Licitatie Publica - Module cogenerative pentru energie electrica si termica cu accesoriu lucrari si punere in functiune
Anunt de participare numarul 123733/16.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: Str. Prof. Dr. Doc. Dimitrie Mangeron, nr. 67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Directia Servicii Studentesti, Camin T18, parter, Tel. +40232.271.288, +40232.278.683 interior 2420, In atentia: ing. Camelia Nitulescu, Email: [email protected], Fax: +40232.271.288, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: Str. Prof. Dr. Doc. Dimitrie Mangeron, nr. 67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Imobil T, parter, OP. 10 - C.P. 2000, Tel. +40232.278.683, interior 2548, In atentia: Adm. patrimoniu Iulia Lipsa, Fax: +40232.216.853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutii de invatamant superior tehnic de stat aflate in coordonarea Ministerului Educatiei, Cercetarii Tineretului si Sportului
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Module cogenerative pentru energie electrica si termica cu accesoriu lucrari si punere in functiune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: Campus studentesc TUDOR VLADIMIRESCU Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare 2 centrale de cogenerare in campusul studentesc Tudor Vladimirescu din Iasi, in cadrul proiectului ?Reabilitarea si modernizarea campusului Tudor Vladimirescu?.Documentatia de atribuire contine o arhiva multivolum, in format RAR, care cuprinde 7 fisiere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42000000-6 - Echipamente industriale (Rev.2)
45251220-9-Lucrari de constructii de centrale de cogenerare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
realizarea a 2 centrale de cogenerare pe gaze naturale cu caracteristicile tehnice si parametrii de performanta specificati in caietul de sarcini;
Valoarea estimata fara TVA: 20, 965, 620RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare garantie de participare (lei)= 300.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. Fonduri structurale-Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 32. Fonduri ale Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu lider desemnat, conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5.1.1. Declaratia de eligibilitate ? Formular 12 A5.1.2. Cazier fiscal5.1.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederilor art. 181 din ordonanta ? Formular 12 B5.1.4. a) Certificat de atestare fiscala A.N.A.F.5.1.4. b) Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale
5.1.6. Certificat de participare cu oferta independenta ? Formular 12 D5.2.1. a) Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
5.2.1. b) Anexa la certificatul de inregistrare
5.2.2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5.3.1.1. Declaratie privind cifra globala de afaceri pe ultimii 3(trei) ani fiscali sau alte documente echivalente inregistrate de organele competente ? Formularul 75.3.2. Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani fiscali, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cerinta minima cu privire la cifra globala pe ultimii trei ani este ca aceasta sa fie cel putin 30.000.000 (treizeci milioane lei);
- bilanturile contabile pe ultimii 3 ani fiscali, vizate si inregistrate de organele competente, copie ?conform cu originalul?- scrisoare de bonitate bancara sau raport de audit, cerinta minima - rata de lichiditate generala 85% pe anii 2008, 2009, 2010-extras de cont sau orice alt document bancar care sa ateste capacitatea ofertantului de a sustine financiar lucrarea pe o durata de minim 9 luni
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5.4.1. Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani de produse similare cu modulele cogenerative pentru energie electrica si termica pe gaze naturale; Cerinta minima: efectuarea, in ultimii 3 (trei) ani, a cel putin un contract sau maxim trei contracte de livrari de produse similare, care sa aiba caracteristici comparabile cu modulele cogenerative pentru energie electrica si termica si punerea acestora in functiune, adica grupuri de cogenerare cu motoare termice functionand pe gaze naturale cu puterea deminim 3 MWe pe contract, cu o valoare cumulata de cel putin 16.000.000 lei fara TVA;
5.4.2. Lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani cu lucrari C+M pentru module de cogenerare energie electrica si termica pe gaze naturale; Cerinta minima: efectuarea in ultimii 5 (cinci) ani a cel putin un contract sau maxim trei contracte, ce au avut ca obiect executarea lucrarilor de montaj si punere in functiune la module cogenerative energie electrica si termica, pe gaze naturale, pentru putere electrica instalata de minim 3 MWe, cu o valoare cumulata de cel putin2.000.000 lei fara TVA;5.4.3. Lista principalelor lucrari similare cu lucrarile pentru realizarea de sisteme de management a cladirilor; Cerinta minima: efectuarea in ultimii 5 ani a cel putin un contract ce a avut ca obiect realizarea unui sistem de management al cladirilor (BMS) pentru o cladire sau un ansamblu de cladiri cu functiune similara si o suprafata totala de min 5000 mp, cu o valoare de minim1.500.000 lei fara TVA;
5.4.4. Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani5.4.5. Lista cu personalul implicat in derularea contractului, copii ?conform cu originalul? ale documentelor doveditoare (CV, diplome, atestate);5.4.6. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent , ISO 14001/2005sau echivalent, OHSAS 18001/2007 sau echivalent5.4.7. Formular (e) cu partea/partile din contract si proportiile care sunt indeplinite de subcontractanti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Criterii tehnice
50%
Descriere: eficiente-25%, fiabilitate-20%, timp de raspuns-5%
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform fisa de date achizitie cap. IV.2. Elementul procesului repetitiv de ofertare il constituie: pretul ofertei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3503/1072/25.05.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2011/S89-145096din07.05.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2011 10:00
Locul: Sala Senatului, Str.Prof.Dr.Doc.D.Mangeron nr. 67, Imobil T, etaj I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, experti externi cooptati;
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.4 ? Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI, Oficiul Juridic, pers. contact: Cons.jr.Mirela TROIA
Adresa postala: Str. Prof. Dr. Doc. Dimitrie Mangeron, nr. 67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel. +40232.278.683 int 2534, Fax: +40232.216.853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2011 11:22