Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MONTARE FIBRA OPTICA PE LEAA 220KV FUNDENI-BRAZI VEST si CONECTAREA STATIILOR TURNU MAGURELE ,MOSTISTEA,STALPU,TELEAJEN,LA RETEAUA DE F.O. A CNTEE TRANSELECTRICA SA


Anunt de participare (utilitati) numarul 140162/02.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: SUCURSALA DE TRANSPORT BUCURESTI, SOS STEFAN CEL MARE NR 1A, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: IOANA PRICA, Tel. +04 0212016310, In atentia: IOANA PRICA, Email: [email protected], Fax: +04 0213172300, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
MONTARE FIBRA OPTICA PE LEAA 220KV FUNDENI-BRAZI VESTsi CONECTAREA STATIILOR TURNU MAGURELE , MOSTISTEA, STALPU, TELEAJEN, LA RETEAUA DE F.O. A CNTEE TRANSELECTRICA SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: sediul Sucursalei de Transport Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PROIECTARE CONFORM TEMEI DE PROIECTARE AFERENTE FIECARUI LOT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM TEMEI DE PROIECTARE AFERENTE FIECARUI LOT
Valoarea estimata fara TVA: 560, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
247 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare pentru Lot1 este 5.600lei, garantia de participare pentru Lot 2 este 5600 lei? scris de garantie bancara in favoarea autorit. contract., care se prezinta inoriginal, in cuantumul si pt perioada de valab. ceruta (Formular F1);? ordin de plata in copie, cu conditia confirmarii intrarii sumei respective in contul curent alautorit. contract, pana la data desch. ofertelor; in caz contrar, la sedinta de deschidere a ofertelor se va prezenta ordinul de plata in original. Plata garant de part se va face in contul nostru RO32 RNCB 0078 0070 7564 0001, deschis la B.C.R. ? Sucursala Stefan cel Mare.? orice instrument de garantare emis de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate ceruta.? numerar, la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere al ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;? oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada devalabilitate a ofertei dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului care a depus o contestatie la C.N.S.C. si care a fost respinsa, in raport cu valoarea estimata a contractului, sumele prevazute laart. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv 2800lei pentru oferta depusa pentru Lot 1 si 2.800 lei pentru oferta depusa pentru Lot 2. Garantie de buna executie este in cuantum de 10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire al garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, de regula, printr-o scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formular 2).Constituirea si valabilitatea garantiei de buna executie va fi stabilita conform clauzei ?Garantia de buna executie a contractului? din proiectul de contract care face parte din prezenta documentatie de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Neincadrarea in art. 180- Declaratie de eligibilitate ( Formular F16)si cazier judiciar pentru persoane juridice eliberat de I.G.P.R., valabil la data limita a depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie certificata.
2.Neincadrarea in art. 181- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (Formular F4); certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala sau Administratia Financiara (datorii la bugetul consolidat general) si certificate de taxe si impozite locale, privind situatia datoriilor scadente, in luna anterioara celei in care se depun ofertele; ambele certificate se vor depune in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
3.Participare cu oferta independenta- Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 (Formular F5)prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.
4. Evitarea conflictului de interese-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. Mentionam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Ioan Dorin Hategan, Manager RDTE-DCTI, Mihai Califar, Director tehnic si Crinela Mihaela Sburlan, Director economic, Constantin Ovreiu, oficiul juridic, Ioana Sanda Prica, Doina Luminita Stoica, serviciul comercial Marin Dumitru Dorin Olariu , serviciul investitii, Doru Constantin Dumitrescu, Niculae Oprea, Cristina David, serviciul tehnic, Ion Litoi, Steluta Mihaiela Stan, serviciul buget finante contabilitate(Formular F6).
5.Modul de participarea la ofertare (in nume propriu, asociat sau cu subcontractant)- declaratie privind calitatea de participant la procedura.(Formular F14) 1.Activitatea supusa procedurii de achizitie sa faca parte din obiectul de activitate al operatorului economic-Certificat constatator emis de ONRC in original, copie legalizata sau copie certificata, din care sa reiasa obiectul de activitate;obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator;
2.Detinerea unor atestate in vederea indeplinirii obiectului contractului- Atestat A.N.R.E. pentru proiectarea liniilor si statiilor electrice, conform ordinului A.N.R.E. nr. 14/2010, valabil la data limita a depunerii ofertelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Dovada capacitatii economice a ofertantului de a finaliza contractul- Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente
2.Dovedeste capacitatea economica si financiara-Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, care sa fie mai mare sau egala cu 280.000 lei pentru fiecare lot; cifra de afaceri medie anuala se va exprima atat in lei cat si in echivalent eur, la urmatoarele cursuri medii anuale, stabilite de BNR: 2009 ? 4, 2373 lei/eur;2010 ? 4, 2099 lei/eur;2011 ? 4, 2379 lei/eur.(Formular F7)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara - Lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor, inapoi), continand valori, durate de prestare, beneficiari, insotita de o copie dupa partile relevante ale unui contract cu obiect similar in valoare de cel putin 280.000 lei sau dupa partile relevante din actele aditionale respective (daca este cazul), inclusiv procesele verbale de receptie aferente acestuia. Se vor prezenta si recomandari din partea beneficiarilor de servicii similare. In lista, valorile contractelor se vor exprima atat in lei cat si in eur, folosindu-se urmatoarele cursuri medii anuale, stabilite de BNR: 2009 ? 4, 2373 lei/eur;2010 ? 4, 2099 lei/eur;2011 ? 4, 2379 lei/eur;2012 ? echivalenta lei/euro va fi considerata cea stabilita de B.N.R. si publicata pe site-ulwww.bnr.rocu 5 zile inaintea datei de depunere a ofertei;.(Formular F8)
2.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului-Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea personalului de conducere a serviciilor care fac obiectului contractului, asigurarea unui responsabilul tehnic privind indeplinirea contractului, care trebuie sa fie atestat si sa aiba experienta in prestarea serviciilor care fac obiectul contractului;(Formular F9); Declaratia va fi insotita de CV-uri ale persoanei/persoanelor responsabile precum si ale oricaror specialist cu sarcini ?cheie? in indeplinirea contractului, copii ale autorizatiilor si atestatelor profesionale in cauza, valabile la data limita adepunerii ofertelor
3.Informatii privind dotarea tehnica ce urmeaza a se utiliza in vederea indeplinirii contractului- Declaratie pe proprie raspundere privind echipamentele si dotarea necesara indeplinirii contractului (Formular F10)
4.Declaratie privind subcontractantii-lista cu subcontractantii, cu specificarea partii din contract pe care urmeaza sao subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor si specializarea acestora (Formular F15).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: PPOn = (PO minim/POn) x punctajul maxim alocat, pt pret minim se acorda 90 puncte
2.
DURATA DE EXECUTIE A SERVICIULUI
10%
Descriere: PDTEPn = (DTEPminima/DTEPn) x punctajul maxim alocat, pt minim durata executie 120 zile se acorda 10 puncte
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA1934 LOT 1 SI 1932 LOT2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2012 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2012 14:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoane imputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.3) Alte informatii (dupa caz): Solicitarea de clarficari si raspunsulse adreseaza in limba romana, in scris si in format electronic la faxul si adresa de e-mail precizate la punctul I.1 .Clauze obligatorii din proiectul de contract: 2, 3, 5, 6, 11, 12, 15, 16, 20, 22, 24, 25.Daca ofertantii prin oferta depusa, ridica alte obiectiuni cu privire la clauzele pr de contract, parte componenta a doc de atribuire, care nu au fost enuntate in perioada clarificarilor, sau la care s-a raspuns negativ, comisia de evaluare are dreptul sa respinga ofertele respective, potrivit art. 36 alin. (2) litera b) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Durata realista minima de elaborare a proiectuluieste de minim 120 zilecalendaristice, sub 120 de zile oferta nu va primi punctaj mai mare decat punctajul maxim. Durata maxima de executie este de 150 zile calendaristice de la intrarea in vigoare a contractului.a) pentru cel mai mic dintre preturi (PO minim) se acorda punctajul maxim de 90 de puncte;b) pentru alt pret ofertat (POn), altul decat cel prevazut la lit. a, se acorda punctajul astfel: PPOn = (PO minim/POn) x punctajul maxim alocata)pentru durata totala de elaborare a proiectului mai mica de 120 de zile oferta nu va primi punctaj mai mare decat punctajul maxim;b) pentru o durata totala de elaborare a proiectului aflata in intervalul minim รท maxim, punctajul secalculeaza astfel: - pentru durata de elaborare a proiectului minima (DTEP minima) se acorda punctajul maxim de 10 puncte;
- pentru alta durata totala de eleborare a proiectului (DTEPn), se acorda punctajul astfel: PDTEPn = DTEP minima/DTEPn) x punctajul maxim alocat;c) ofertele cu durata totala de elaborare a proiectului mai mare decat maximul stabilit, se vor declaraneconforme.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se depune la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, in conformitate cu prevederile art. 256^1 alin. (1) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilieruljuridic al S.T. Bucuresti
Adresa postala: Sos. Stefan cel Mare nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Tel. +40 212016235, Email: [email protected], Fax: +40 213172300
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2012 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer