Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - modificarea si extinderea aplicatiei de gestiune a datelor persoanelor private de libertate


Anunt de participare la concursul de solutii numarul 90/12.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA/ENTITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATII
Adresa postala: str. Sabarului nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN ENACHE, Tel.457.01.55, Email: [email protected], Fax: 457.01.55
I.2)
Tipul autoritatii contractante si activitate (activitati) principala (principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Sectiunea II: OBIECTUL CONCURSULUI/DESCRIEREA PROIECTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita concursului/proiectului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
modificarea si extinderea aplicatiei de gestiune a datelor persoanelor private de libertate
II.1.2) Descriere succinta
prezentare proiecte de realizare a modificarii si extinderii aplicatiei existente de gestiune a datelor persoanelor private de libertate (aplicatie dezvoltata in arhitectura three-tier)
II.1.3) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
72262000-9 - Servicii de dezvoltare software (Rev.1)
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Criterii de selectie a participantilor
III.2) Participarea este rezervata pentru o anumita profesie
Da
specialitate IT
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Tip de concurs
Licitatie deschisa
IV.2) Numele participantilor deja selectati
IV.3) Factori de evaluare a proiectelor
evaluarea proiectelor de analiza tehnica generala vor fi analizate pe baza cerintelor de dezvoltare a aplicatiei de gestiune a datelor persoanelor private de libertate in functie de: cerintele tehnice solicitate si superioare, cerintele functionale solicitate si superioare, garantie suport tehnic, documentare, instruire , detaliere a analizei tehnice generale. Ponderea acestor criterii este de competenta exclusiv a juriului.
IV.4) Informatii administrative
IV.4.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
IV.4.2) Conditii de obtinere a documentatiei contractuale si a documentatiei suplimentare
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru obtinerea de documente
Data: 11.08.2008 Ora: 14:00
Documente de plata
Nu
Conditii si modalitate de plata
IV.4.3) Termen limita pentru depunerea proiectelor sau a cererilor de participare
Data: 19.08.2008 Ora: 14:00
IV.4.4) Data expedierii invitatiilor de participare candidatilor selectati
IV.4.5) Limba sau limbile in care pot fi redactate proiectele sau cererile de participare
Romana
IV.5) Recompense si juriu
IV.5.1) Se vor acorda una sau mai multe prime
Nu
IV.5.2) Detalii privind platile catre toti participantii
IV.5.3) Contracte atribuite in urma concursului: Contractele de servicii atribuite in urma concursului vor trebui sa fie atribuite castigatorului sau unuia dintre castigatorii concursului
Da
IV.5.4) Decizia juriului este obligatorie pentru autoritatea contractanta/entitatea contractanta
Da
IV.5.5) Numele membrilor juriului selectati
1. Niculae Tanase
2. Sorin Adrian Grecu
3. George Agheorghiesei
4. Razvan Tudor
5. Raluca Andronache
6. Simona Spataru
7. Cristina Giurgiu
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Concursul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Autoritatea contractanta se angajeaza sa incheie cu castigatorul concursului de solutii contractul de servicii de modificare si extindere cu noi module a aplicatiei de gestiune a datelor persoanelor private de libertate, numai dupa incheierea procedurii de negociere fara publicare prealabila a unui anunt de participare, conform art.122, lit.h), din OUG 134/2006 si in limita bugetului aprobat. Procedura va avea 3 etape conform documentatiei si regulamentului concursului, care pot fi ridicate de la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2008 13:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer