Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "MODUL 1. HIDROIZOLATII CLADIRI; MODUL 2. JGHEABURI, GLAFURI LA HIDROIZOLATII CLADIRI"


Anunt de participare (utilitati) numarul 53649/26.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrala Electrica de Termoficare Brasov S.A.
Adresa postala: str. Timis-Triaj nr.6, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500240, Romania, Punct(e) de contact: Irinel Bunescu, Tel.0268-333192, Email: [email protected], Fax: 0268-330530, Adresa internet (URL): www.cetbv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"MODUL 1. HIDROIZOLATII CLADIRI; MODUL 2. JGHEABURI, GLAFURI LA HIDROIZOLATII CLADIRI"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cladirile administrative sau industriale, aflate in proprietatea sau exploatarea (administrarea) achizitorului, dispuse pe perimetrul societatii - str. Timis Triaj nr. 6 sau in perimetrul Municipiului Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 461, 791RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executare hidroizolatii cladiri; jgheaburi, glafuri la hidroizolatii cladiri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45261310-0 - Lucrari de hidroizolare (Rev.1)
45261320-3-Lucrari de instalare de burlane (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu Anexele nr. 1.1 si 1.2 ale caietului de sarcini nr. 305/17.03.2008
Valoarea estimata fara TVA: 461, 791RON
II.2.2) Optiuni
Da
Lucrari pe c-da ferma. Exista posib. supl./adit. unor lucrari neprev. neincluse in Anexe nr. 1, 2.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 24 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie particip. 4618 lei;garantie de buna executie 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar. priv. eligibil., neincadrarea in prev. art.181 OUG 34/2006, Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat; Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului; Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la data de 30.12.2007, Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007),
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista pricipalelor lucrari aferente similare in ultimii 5 ani care sa contina informatii despre cel mult 3 contracte de lucrari similare care din punct de vedere fizic si/sau valoric sa insumeze cel putin 50% din volumul fizic sau valoric al viitorului contract se va completa Formularul nr. 07 - Sectiunea IVĀ« Formulare .- Recomandari din partea altor beneficiari care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinirea obligatiilor contractuale si executare de lucrari similare in perioada 2005 2007 (va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari) in original. - ofertantul va face dovada detinerii bazei tehnico-materiale necesare in conformitate cu Anexele caietului de sarcini;
- Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Formular nr. 08 ;
- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (personal calificat si autorizat pentru acest gen de lucrari lucrari la inaltime) ;
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - Formular nr. 09 ;
- ofertantul trebuie sa prezinte agrementul tehnic pentru materialele utilizate; - Esantioane format A4 (cu sigla producatorului la loc vizibil) din membrana utilizata din care se vor constitui probe martor pentru compararea calitatii cat si utilizarea membranelor declarate in oferta, pe toata durata contractului (acestea se vor constitui in probe etalon si vor fi pastrate la sediul achizitorului pe toata perioada derularii contractului si a garantiei de buna executie) ;
- Fisa tehnica a membranei utilizate ca strat superior al hidroizolatiilor (art. deviz IZF 04A1 Anexa 1.1-Modul I).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2008 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2008 11:00
Locul: Brasov, Str. Timis triaj nr. 6, Corp Administrativ, et. II, Sala Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii prin reprezentanti imputerniciti si comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021 / 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 / 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala: B-dul 15 Noiembrie 1987 nr.45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0268/419615, Fax: 0268/418054, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC al S.C. CET BRASOV S.A.
Adresa postala: Str. Timis Triaj nr. 6, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500240, Romania, Tel.0268/333192, Email: [email protected], Fax: 0268/330530, Adresa internet (URL): www.cetbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2008 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer