Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - monitoare functii vitale


Anunt de participare numarul 60935/08.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
Adresa postala: STR. B-DUL TRAIAN NR 1-3, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610136, Romania, Punct(e) de contact: NICULINA-MIHAELA MARESIU, Tel.0233/213470, Email: [email protected], Fax: 0233/232050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
bursa romana de marfuri
Adresa postala: bdul decebal nr 35, bl I4, parter, Localitatea: piatra neamt, Cod postal: 610076, Romania, Tel.0233-232390, In atentia: adina craescu, Fax: 0233-232390
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
bursa romana de marfuri
Adresa postala: bdul decebal nr 35, bl I4, parter, Localitatea: piatra neamt, Cod postal: 610076, Romania, Tel.0233-232390, In atentia: adina craescu, Fax: 0233-232390
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
bursa romana de marfuri
Adresa postala: bdul decebal nr 35, bl I4, parter, Localitatea: piatra neamt, Cod postal: 610076, Romania, Tel.0233-232390, In atentia: adina craescu, Fax: 0233-232390
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
monitoare functii vitale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: spitalul judetean de urgenta piatra neamt, bdul traian nr 1-3, jud neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
monitoare functii vitale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33195100-4 - Monitoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
9 pachete cu configuratia din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 261, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 18.09.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 5220 lei, valabila pana la 08.11.2008
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
oferta comuna, decl de eligibilitate, in original;
Decl. priv. neincadr in situatiile prevazute la art. 181 in original;
Cert de atestare fiscala privind achitarea oblig exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asig soc de stat elib de Dir Gen a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat copie legalizata.
Certif priv plata taxelor si impoz locale - elib de Primaria locala copie legalizata.
Certif constatatoare trebuie sa fie emise cu max 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.
Ptr pers jur romane: Certif constatator, copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, elib Oficiul Registrului Comertului , din care sa rezulte ca:
- domeniul de activit al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 Certif de inregistr, in copie.
Pentru persoane fizice romane:
- autoriz de funct, precum si orice alt document edificator considerat nec pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie legalizata)
Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata , anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 31.12.2007 , vizat si inregistratcopie,
decl priv cifra medie de afaceri,
cerintele privind sit ec-fin si capacit tehnica si/sau prof vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atrib in exec contractului care trebuie indeplinite de acela dintre asociati,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) princip livrari de produse simin ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati,
recomandari - Se voranexa un numar de 3 recomandari emise de beneficiari la care se face referire in Formularul C1, copie.
Certificate CE pentru aparate si Certificate CE pentru senzori , in copiemostre pentru fiecare tip de produs solicitat(inclusiv cate 1 bucata din produsele pe care le contine pachetul). Lipsa mostrelor este eliminatorie
Autorizatia de livrare trebuie sa cuprinda toate informatiile prevazute de Formularul B3 din Sectiunea Formulare, completata de producator.Se vor prezenta, in copiecertificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISOlaproducator, EN46002si ISO la distribuitor. Se accepta societati in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 119 RON
Conditii si modalitate de plata: documentatia de atribuire se procura de la brm terminal piatra neamt contra sumei de 119 lei cu tva, pe baza de imputernicire scrisa
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2008 11:00
Locul: brm terminal piatra neamt, bdul decebal, bl I4, nr 35, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str stavropoleos, nr 6, sect 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel
Adresa postala: str cuza voda, nr 1, Localitatea: bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234513678
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se depun la cnsc in termen de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
spitalul judetean de urgenta piatra neamt, comp juridic
Adresa postala: bdul traian nr 1-3, Localitatea: piatra neamt, Cod postal: 610136, Romania, Tel.0233219440, Fax: 0233216562
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2008 16:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer