Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE/AUTOMATIZARE CENTRALE TERMICE CT HALA/PT CUZA VODA DESERVIT CU AG.TERMIC PRIMAR-CLUJ


Anunt de participare (utilitati) numarul 12376/02.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Termoficare Cluj Napoca
Adresa postala: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Milena Puscas, Tel.0264 - 503703, Email: [email protected] , [email protected], Fax: 0264 - 503722, Adresa internet (URL): www.ratcj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
MODERNIZARE/AUTOMATIZARE CENTRALE TERMICE CT HALA/PT CUZA VODA DESERVIT CU AG.TERMIC PRIMAR-CLUJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Zona centrala a mun.Cluj-N., in interiorul celor 2 obiective
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achiz.produse si lucrari de c-tii montaj necesare moderniz./automatiz. a 2 obiective, situate in zona centrala a mun., servicii de elab.proiect faza PT+DDE pt.instalatii de combustibil si faza DDE pt.inlocuire echipam., instalatii termice, sanitare, electrice si automatiz. aferente acestora
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29715200-6 - Echipament de incalzire (Rev.1)
29861200-4-Sisteme de comanda si control (Rev.1)
45317000-2-Alte lucrari de instalare electrica (Rev.1)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
74232120-1-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produse
Lucrari de constructii montaj
Servicii de proiectare
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 150, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
-Achizitionarea unor echipamente similare-Achizitionarea unor lucrari similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 1500 Euro.Plata in Euro sau lei la cursul BNR.Forma de constit.: scrisoare de gar.bancara sau O.P.Documentele se prezinta in original
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse buget de stat OUG48/2004, surse proprii;Plata: lunar pe baza sit.de lucrari acceptate de achiz., in termen de max.60 zile de la data depunerii facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de operatori economici trebuie sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in sit.prevaz.la art.180 din OUG 34/2006;Decl.pe proprie raspundere privind neincadrarea in sit.prevazute la art.181 din OUG34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princ.lucrari efectuate in ultimii 5 ani;inform ref.la personalul/organismul tehnic de spec.de care dispune sau al carui angaj.de partic.a fost obtinut, in special pt. asigurarea controlului calitatii;Declaratie privitoare la utilajele, instalatiile, echipam.tehnice de care poate dispune op.ec. pt.indeplinirea coresp.a contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin plata-Cont: RO71RNCB0106000767550001(lei)-BCR Cluj
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2007 10:00
Locul: Sediul R.A.Termoficare Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Biroul proiectare-dezvoltare-implementare: tel.: 0264 503703;0264 503715; 0264 503723;e-mail: [email protected] se admit oferte alternative.Ofertantii vor depune oferta pt.intreaga cantitate de produse, lucrari si servicii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Bd.Dinicu Golescu nr.338, et.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118090, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Regia Autonoma de Termoficare Cluj-Napoca
Adresa postala: Bd.21 Decembrie 1989 nr.79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel.0264 503703, Email: [email protected], Fax: 0264 503722, Adresa internet (URL): www.ratcj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2007 16:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer