la procedura- (autorit. contr. are dreptul de a descalifica ofertantii care nu si-au indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contrib. pentru asig. sociale de stat)Nota: In locul doc. de calif. solicitate mai sus ofertantii pot opta pentru : Decl. pe proprie raspundere privind indepl. criteri de calif. conf. formular A
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ? conform formular 8
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip. lucrari similare executate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de executie, benef. insotita de certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client beneficiar. (doc. constatator cf. HG 925/2006 sau recomandari din partea altor benef. privind executia de lucrari similare) Lucr. similare constau in prezentarea unor doc. care atesta ca exec. lucr. de C+M aferente lucr. de montare si demontare a ventilat. de gaze a mai efectuat in ultimii 5 (cinci) ani cel putin o lucr. de montare sau o lucrare tip LN 4 (RK) a agregatelor rotative (ventilatoare de gaze de ardere, ventilatoare de aer pentru ardere in cazan, pompe de alimentare 100% debit; pompe de alimentare 50% debit, pompe de circulatie apa de racire in condensator; pompe de condensat treapta1, pompe de condensat treapta2) de la grupuri energetice cu puterea unitara mai mare de 150 MW; Inf. referitoare la studiile, pregatirea, experienta profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului; Decl. privind efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Decl. referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Documente care sa ateste ca executantul lucrarilor de refacere a instalatiilor manuale de ridicat este autorizat de ISCIR ?INSPECT IT in acest scop; Doc. care sa ateste ca execut. doc. tehnice (lucrarilor de inginerie) aferente lucr. de refacere a instalatiilor manuale de ridicat este autorizat de ISCIR ?INSPECT IT in acest scop; Doc. emise de organisme acreditate, care confirma ca ofertantul si executantul lucrarii are certificarea sistemului calitatii de catre un organism de certif. acreditat in tara sau in strainatate, standardul de calit. aplicat fiind SR EN ISO 9001:2001 (sau echivalent) sau cu standardul de calit. SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent); Inf. privind proportia in care contr. urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontr. si specializarea acestora si prezentarea acordului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala prin licitatie electronica cu 1 runda de participare.Pentru a participa la faza finala de licitatie electronica ofertantii trebuie obligatoriu sa fie inregistrati in SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2010 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2010 14:00
Locul: Sediul SC CEN Craiova SA, Sala de Licitatii, etaj 3, str. Unirii, nr. 147, Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL DOLJ
Adresa postala: str. Brestei, nr. 12, ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200420, Romania, Tel. 0251/418612, Fax: 0251/419851
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC CEN SA Craiova
Adresa postala: str. Unirii nr. 147, ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel. 0351/403315, Fax: 0251/594837
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2010 13:02