Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Module termice (pentru prepararea agentului termic pentru incalzire si apa calda de consum), complet echipate si automatizate cantitate = 12 buc.


Anunt de participare (utilitati) numarul 85216/26.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE IASI SA
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: JANINA MIRON, Tel.0232 237990-1106, 0232 237990 - 1110, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0232 237992, Adresa internet (URL): www.cet-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Module termice (pentru prepararea agentului termic pentru incalzire si apa calda de consum), complet echipate si automatizate cantitate = 12 buc.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: franco depozit beneficiar-sediul central CET I Iasi, Calea Chisinaului nr. 25, Iasi, jud. Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Module termice (pentru prepararea agentului termic pentru incalzire si apa calda de consum), complet echipate si automatizate care vor respecta caracteristicile tehnice impuse de proiectant, conform Fisei tehnice.Propunerea tehnica va fi intocmita pentru fiecare modul termic in parte ( completarea Fisei tehnice atasate caietului de sarcini )
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39715210-2 - Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate totala este de 12 buc. Oferta se va intocmi pentru intreaga cantitate.
Valoarea estimata fara TVA: 605, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garatie participare 6000 lei, val. 60 zile.Garantie buna executie 5% din valoare totala contract, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fond ARCE, Program National Eficienta Energetica 2009/2010: H.G.1661/2008 si Ord.M.Ec.1226/2009 priv.aprob.sum.2141000lei;Ctr.de cofinantare nerambursabila 3168/2009 in val.2141000lei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata inainte de incheierea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formular 12C Declaratie privind calitatea de participant la procedura
2.Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG. nr. 34 / 2006
3.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale emis de Directia Economica si Finante Publice Locale4.Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general , dupa caz, emis de Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili sau de Organul fiscal in a carui raza se afla.
5.Formular 12A - Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG. nr. 34 / 2006
6.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila)
7.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata notarial).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formular nr. 20 -Informatii generale privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008). Valoarea cifrei de afaceri a operatorului economic nu trebuie sa fie mai mare :1.000.000 lei
2.Ultimul bilant contabil vizat, si inregistrat de organele competente si situatii financiare anexe la bilant, conform Legii contabilitatii nr. 82/1991 si Ordinul Ministerului Finantelor nr. 1752/2005.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formularul 12D ( o lista ) si tabelul anexat cuprinzand valori, perioade de livrare sibeneficiari , din care sa reiasa ca ofertantul a incheiat cel putin 1(un) contract de furnizare de produse similare cu o valoare mai mica sau egala cu 550.000 lei, in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Op.ec.ofertant are oblig. de a fi inreg. in SEAP.Elem.ofert.pt.reofertare: pretul, exprimat in lei, fara TVA.Nr.runde LE: 1;LE va incepe la 2 zile lucrat. de la transm. invit; Durata unei runde: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
18 984/18.08.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2009 12:00
Locul: SC CET IASI SA, Calea Chisinaului nr. 25, Iasi , sala licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1.Comisia de evaluare. 2.Reprezentatii UCVAP.3. Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Ofertantii au obligatia sa analizeze cu atentie Documentatia de Atribuire si sa pregateasca oferta conform tuturor instructiunilor din fisa de date, formulare, prevederi contractuale si de specificatiile tehnice continute in aceasta Documentatie.Anexele si formularele prevazute in cadrul documentatiei de atribuire trebuie completate in mod corespunzator. Formularele, declaratiile si certificatele prevazute trebuie semnate (nume, prenume, semnatura) si stampilate, in original, daca nu se specifica altfel, de persoanele sau institutiile autorizate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL IASI -Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Anastasie Panu nr 25 BIS, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CET IASI SA- SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR. 25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Tel.0232-237990-1134, Email: [email protected], Fax: 0232-237992
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2009 08:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer