Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MONTAJ ELECTROPOMPE SI TABLOURI ELECTRICE IN 31 CENTRALE SI PUNCTE TERMICE DIN CLUJ-NAPOCA


Anunt de participare (utilitati) numarul 4162/02.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Termoficare Cluj Napoca
Adresa postala: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Milena Puscas, Tel.0264 - 503703, Email: [email protected] , [email protected], Fax: 0264 - 503722, Adresa internet (URL): www.ratcj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
MONTAJ ELECTROPOMPE SI TABLOURI ELECTRICE IN 31 CENTRALE SI PUNCTE TERMICE DIN CLUJ-NAPOCA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: CLUJ-NAPOCA, CARTIERELE MANASTUR, ZORILOR, GRIGORESCU,
GHEORGHENI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE VOR ACHIZITIONA LUCRARI DE CONSTRUCTII-MONTAJ NECESARE MONTAJULUI A 180 POMPE IN 30 OBIECTIVE SI A 31 TABLOURI ELECTRICE IN 31 OBIECTIVE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
45317100-3-Lucrari de instalare electrica de echipament de pompare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE CONSTRUCTII-MONTAJ
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 130, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
OPTIUNEA DE ACHIZITIONARE A UNOR LUCRARI NOI SIMILARE
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIPARE: 1000 EURO.PLATA SE VA FACE IN EURO SAU LEI LA CURSUL BNR.FORMA DE CONSTIT.A GAR.DE PARTIC.: SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA SAU ORDIN DE PLATA.DOCUM. SE PREZINTA IN ORIGINAL
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE BUGET DE STAT, CF.OUG 48/2004 SI SURSE PROPRIIPLATA: LUNAR, PE BAZA SITUATIILOR DE LUCRARI ACCEPTATE DE ACHIZ., IN 60 ZILE DE LA DATA DEPUNERII FACTURII, IN CONF.CU PREV.CONTR.DE EXECUTIE LUCRARI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIEREA GRUPULUI DE OPERATORI ECONOMICI TREBUIE SA FIE LEGALIZATA, ACEASTA FIIND O COND.NECESARA PENTRU BUNA INDEPLINIRE A CONTRACTULUI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.180 DIN OUG 34/2006
-DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.181 DIN OUG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PREZENTAREA DE DOCUMENTE CARE DOVEDESC SITUATIA ECONOMICA SI FINANCIARA: INFORMATII PRIVIND CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PREZ.DOCUM.CARE DOVEDESC CAPACIT.TEHNICA SI/SAU PROFES.:
-LISTA PRINCIP.LUCRARI EF.IN ULTIMII 5 ANI;
-INFORM.REFERIT.LA PERS./ORGANISMUL TEHNIC DE SPEC.DE CARE DISPUNE SAU AL CARUI ANGAJAM.DE PARTICIP.A FOST OBTINUT DE OFERTANT, IN SPECIAL PT. ASIG.CONTROLULUI CALIT.
-DECLARATIE PRIVITOARE LA UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIP.TEHNICE DE CARE DISPUNE OP.EC. PT.INDEPLINIREA CORESP. A CONTR.DE LUCRARI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: ORDIN DE PLATA-CONT NR.: RO71RNCB0106000767550001-BCR CLUJ
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.04.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2007 10:00
Locul: R.A.TERMOFICARE CLUJ-NAPOCA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
BIROUL PROIECTARE-DEZVOLTARE-IMPLEMENTARE: TEL: 0264503723;0264503715, FAX: 0264503722, E-MAIL: [email protected] SE ADMIT OFERTE ALTERNATIVE.OFERTANTII VOR DEPUNE OFERTA PENTRU INTREAGA CANTITATE DE LUCRARI.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BD.DINICU GOLESCU NR.38, ET.4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 3118090, Fax: 0213118090, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A.TERMOFICARE CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: BD.21 DECEMBRIE 1989 NR.79, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400604, Romania, Tel.0264 503703, Email: [email protected], Fax: 0264 503722
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2007 16:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer