Licitatie Publica - Monitorizare a impactului asupra mediului a lucrarilor de imbunatatire a conditilor de navigatie pe Dunare intre Calarasi si Braila, Km 375 si Km 175
Anunt de participare (utilitati) numarul 110316/29.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS RA GALATI
Adresa postala: GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Localitatea: Galati, Cod postal: 800025, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Investii si Constructii Hidrotehnice, Tel. 0236460016, INT. 306, In atentia: DORIAN DUMITRU, Email: [email protected], Fax: 0236460847, Adresa internet (URL): www.afdj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Monitorizare a impactului asupra mediului a lucrarilor de imbunatatire a conditilor de navigatie pe Dunare intre Calarasi si Braila, Km 375 si Km 175
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: pe Dunare intre Calarasi si Braila, Km 375 si Km 175
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Monitorizare a impactului asupra mediului a lucrarilor de imbunatatire a conditilor de navigatie pe Dunare intre Calarasi si Braila, Km 375 si Km 175
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71313450-4 - Monitorizare de mediu pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
in conformitate cu caietul de sarcini parte integranta din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 7, 401, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
72 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 10000 euro sau echivalentul in lei la cursul BNR din data emiterii scrisorii de garantie si garantie de buna executie 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri nerambursabile de la Comunitatea Europeana si Bugetul de Stat Proiectul este finantat prin Programul Operational Sectorial " Transport"
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in preved. art. 181, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ? eliberat de Primarie, Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, Se vor prezenta documente edificatoare(certificate de inregistrare la Registrul Comertului sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica ? in original sau in copie legalizata. Ofertantii persoane juridice / fizice romane vor prezenta certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau in copie legalizata.Ofertantii persoane juridice / fizice straine vor prezenta certificat constatator sau alt document echivalent, corespunzator legislatiei tarii in care ofertantul este stabilit, emis de oficiul registrului comertului/autoritati competente din tara respectiva, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica ? in original sau in copie legalizata.Nota: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta in asociere, documentele de calificare solicitate se vor prezenta pentru fiecare operator economic din cadrul grupului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta Formularul 5- Capacit.ec financiara si Fisa de informatii generale -formular 5.1 din Capitolul III al Documentatiei de atribuire, insotite de copii ale situatiilor financiare pe ultimii trei ani Ofertantul trebuie sa asigure respectarea urmatoarelor criterii: media cifrei de afaceri anuale din ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) sa fie de minim 1.000.000 Euro;Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului si se va prezenta Formularul nr. 5.1-Fisa de informatii generale, insotit de copii ale situatiilor financiare pe ultimii trei ani, pentrufiecare operator economic parte din grupul care depune oferta comuna.
Valorile vor fi exprimate in moneda nationala a ofertantului si in euro, la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana, pentru anul 2006, 2007 si, respectiv, 2008. (http: //sdw.ecb.europa.eu/browse.do?node=2018794)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Form. nr. 6-Capacit. tehnico- economica din Cap.III al Doc. de Atrib., insotit de doc.just.etc. sau Doc. constat. privind indepl. oblig. contractuale, prevaz. de art. 97^1 din HG 925/2006 pentru contracte incheiate in conform. cu OUG 34/2006, prin care sa se demonstreze ca ofertantul a finalizat, in ultimii 3 ani, cel putin 1 proiectde Monitorizare de mediu pentru constructii cu o valoare de minim 700.000 Euro. Contractul va fi insotit de recomand. beneficiarului si de doc.de aprobare a rap. final de catre benef. Proiectului.Ofertantul trebuie sa asigure indepl. urmat. cerinte minime privind calific. si exp. prof.a expertilor cheie din cadrul echipei proiectului: Conducatorul de proiect studii universit. absolvite cu diploma de licenta, Studii postuniversitare ? masterat, doctorat sau alte specializari, 10 Experti? in domeniul evaluarii/monitorizarii factorului de mediu biodiversitateadica flora, fauna acvatica si terestra (ornitologie), 2 Experti? in domeniul evaluarii/monitorizarii factorilor hidrologici, hidraulici si sedimentologici. 1 Expert ? in domeniul evaluarii/monitorizarii calitatii factorilor de mediu apa si sol., 1 Expert ? in domeniul evaluarii/monitorizarii calita?ii factorului de mediu aer, 1 Expert ?evaluator de mediu, responsabil cu agregarea si raportarea rezultatelor monitorizarii1 Expert ? in domeniul modelarii numerice. Ofertantul va prezenta lista expertilor cheie, cv-urile expertilor, declaratii de exclusivitate si disponibilitate si copii ale diplomelor mentionate in cv-uri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.12.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.12.2010 12:00
Locul: sediul R.A. AFDJ strada Portului nr.32 Galati, judet Galati, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor si dupa caz observatori UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat prin Programul Operational Sectorial " Transport "
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia poate fi accesata electronic in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro. Precizam ca la sursa de finantare sunt si fonduri de la Bugetul de Stat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: Strada Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): http: // www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: strada Brailei nr.153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800319, Romania, Tel. 0236 460027, Email: [email protected], Fax: 0236 460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A.A.F.D.J. Galati serv. Achizitii
Adresa postala: strada Portului nr.32, Localitatea: Galati, Cod postal: 800025, Romania, Tel. 0236 460016, Email: [email protected], Fax: 0236 460847, Adresa internet (URL): www.afdj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.10.2010 17:42