Licitatie Publica - Modernizare/reabilitare rt.term. a.c.c.si incalzire cu conducte preiz. montate in pamant af.PT1004, PT805, PT718
Anunt de participare (utilitati) numarul 17343/05.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Termoficare 2000 S.A.
Adresa postala: Strada Calea Bucuresti, bl U4, mezanin, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110134, Romania, Punct(e) de contact: Felicia Dacinoi, Tel.0248222956, In atentia: serv.reparatii, Email: [email protected], Fax: 0248222965, Adresa internet (URL): http: //www.sepitesti.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C.TERMOFICARE2000 S.A.
Adresa postala: str. Calea BucurestiPT 404 in spatele bl.U2, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110134, Romania, Punct(e) de contact: Serv.reparatii, Tel.0248 212409, In atentia: ing. Gh. Luca, Email: [email protected], Fax: 0248 222965, Adresa internet (URL): www.sepitesti.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C.TERMOFICARE2000 S.A.
Adresa postala: str. Calea BucurestiPT 404 in spatele bl.U2, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110134, Romania, Punct(e) de contact: Serv.reparatii, Tel.0248 212409, In atentia: ing. Gh. Luca, Email: [email protected], Fax: 0248 222965, Adresa internet (URL): www.sepitesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare/reabilitare rt.term. a.c.c.si incalzire cu conducte preiz. montate in pamant af.PT1004, PT805, PT718
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: -Lot 1: PT 1004 bl.D2, D3, A, B, C cart.Prundu
-Lot 2: PT 805 bl.1-8A, 17-22 si CFR cart.Craiovei
-Lot 3: PT 718 bl.A3-A7 bis, B1-B12, B20, B21, D1, D2 cart.Banat
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
inlocuirea conductelor clasice existente cu conducte preizolate montate in pamant;teava 2xdn250, dn200, dn150, dn125, dn100, dn80, dn65, dn4", dn3", dn2", dn1 1/4"-teava preizolata este asigurata de SC.Termoficare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Lot 1: PT 1004 bl.D2, D3, A, B, C cart.Prundu
-Lot 2: PT 805 bl.1-8A, 17-22 si CFR cart.Craiovei
-Lot 3: PT 718 bl.A3-A7 bis, B1-B12, B20, B21, D1, D2 cart.Banat
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 550, 000 si 3, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
70 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
se solicita garantia de participare la licitatie in valoare de: lot 1-2300RON; lot2-8300RON; lot 3-13000RON cu TVA. Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sume defalcate din T.V.A. repartizate cf.H.G. 409/04.05.2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-se va prezenta: declaratie privind eligibilitatea din care sa reiasa ca oeratorul economic nu a fost condamnat(formularA): declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006(formular B), certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiei de asigurari sociale -copii legalizate sau original;copie de pe certificatul de inregistrare;certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se va prezenta bilantul contabil la data de 30.06.2006, declaratie privind cifra de afaceri pe ultimiii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-se va prezenta: lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani(formular C3 si anexa);declaratie cu personalul angajat in ultimii 3 ani(formularF);declaratie cu echipamentele tehnice(formular E si anexa);informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractant(formular D si anexa)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
.../01.06.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: -cash la casieria societatii sau OP in cont IBAN BCR Pitesti: RO 83RNCB 0022047238210001, pretul documentelor de 100RON este cu TVA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2007 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.08.2007
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2007 12:30
Locul: S.C.TERMOFICARE 2000 SA Pitesti, str.Calea Bucuresti bl.U4, meaznin, et.1-sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
directorii operatorilor economici; imputernicii acestora si comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnssc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Termoficare 2000 SA Pitesti-Compartiment Oficiul Juridic
Adresa postala: str.Calea Bucuresti bl.U4, mezanin, et.1, ,Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110134, Romania, Tel.0248 222956, Email: [email protected], Fax: 024 222965, Adresa internet (URL): www.sepitesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2007 18:08