Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE/AUTOMATIZARE CENTRALE TERMICE-INLOCUIREA CAZANELOR IN CENTRALE TERMICE


Anunt de intentie (utilitati) numarul 17552/05.03.2010
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Termoficare Cluj Napoca
Adresa postala: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Milena Puscas, Tel.0264 - 503703, Email: [email protected] , [email protected], Fax: 0264 - 503722, Adresa internet (URL): www.ratcj.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
MODERNIZARE/AUTOMATIZARE CENTRALE TERMICE-INLOCUIREA CAZANELOR IN CENTRALE TERMICE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de echipamente, executie lucrari de constructii-montaj si prestari servicii de proiectare la centrale termice: Taberei, 23, 24 Manastur
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
39715200-9 - Echipament de incalzire (Rev.2)
42961000-0-Sisteme de comanda si control (Rev.2)
45317000-2-Alte lucrari de instalare electrica (Rev.2)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
71321200-6-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.03.2010
60 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 500, 000 si 700, 000EUR
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Termen si modalitate plata: 60 zile de la data depunerii facturii la achizitor, cu ordin de plata
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8)
Informatii suplimentare
Durata de livrare, executie, proiecatre: 60 zile/fiecare CT
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Biroul Proiectare Dezvoltare Implementare :0264 503715, 0264 503703, e-mail [email protected]
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoare minima/Valoare maxima: 500, 000/700, 000 Moneda: EUR Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2010 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer