Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea/automatizarea centralelor-CT 1,2 Zorilor, C.T. 20,26 Manastur,C.T. 10 Grigorescu


Anunt de intentie (utilitati) numarul 3463/28.02.2007
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Termoficare Cluj Napoca
Adresa postala: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Milena Puscas, Tel.0264 - 503703, Email: [email protected] , [email protected], Fax: 0264 - 503722, Adresa internet (URL): www.ratcj.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Modernizarea/automatizarea centralelor-CT 1, 2 Zorilor, C.T. 20, 26 Manastur, C.T. 10 Grigorescu
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor inlocui echipamentele, instalatiile interioare termice si sanitare, electrice si de combustibil conform cu noile utilaje, automatizarea procesului tehnologic de producere agent termic, proiectarea schemelor tehnologice de functionare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
29715200-6-Echipament de incalzire (Rev.1)
29861200-4-Sisteme de comanda si control (Rev.1)
45317000-2-Alte lucrari de instalare electrica (Rev.1)
74232120-1-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 27.03.2007
Durata: 4 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 1, 400, 000EUR
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat, surse proprii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Biroul proiectare-dezvoltare-implementare: tel 0264 503723Procedura de achizitie: licitatie deschisa
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Ofertantul va depune oferta pentru intreaga cantitate de lucrari
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoare minima/Valoare maxima: 1, 000, 000/1, 400, 000 Moneda: EUR Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2007 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer